Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 marca 2009, 14:20

To Vin Diesel wybłagał tryb multiplayer w Assault on Dark Athena

Okazuje się, że tryb rozgrywki sieciowej w The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena został dokooptowany do gry dzięki staraniom, a właściwie błaganiom Vina Diesela, aktora i właściciela studia deweloperskiego Tigon, odgrywającego w grze postać głównego bohatera. Gwiazda zdradziła tę informację w trakcie wywiadu udzielonego programowi X-Play.

Okazuje się, że tryb rozgrywki sieciowej w The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena został dokooptowany do gry dzięki staraniom, a właściwie błaganiom Vina Diesela, aktora i właściciela studia deweloperskiego Tigon, odgrywającego w grze postać głównego bohatera. Gwiazda zdradziła tę informację w trakcie wywiadu udzielonego programowi X-Play.

To Vin Diesel wybłagał tryb multiplayer w Assault on Dark Athena - ilustracja #1

Diesel powiedział, że pomysł na wdrożenie rozgrywki wieloosobowej przyszedł mu do głowy w relatywnie późnym okresie produkcji gry. Twórcy stanęli jednak na wysokości zadania i przygotowali coś, co z pewnością przypadnie do gustu fanom Riddicka. Jak widać, wpływy Diesela sięgają bardzo głęboko, a jego rola nie ogranicza się tylko do promocji tytułu i podkładania głosu kolejnym postaciom (jak to np. jest w przypadku następnej produkcji, w której deweloping zaangażowane jest Tigon Studios, czyli The Wheelman).

Póki co mamy jedynie możliwość zapoznania się z suchymi faktami na temat multiplayera. Wiemy, że w jego skład wejdzie sześć trybów zabawy. Oprócz standardowych – Deathmatch, Team Deathmatch, Arena oraz Capture the Flag – zagramy również w oryginalne Pitch Black oraz Butcher Bay Riot. W pierwszym jedna osoba wcieli się w Riddicka i będzie próbowała zlikwidować pięciu przeciwników na planszach spowitych mrokiem. Z kolei w drugim rywalizacja polegać ma na walce trzech czteroosobowych zespołów (więźniowie, najemnicy, strażnicy), starających się przechwycić baterię znajdującą się na terenie mapy i dostarczyć ją do bazy przeciwnika. Przed rozpoczęciem każdej rundy gracze będą mogli zakupić broń i uzupełnić zapas amunicji. Szczegółowe opisy poszczególnych trybów rozgrywki znajdziecie w jednej z naszych poprzednich wiadomości.

The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena zaoferuje nam rozgrywkę podzieloną na dwie kampanie – nową, 11-godziną przygodę, a także odpowiednio zmodernizowaną i odnowioną historię znaną z pierwszej części, której ukończenie zajmie nam 9 godzin. Od pewnego czasu, dzięki wersji demonstracyjnej, ich fragmenty mogą przetestować posiadacze konsol Xbox 360 i PlayStation 3. Jeszcze w tym miesiącu dołączą do nich właściciele pecetów.

Przypominamy, że do światowego debiutu dzieła studia Starbreeze dojdzie już 7 kwietnia. W tym samym miesiącu przeprowadzona zostanie także polska premiera produkcji. Dojdzie do niej dzięki staraniom firmy CD Projekt. Gra zostanie wydana w wersjach na konsole Xbox 360 i PlayStation 3, a także komputery osobiste. Od sukcesu Assault on Dark Athena zależy, czy producenci rozpoczną pracę nad pełnoprawną kontynuacją historii Riddicka.