Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 czerwca 2007, 08:23

W Enemy Territory: Quake Wars zobaczymy reklamy

Neil Postlethwaite z firmy Splash Damage, Ltd. poinformował wczoraj na oficjalnej stronie gry Enemy Territory: Quake Wars, że w przygotowywanym przez brytyjskie studio produkcie pojawią się reklamy.

Neil Postlethwaite z firmy Splash Damage, Ltd. poinformował wczoraj na oficjalnej stronie gry Enemy Territory: Quake Wars, że w przygotowywanym przez brytyjskie studio produkcie pojawią się reklamy.

W Enemy Territory: Quake Wars zobaczymy reklamy - ilustracja #1

Wprowadzenie reklam pozwoli twórcom gry uzyskać dodatkowe fundusze, które zostaną wykorzystane na wsparcie produktu po jego premierze. Należy pamiętać, że firma Splash Damage, Ltd. będzie utrzymywać serwery ze statystykami, a także stronę internetową dla społeczności skupionej wokół Enemy Territory: Quake Wars. Pieniądze zostaną zainwestowane również w rozmaite aktualizacje, których z pewnością mnóstwo zobaczymy w kolejnych miesiącach egzystencji programu.

Reklamy zostaną umieszczone w różnych miejscach (np. na przyczepach ciężarówek), ale nie będą one rozpraszać uwagi gracza. Postlethwaite zapewnił, że produkt nie będzie zbierał żadnych informacji na temat jego użytkowników, które potem mogłyby pomóc partnerom firmy Splash Damage, Inc. w dostosowaniu swojej oferty. Gra sprawdzi jedynie, jak długo patrzymy na daną reklamę.

Reklamy będzie można zobaczyć w trakcie otwartych beta-testów, a także podczas eksploatacji oficjalnej wersji demonstracyjnej programu, która zadebiutuje przed premierą gry.

W Enemy Territory: Quake Wars zobaczymy reklamy - ilustracja #2
W Enemy Territory: Quake Wars zobaczymy reklamy - ilustracja #3
W Enemy Territory: Quake Wars zobaczymy reklamy - ilustracja #4

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej