Steven Spielberg + engine z Crysisa = System Shock nowej generacji

Firmę Origin Systems, związaną od piętnastu lat z koncernem Electronic Arts, kojarzymy głównie z serią Ultima i Wing Commander - tę ostatnią markę postanowiono zresztą wskrzesić i zaserwować posiadaczom X360 pozycję Wing Commander Arena. Ponadto "Elektronicy" chcą przypomnieć graczom o jeszcze jednym słynnym produkcie, wypuszczonym na rynek w 1994 roku za sprawą wspomnianego teksańskiego studia.

Radosław Grabowski

Wiadomość została przygotowana jako żart z okazji święta Prima Aprilis.

Firmę Origin Systems, związaną od piętnastu lat z koncernem Electronic Arts, kojarzymy głównie z serią Ultima i Wing Commander - tę ostatnią markę postanowiono zresztą wskrzesić i zaserwować posiadaczom X360 pozycję Wing Commander Arena. Ponadto "Elektronicy" chcą przypomnieć graczom o jeszcze jednym słynnym produkcie, wypuszczonym na rynek w 1994 roku za sprawą wspomnianego teksańskiego studia.

Steven Spielberg + engine z Crysisa = System Shock nowej generacji - ilustracja #1

Mowa o pamiętnym System Shocku, który był wyjątkowym przedstawicielem gatunku, określanego obecnie mianem FPS. Wprawdzie grę chwalono ze względu na cyberpunkową fabułę, unikalną atmosferę i całkowicie trójwymiarowe środowisko, aczkolwiek konkurencyjne produkty (za takie uznawano wówczas m.in. Doom II: Hell on Earth) sprzedawały się o wiele lepiej.

Teraz fachowcy z Electronic Arts szykują remake omawianego tytułu, przeznaczony wyłącznie dla konsol PlayStation 3 i Xbox 360. Szczególną uwagę należy poświęcić w kontekście tego projektu dwóm sprawom. Po pierwsze developingiem kieruje Doug Church, który pełnił taką samą funkcję w przypadku oryginalnego System Shocka, a przedsięwzięcie nadzoruje sam Steven Spielberg. Tym samym potwierdziły się doniesienia z ubiegłego miesiąca, dotyczące współpracy obu panów. Druga istotna kwestia to wykorzystywany silnik graficzny, ponieważ zdecydowano się na użycie technologii CryENGINE2, która do tej pory była oficjalnie związana wyłącznie z pecetową grą Crysis.

Możemy więc oczekiwać, iż niniejszy remake zaoferuje posiadaczom PS3 i X360 oprawę wizualną nowej generacji i akcję na hollywoodzkim poziomie. Twórcy chcą nieco wzbogacić pierwotny scenariusz (pojawią się np. wyreżyserowane bezpośrednio przez Spielberga sekwencje filmowe z prawdziwymi aktorami, niczym w Command & Conquer 3: Tiberium Wars) oraz zaimplementować tryb multiplayer, pozwalający na wieloosobową zabawę za pośrednictwem Internetu. Premiera gotowego produktu nastąpić ma w roku 2008.

System Shock (1994)

System Shock (1994)

PC
po premierze

Data wydania: 21 maja 1994

Informacje o Grze
8.7

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
8
9

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2007-04-01
16:04

john_himself Senator

john_himself

Coy -- taa? nie przypominam sobie, ale moglem przegapic. Masz moze screena z tego?

Komentarz: john_himself
2007-04-01
20:31

Braun Junior

Okrutny żart :P.

Komentarz: Braun
2007-04-01
22:40

Chudy The Barbarian Legend

Chudy The Barbarian

Heh ledwo zczailem ze na Next-Gen'ach nie ma DX10 :P A juz myslalem ze chca zbeszczescic SShocka.

Komentarz: Chudy The Barbarian
2007-04-01
22:51

zanonimizowany442493 Pretorianin

lekkie przegięcie...

Komentarz: zanonimizowany442493
2007-04-02
00:06

Haron Generał

Haron
😉

->Chudy The Barbarian
a jaki DX jest Twoim zdaniem na next-genach? ;)

Komentarz: Haron

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl