Age of Mythology: Pod powierzchnią ziemi Kampania
Aktualizacja:

Scenariusz 28 - Pod powierzchnią ziemi
Warunki zwycięstwa:
- Zabij ogniowych olbrzymów strzegących opancerzonej kłody, zanim ta otworzy wejście do Tartaru.
Epoki: heroiczna, mityczna (Thor)
Kontrola nad studnią odzyskana. Szkopuł w tym, że nasz naczelny wróg już dawno siedzi w podziemiach i wali kłodą w adamantowe drzwi od Tartaru. Musisz położyć kres tej diabolicznej operacji i podobnie jak to było w Grecji, sprężać się w staraniach. Inaczej Kronos zostanie wyzwolony z wiecznego potępienia, a nasze dotychczasowe wysiłki spełzną na niczym.

Mapa podzielona jest dwa światy - wulkaniczna kraina zmarłych oraz świat ludzi, Midgard. Poruszać się między nimi możesz za pomocą studni, którą również trzeba obronić przed szturmem lokalnego obozu Gargarensisa. W podziemiach możesz czuć się bezpieczny, więc zabierz bohaterami trzy najbliżej rzucone relikwie (1 ) i wyjdź na powierzchnię wkładając je do świątyni. Droga do następnego (2 ), wiedzie już przez liczną grupę ognistych olbrzymów. Herosi na pewno dadzą sobie z nimi radę, choć przynajmniej jeden z nich znacznie ucierpi. Zaryzykować chyba warto, bo przecież są nieśmiertelni, ale jeżeli jesteś odmiennego zdania, wróć po błyskotkę później. Na ostatni z pięciu artefaktów nie ma większych szans.
Skoro nic złego nie przywlecze się z krainy zmarłych, skoncentruj się na wydarzeniach w Midgardzie. Wokół Twojej bazy chadza sobie dużo zwierzyny, czyli pierwsze racje żywnościowe możesz sobie załatwić migiem. Nie zapomnij tylko o odpowiednich udoskonaleniach do kupienia w zaprzęgu ciągniętym przez woła. Jako, że w sąsiedztwie nie ma ani jednej kopalni złota, teleportuj swoich krasnoludów do drugiego świata. W nim aż roi się od złóż tego metalu, a najlepiej będzie jeśli zwiększysz wydobycie szkoląc dodatkowych karłów.

W tym samym czasie inwestuj zdobyte surowce w piechotę koszarową. Kiedy zbierzesz średniej wielkości drużynę, poślij ją razem z Arkantosem i jego przyjaciółmi na północ. Tam w jednej z przełęczy natniesz się na archaiczny obóz (3 ) sojuszników cyklopa. Rozwal wszystko w drobny mak, na skutek czego będziesz mógł w spokoju przygotowywać się do zasadniczej inwazji. Pozostawiona sama sobie nieprzyjacielska osada, dałaby by Ci się ostro we znaki, notorycznie najeżdżając bazę z różnych stron, co zresztą widzisz na dołączonej mapce.
Nikt już nie przeszkadza, więc skoncentruj się na czerpaniu środków do stworzenia mocarnej armii. Obraz, który widzisz przy pękających wrotach jest nieco zwodniczy, bowiem w ostatecznej batalii stawisz czoła nie tylko wypełnionych ogniem gigantom. Przed nimi w pełnej gotowości bojowej czeka chmara miotaczy z trollami na czele oraz jarli. Czym więc odpowiedzieć? Przede wszystkim kompozycją huskarli z kawalerią rodem z fortu. Obydwa typy dumnie staną naprzeciw ciskaczom, a sama jazda ponadto z chęcią wymieni poglądy z mitycznymi maszkarami. Ramię w ramię z nimi niech pędzą ulfsarkowie przeciwstawiający się obcej konnicy oraz zwykli wojownicy rzucający toporami. Naturalnie całość niech uzupełniają bohaterowie do spółki z nordyckimi hersirami, a na dokładkę zafunduj sobie jeszcze kilka mroźnych gigantów do paraliżowania wybrańców.

W trakcie potyczki dąż do eliminacji zabójczych trolli, które specjalizują się w dziurawieniu przedstawicieli rasy ludzkiej. Twoja piechota dzięki nim pewnie zaraz przestanie istnieć, ale to co ma zrobić to zrobi, czyli wymorduje pierwszych napotkanych śmiałków. Docierając do skupiska wielkoludów (4 ) nastaw się na walkę z nimi, pozostałym walkom przydzielając niższy priorytet.
Szturm na urządzenie demolujące i tak zakończy się fiaskiem. Wycofując się spod wrót stracisz ponadto Chirona, który przewalając ogromny głaz pozostanie po stronie zbliżających się posiłków Gargarensisa.
- Age of Mythology - poradnik do gry
- Age of Mythology: Poradnik do gry
- Age of Mythology: Kampania
- Age of Mythology: Wstęp Kampania
- Age of Mythology: Znaki Kampania
- Age of Mythology: Konsekwencje Kampania
- Age of Mythology: Sięgając dna Kampania
- Age of Mythology: Doskonały plan Kampania
- Age of Mythology: Na ratunek Kampania
- Age of Mythology: Niech tylko zadziała Kampania
- Age of Mythology: Kolejni bandyci Kampania
- Age of Mythology: Złe wieści Kampania
- Age of Mythology: Olśnienie Kampania
- Age of Mythology: Obcy Kampania
- Age of Mythology: Ukryta relikwia Kampania
- Age of Mythology: Lekki sen Kampania
- Age of Mythology: Przeciąganie liny Kampania
- Age of Mythology: Izydo, usłysz mnie Kampania
- Age of Mythology: Wyprawa Kampania
- Age of Mythology: Dobra rada Kampania
- Age of Mythology: Twierdza szakala Kampania
- Age of Mythology: Daleko do domu Kampania
- Age of Mythology: Patrz pod nogi Kampania
- Age of Mythology: Tu jest mój dom Kampania
- Age of Mythology: Starzy przyjaciele Kampania
- Age of Mythology: Północ Kampania
- Age of Mythology: Krasnoludzka kuźnia Kampania
- Age of Mythology: Nie stąd Kampania
- Age of Mythology: Komitet powitalny Kampania
- Age of Mythology: Zjednoczenie Kampania
- Age of Mythology: Studnia Urd Kampania
- Age of Mythology: Pod powierzchnią ziemi Kampania
- Age of Mythology: Bohaterowie mimo woli Kampania
- Age of Mythology: Nie wszystko stracone Kampania
- Age of Mythology: Witajcie w domu Kampania
- Age of Mythology: Miejsce jak ze snu Kampania
- Age of Mythology: Kampania
- Age of Mythology: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany438501 Legionista
MOJ PIES BYŁ BOGIEM !!!!!!!!!!!!!!!!
HAHA
NAZYWAŁ SIĘ ARES
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
