Technologia Unreal Engine 3.0 zostanie również wykorzystana przez Square Enix

Gdy w maju ubiegłego roku japońska korporacja Square Enix zapowiedziała Final Fantasy XIII, gracze zachwycali się promocyjnymi obrazkami i trailerem. Pracownicy owej dalekowschodniej firmy ogłosili wówczas, że zaprezentowana grafika jest efektem działania ich własnego silnika o nazwie White Engine. Tymczasem teraz mają do swojej dyspozycji kolejną potężną technologię wizualną.

Radosław Grabowski

Gdy w maju ubiegłego roku japońska korporacja Square Enix zapowiedziała Final Fantasy XIII, gracze zachwycali się promocyjnymi obrazkami i trailerem. Pracownicy owej dalekowschodniej firmy ogłosili wówczas, że zaprezentowana grafika jest efektem działania ich własnego silnika o nazwie White Engine. Tymczasem teraz mają do swojej dyspozycji kolejną potężną technologię wizualną.

Ludzie z Epic Games udzielili bowiem SE licencji na wykorzystanie w grach swojego flagowego obecnie silnika, czyli Unreal Engine 3.0. Jego moc widzieliśmy ostatnio m.in. w Gears of War na platformie Xbox 360. Zapewne w niedalekiej przyszłości dowiemy się, do czego konkretnie Square Enix użyje nowego narzędzia. Oczywiście po uzyskaniu informacji na ten temat, niezwłocznie przekażemy je Szanownym Czytelnikom.

Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl