Pełnoprawny sequel Riddicka za parę lat

On nie boi się ciemności, to ciemność boi się jego. On ma już jedną dobrą grę komputerową, będzie miał drugą. A za kilka lat Richard B. Riddick dorobi się prawdziwej drugiej części swoich przygód pokazanych w Escape form Butcher Bay.

Filip Grabski

On nie boi się ciemności, to ciemność boi się jego. On ma już jedną dobrą grę komputerową, będzie miał drugą. A za kilka lat Richard B. Riddick dorobi się prawdziwej drugiej części swoich przygód pokazanych w Escape from Butcher Bay.

Pierwsza część gry z Vinem Dieselem jako kosmicznym zabijaką pojawiła się w 2004 roku i niemal z miejsca została uznana jedną z najlepszych (jeśli nie najlepszą) filmowo-komputerowych produkcji. Zupełnie niedawno dowiedzieliśmy się, że kontynuacja The Chronicles of Riddick zatytułowana Assault on Dark Athena nie jest częścią drugą gry, a „jedynie” rozszerzeniem.

Ian Stevens, szef produkcji w dowodzonym przez Diesela Tigon Studios powiedział: „Mamy już wizję prawdziwego sequela, który mógłby pojawić się za parę lat, jeżeli tylko stwierdzicie, że [Athena - przyp. red.] Wam się podoba i chcecie więcej.” W późniejszej części rozmowy z serwisem Eurogamer dodał: „Druga część jest ambitna i z pewnością będzie kontynuować rozgrywkę z części pierwszej, ale na razie mamy inną historię do opowiedzenia – rozszerzenie stricte dla pojedynczego gracza.” Jeśli tylko zapowiedziany na początek 2009 roku dodatek będzie równie dobry, co oryginał, to o losy pełnoprawnego sequela powinniśmy być spokojni.

Pełnoprawny sequel Riddicka za parę lat - ilustracja #1
„I’m blue, da ba dee da ba die!”
The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay - DC

Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay

The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay - DC

PC Xbox
po premierze

Data wydania: 13 sierpnia 2004

Informacje o Grze
8.5

GRYOnline

8.6

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Filip Grabski

Autor: Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko), choć nie stroni od pisania tekstów. W 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj, choć w międzyczasie polubił Switcha. Prywatnie ojciec, podcaster (od 2014 roku współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
25
26

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl