Trzecia część System Shocka na platformie X360?
Gdy pisaliśmy 1 kwietnia bieżącego roku o remake'u pamiętnego System Shocka, szykowanym przez Douga Churcha i ekipę Electronic Arts z myślą o PlayStation 3 i Xboxie 360, to oczywiście primaaprilisowo żartowaliśmy. Najnowszy numer periodyku Xbox 360 – The Official Xbox Magazine, zawiera jednak krótką informację, związaną w pewnym sensie ze wspomnianym tematem i nie będącą dowcipem.
Radosław Grabowski
Gdy pisaliśmy 1 kwietnia bieżącego roku o remake'u pamiętnego System Shocka, szykowanym przez Douga Churcha i ekipę Electronic Arts z myślą o PlayStation 3 i Xboxie 360, to oczywiście primaaprilisowo żartowaliśmy. Najnowszy numer periodyku Xbox 360 – The Official Xbox Magazine, zawiera jednak krótką informację, związaną w pewnym sensie ze wspomnianym tematem i nie będącą dowcipem.
Mianowicie redakcja wymienionego wyżej magazynu powiadomiła nieoficjalnie, iż trwają prace nad trzecią częścią serii System Shock. Developingiem zajmuje się właśnie zespół, sformowany przez Electronic Arts i dowodzony przez Douga Churcha (przypomnijmy, że przyłożył on rękę do obu dotychczasowych odsłon cyklu). Oczywiście trzeba poczekać na ustosunkowanie się "Electroników" do niniejszej sprawy, co miejmy nadzieję nastąpi już niebawem.

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
|eLKaeR| Generał

Tak jest, marka Electronic Arts mówi sama za siebie - w końcu to właśnie z nią powiązane były obie dotychczasowe odsłony System Shocka.
Dycu Legend
Cainoor - Ale Bone ma rację - Konsolowe podejście do SS'a nie zrobi mu dobrze. Plus to, że jest to trzecia część po tak długim czasie (Vide wiele innych gier, które potem tylko z nazwy przypominały poprzedniczki (Settlers np. jak już tytuł trzeba podać)), nie można się spodziewać gry o podobnym klimacie i systemie, bo twórcy "na pewno uznają "pewne" zmiany za niezbędne" - Wyjdzie sieczka z dużą ilością świata* i przeciwników.
*biję do powalonego ostatnio pomysłu że efekty świetlne tworzą grę.
_Luke_ Legend

Z odslonami System Shocka tak naprawde powiazane bylo Looking Glass. Teraz to juz nie bedzie to samo...
zanonimizowany390406 Generał
|eLKaeR|
I cała masa "ponadprzeciętnych" gier w ciągu ostatnich lat.
ronn Legend
Dycu --> Samo Irrational uważało to za ważne, w momencie tworzenia SS2 :
The other two key factors in Irrational's estimation were excellent sound effects and intelligent use of lighting and shadows