Scenariusz 26 - Zjednoczenie | Kampania | Age of Mythology
Aktualizacja:

Scenariusz 26 - Zjednoczenie
Warunki zwycięstwa:
- Idź do najbliższej osady
- Pokonaj trole pilnujące kopalni
- Wyjdź na powierzchnię, po czym udaj się do Lothbroka
- Zbuduj pięć wież w granicach oflagowanego terytorium
- Przejdź przez rzekę do klanu Forkbearda
- Odbij jego córkę z nieprzyjacielskiej strażnicy
Epoki: klasyczna, heroiczna, mityczna (Thor)
Okazuje się, że Nordowie mieli powody do wpadnięcia w furię na widok flagi. Skult w rzeczywistości był starym trikiem boga Loki, który takimi wybiegami lubi skłócać Skandynawów. Tak wyjaśnia genezę Folstag olbrzymów, Reginleif, walkiria o ponadprzeciętnych umiejętnościach. W jej słowa chyba już można dać wiarę, bowiem to ta właśnie osoba odpowiada za wysłanie mieszkańców północy do Egiptu, w pogoni za Gargarensisem. W rozciągającej się przed nami dolinie rezyduje kilka kolejnych klanów. Jeżeli przeżyli inwazję, można postarać się o ich przychylność tym razem bardziej konwencjonalnym podejściem.

Misja prosta, lekka i przyjemna. Do rozrywki wkraczasz w momencie szarży troli na wioskę Blackhammera (1 ). Pomóż tutejszym defensorom, a zaprowadzą Cię na rozmowę z wodzem. Lider obiecuje przyłączyć się do sojuszu jeżeli tylko odzyskasz utraconą kopalnią (2 ) z gigantycznymi zasobami złota weń. Okupantami są mityczni miotacze, którzy przedostają się w ów rejon wykorzystując podziemne przejście.
Z questem możesz sobie poradzić dwojako. Albo dość szybko wytrenować oddział zabijaków i odzyskać grotę lub poświęcić się najpierw sztuce doskonalenia swoich walorów bitewnych, co i tak w późniejszym terminie powinieneś zrobić. Z racji mojej władzy oraz, że zdecydowałem się na ten drugi wariant, przeczytasz teraz co w tej materii mam do powiedzenia.

Bez emocji morduj systematycznie przybiegające trolle, koncentrując się zwłaszcza na sprawach obozowych. Progresję gospodarki rozpocznij poprzez postawienie brakującej infrastruktury, a z tej udostępnionej sięgaj po hersirów, posyłając ich do wzmocnienia linii ognia. Jak nietrudno zauważyć, asortyment budynków zubożony został o chatkę mieszkalną. Z tego też względu staraj się rozsądnie przydzielić wolne pokoje, zostawiając np. wakat na przyszłe zakupy doborowej kawalerii z twierdzy, gdyż znowu przyjdzie Ci kruszyć kopie z nieludźmi. W kolejnych erach co rusz zaglądaj do krasnoludzkiej kuźni zamawiając do opracowania przydatne w niej wynalazki. Złota nie masz za dużo, a teraz potrzebujesz technologii, które celowałyby w nagminnie produkowanych nordyckich herosów. Otoczony dobrze wyszkoloną i liczną armię wypleń pokraczne trolle z okolicznej kopalni. Na koniec uwolnij przetrzymywanych niedaleko karłów, pomogą wydobywać cenny kruszec.
Pewny swojej potęgi albo stacjonując do czasu zaaplikowania następnych udoskonaleń, poszukaj drugiego klanu (3 ). Aby zdobyć uznanie obozu Lothbroka, musisz wybudować pięć wież strażniczych. Nie wiem dlaczego ci Nordowie tak się uparli na te fortyfikacje skoro przy napadach olbrzymów, które zaraz będziesz odpierał, kompletnie nie zdają egzaminu. Nic dziwnego, że dostają od nich łupnia, ale tak czy inaczej zrób jak kazano. Oprócz typu górskiego, przewracać będziesz ponadto gigantów mroźnych, wspieranych przez irytującą balistę. Wypełniając polecenie ataki niestety nie ustaną, choć dostaniesz zielone światło w kontaktach z ostatnim już plemieniem. Jeżeli wczułeś się w fabułę, co prywatnie bardzo doceniam, zejdź trochę z wytyczonej trasy niszcząc gniazdo wielkoludów (4 ) na południu. Wioska, która obdarzyła się zaufaniem, tudzież budynkami i populacją raczej zasłużyła na bezpieczny byt.

Wodza różowej osady (5 ) znajdziesz pogrążonego w rozpaczy. Wielkoludy uprowadziły jego córkę i tylko w Tobie jedyna nadzieja. Baza olbrzymów otoczona jest wieżami, wewnątrz której narazisz się również na odzew centrum miejskiego i fortu. Prymitywnie to wszystko jednak zorganizowane, więc dotarcie do docelowej wieży (6 ) nie powinno być zbytnim kłopotem. Swoimi czynami doprowadziłeś do zawiązania koalicji.
0
- Age of Mythology - poradnik do gry
- Age of Mythology - poradnik do gry
- Kampania
- Wstęp | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 1 - Znaki | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 2 - Konsekwencje | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 3 - Sięgając dna | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 4 - Doskonały plan | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 5 - Na ratunek | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 6 - Niech tylko zadziała | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 7 - Kolejni bandyci | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 8 - Złe wieści | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 9 - Olśnienie | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 10 - Obcy | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 11 - Ukryta relikwia | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 12 - Lekki sen | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 13 - Przeciąganie liny | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 14 - Izydo, usłysz mnie | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 15 - Wyprawa | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 16 - Dobra rada | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 17 - Twierdza szakala | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 18 - Daleko do domu | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 19 - Patrz pod nogi | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 20 - Tu jest mój dom | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 21 - Starzy przyjaciele | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 22 - Północ | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 23 - Krasnoludzka kuźnia | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 24 - Nie stąd | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 25 - Komitet powitalny | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 26 - Zjednoczenie | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 27 - Studnia Urd | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 28 - Pod powierzchnią ziemi | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 29 - Bohaterowie mimo woli | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 30 - Nie wszystko stracone | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 31 - Witajcie w domu | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 32 - Miejsce jak ze snu | Kampania | Age of Mythology
- Kampania
- Age of Mythology - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany438501 Legionista
MOJ PIES BYŁ BOGIEM !!!!!!!!!!!!!!!!
HAHA
NAZYWAŁ SIĘ ARES
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.