Trwają prace nad kolejną odsłoną nieśmiertelnych robaków, tym razem w całkowicie nowym, w pełni wykorzystującym grafikę 3D wydaniu. Czy gruntowny remont przypadnie do gustu wszystkim dotychczasowym fanom gry i przyciągnie do ich grona kolejnych? Próby odpowiedzi na to pytanie podjął się autor zamieszczonej dzisiaj na naszych łamach zapowiedzi Worms 3D.
Janusz Burda
Trwają prace nad kolejną odsłoną nieśmiertelnych robaków, tym razem w całkowicie nowym, w pełni wykorzystującym grafikę 3D wydaniu. Czy gruntowny remont przypadnie do gustu wszystkim dotychczasowym fanom gry i przyciągnie do ich grona kolejnych? Próby odpowiedzi na to pytanie podjął się autor zamieszczonej dzisiaj na naszych łamach zapowiedzi Worms 3D.
„...Tworząc pierwszą część Wormsów w roku 1994 programiści ze studia Team 17 nawet przez chwilę nie spodziewali się, iż ich produkt osiągnie kiedyś miano „kultowego”. W planach mieli ambitny, oryginalny tytuł, który przyciągnie i zainteresuje pewne grono ludzi. Wkrótce po premierze pierwszej części gracze z całego świata pokochali tytułowe „robaki” – choć wtedy bardziej przypominały kilkanaście kwadracików ułożonych na wzór postaci robaka. Po upływie trzech lat gra Worms znacznie ewoluowała, ukazując naszym oczom bardzo przyjazny, wprost bajkowy klimat...” - Marek „Toldi” Bazielich |
GRYOnline
Gracze
0