Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 lutego 2002, 10:47

Wyjaśnienia dotyczące niezrealizowanych projektów firmy Black Isle Studios

Na oficjalnym forum firmy Black Isle Studios pojawił się szereg bardzo interesujących wypowiedzi pana Feargusa Urquhart’a, szefa Black Isle. Odsłaniają one kulisy dotyczące niezrealizowanych projektów firmy, m.in. Fallout 3, TORN, oraz jeszcze nie znanej światu produkcji o nazwie Monroe Project.

Na oficjalnym forum firmy Black Isle Studios pojawił się szereg bardzo interesujących wypowiedzi pana Feargusa Urquhart’a, szefa Black Isle. Odsłaniają one kulisy dotyczące niezrealizowanych projektów firmy, m.in. Fallout 3, TORN, oraz jeszcze nie znanej światu produkcji o nazwie Monroe Project.

Reasumując okazuje się, że Black Isle Studios nie zdołało nawet rozpocząć prac nad trzecią częścią serii Fallout. Pan Feargus Urquhart wyjaśnia, że przez ostanie lata starał się doprowadzić do rozpoczęcia prac nad Fallout 3, jednak ilość tytułów na którymi pracowała firma (m.in. TORN, Icewind Dale oraz dodatki do niego Heart of Winter, Trials of the Luremaster) uniemożliwiła złożenie zgranego zespołu programistów, który zająłby się tworzeniem gry.

Nieszczęsny TORN w roku 2000 został zepchnięty na boczny tor, ponieważ skupiono się na tym, by Baldur's Gate 2 został wydany we wrześniu tegoż roku. Później zabiły go problemy finansowe firmy Interplay.

W całej wypowiedzi pada też sformułowanie dotyczące najnowszego projektu firmy - Monroe Project. Ma on zostać oficjalnie zapowiedziany w przyszłym tygodniu. Zastanawiam się tylko czy ten projekt to nie Icewind Dale 2, które kilka dni temu znalazło się w planie wydawniczym firmy Virgin Interactive.

Zainteresowanych zapraszam do zapoznania się z treścią wypowiedzi pana Feargusa Urquhart’a,

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej