Scenariusz 32 - Miejsce jak ze snu | Kampania | Age of Mythology
Aktualizacja:

Scenariusz 32 - Miejsce jak ze snu
Warunki zwycięstwa:
- Osiągnij mityczną epokę i postaraj się cud świata. Zeus ześle wtedy na Ciebie swoje błogosławieństwo
- Wykorzystaj dar boga niebios do pokonania powołanej do życia statuy Posejdona, strzegącej Gargarensisa
Epoki: heroiczna, mityczna (Zeus)
Przed nami finał Age of Mythology. Trzy bramy, które zamknęliśmy na cztery spusty przed Gargarensisem nie były ostatnimi. Czwarta znajduje się przy wielkiej świątyni na Atlantydzie. Arkantos wygania wszystkich z wyspy, samemu zamierzając definitywnie zakończyć sprawę z cyklopem i jego boskim sojusznikiem.
Scenariusz rozpoczynasz kontrolując całkiem przyzwoicie umiejscowioną osadę. Do tego towarzyszą Ci nordyccy przyjaciele oraz wysłannicy z Egiptu, sami zarządzający swoimi przyczółkami. Wpływu na to co się u nich dzieje nie masz żadnego ale jak ważni są to sprzymierzeńcy przekonasz się już niedługo.

Pierwszą wytyczną jest doprowadzenie do zagoszczenia w Twoim obozie ery mitycznej i skonstruowanie monumentalnego cudu świata. Wtedy będzie można liczyć na interwencję Zeusa w tej nierównej walce. Priorytetem jest jednak silna armia, pod żadnym pozorem nie zaniedbuj jej na rzecz spełnienia warunku zwycięstwa.
Klan Lothbroka, co pewien czas będzie Ci podrzucał olbrzymy oraz wybuduje niedaleko tryskające uzdrawiającą wodą źródełko, które przyda Ci się w późniejszym terminem. Nordowie znajdują się też na jednej z dróg do Twojej osady, więc wiele razy przyjmą na siebie ataki de facto przeznaczone dla Ciebie. Monitoruj jak to tam wygląda i w razie nagłej potrzeby wyślij im mały oddział wsparcia. Drugi sąsiad przygotowuje anubitów. Raz nawet dostaniesz w zestawie syna Ozyrysa, potężną jednostkę, która niestety ma swoje wady. Dla przypomnienia - nie można jej leczyć, a jak zginie to drugiej nie dostaniesz. Egipcjanie mogą czuć się bezpieczni, bowiem schowani są za Tobą.

Przybysze z dalekich krajów słono zapłacą za pomoc Arkantosowi. Po blisko pół godzinie, każdy z nich przestanie istnieć, gdyż Gargarensis zacznie sobie podrzucać meteorami i kilka mu niefortunnie upadnie. Musisz więc przede wszystkim zdać się na swój zaciąg wojaków. Na starcie non stop zaglądaj do świątyni i zapłać za szkolenie hydr, w drugim rzucie minotaurów. Ponadto dysponujesz słabą formacją typowo ludzką, więc jak najszybciej postaraj się uzupełnić jej braki stawiając na miksa gatunkowego. Przyda się również kawaleria, która szybko wyeliminuje tyły agresorów. Przypomina to poprzedni rozdział? Ano przypomina, jako że czerwoni znowu będą stawiać na całokształt swojego szkolenia - piechota, łucznictwo, bohaterowie, sprzęt oblężniczy, jazda, cyklopi, lwy nemejskie, kolosy. Przy mityczności raz jeszcze namawiam Cię do zaufania meduzom. Nie ma piękniejszego obrazka jak świątynny gigant zamieniony w kamień.
Stawiając wreszcie cud świata, dostaniesz możliwość przemienia Arkantosa w wojownika o ogromnej sile, dużym polu rażenia jako bonus, jak również prawie (!) niezwyciężonego. Przed ukończeniem budowli wykorzystaj zestaw mocy u góry ekrany, bowiem wraz z nową od Zeusa stracisz wszystkie. Staremu Thorwalianowi nikt o tym wcześniej nie powiedział ale grunt, że Ty już wiesz.

Teraz możesz już zacząć poważnie myśleć o kontrataku. Przede wszystkim zrównaj z powierzchnią Atlantydy obce obiekty wojskowe, co osłabi siłę i systematyczność ataków oponenta. Możesz uczynić to już nieco wcześniej ale wówczas z przyczyn oczywistych na mniejszą skalę. Twoi łupem niech padną też skarbce obfitości (1 ) stale podnoszące właścicielowi zapasy surowców. Ciekawostką jest fakt, że burząc świątynie (2 ) Posejdona, za każdy taki przypadek dostaniesz w prezencie spadające skały, te same, którymi raczył nas jednooki.
Podchodząc do wzgórza, na którym znajduje się główny cel (3 ), zrób użytek z podarowanych darów. Kierując się na ożywiony posąg władcy mórz, zaatakuj go zmodyfikowanym Arkantosem. Z wgłębienia zaczną wychodzić potężne jednostki bojowe ale nie zajmuj się nimi tylko wykończ nienaturalnego obrońcę. Rzecz jasna nie zdradzę jak się to wszystko skończy. Obejrzyj sobie sekwencję filmową, a ja tymczasem idę się wreszcie porządnie wyspać. Do miłego przeczytania.
0
- Age of Mythology - poradnik do gry
- Age of Mythology - poradnik do gry
- Kampania
- Wstęp | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 1 - Znaki | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 2 - Konsekwencje | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 3 - Sięgając dna | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 4 - Doskonały plan | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 5 - Na ratunek | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 6 - Niech tylko zadziała | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 7 - Kolejni bandyci | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 8 - Złe wieści | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 9 - Olśnienie | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 10 - Obcy | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 11 - Ukryta relikwia | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 12 - Lekki sen | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 13 - Przeciąganie liny | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 14 - Izydo, usłysz mnie | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 15 - Wyprawa | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 16 - Dobra rada | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 17 - Twierdza szakala | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 18 - Daleko do domu | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 19 - Patrz pod nogi | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 20 - Tu jest mój dom | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 21 - Starzy przyjaciele | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 22 - Północ | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 23 - Krasnoludzka kuźnia | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 24 - Nie stąd | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 25 - Komitet powitalny | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 26 - Zjednoczenie | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 27 - Studnia Urd | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 28 - Pod powierzchnią ziemi | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 29 - Bohaterowie mimo woli | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 30 - Nie wszystko stracone | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 31 - Witajcie w domu | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 32 - Miejsce jak ze snu | Kampania | Age of Mythology
- Kampania
- Age of Mythology - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany438501 Legionista
MOJ PIES BYŁ BOGIEM !!!!!!!!!!!!!!!!
HAHA
NAZYWAŁ SIĘ ARES
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.