Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 września 2007, 17:23

autor: Borys Zajączkowski

Z kamerą u Wiedźmina: Medytacja

Wiedźmin to jedna z najbardziej obecnie oczekiwanych gier pecetowych – nie tylko u nas. . Rozpoczynamy prezentację co ciekawszych opcji tudzież cech gry, a każdą informację wzbogacać będzie filmik nakręcony przez nas podczas tegorocznych targów Games Convention.

Wiedźmin to jedna z najbardziej obecnie oczekiwanych gier pecetowych – nie tylko u nas. O klimatyczny świat i charyzmatycznego bohatera zadbał Andrzej Sapkowski. Reszta, czyli stworzenie atrakcyjnego systemu RPG, pozostała w rękach projektantów samej gry. Pod tym względem Wiedźmin również zapowiada się nietuzinkowo. Rozpoczynamy prezentację co ciekawszych opcji tudzież cech gry, a każdą informację wzbogacać będzie filmik nakręcony przez nas podczas tegorocznych targów Games Convention. Dziś o rozwijaniu umiejętności walki.

Pamiętacie z książek, że Geralt posługiwał się dwoma mieczami: zwykłym stalowym oraz srebrnym wiedźmińskim. Prosty lud wierzył, że ten pierwszy służy do walki z ludźmi, drugi jest na potwory. Sam Geralt jednak zdawał się być mniej drobiazgowy, przynajmniej w kwestii doboru oręża na ludzi... W grze podział funkcji zachowany będzie zgodnie z założeniem. Każdym z obu mieczy walczyć będziemy mogli trzema podstawowymi stylami: słabym, silnym i grupowym. Każdy ze stylów będziemy mogli rozwinąć do poziomu kombosów składających się nawet z pięciu kolejnych ciosów, a każdy cios w kombosie będzie mógł zadawać dodatkowe, specjalne obrażenia. Możliwości rozwoju zapowiadają się różnorodnie i co najważniejsze rokują nadzieje na stworzenie własnego stylu walki.

Wszelkie poprawki w statystykach postaci gracz może przeprowadzić podczas medytacji, pod warunkiem, że zgromadzone doświadczenie na to pozwala. Medytację można odbyć zaś w ‘bezpiecznych miejscach’. Takim miejscem jest na przykład rozpalone na bagnie ognisko. Na załączonym filmiku zobaczycie, jak to wygląda w praktyce oraz jak rozbudowany jest interfejs rozwoju postaci.