Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

zwolnienia / zatrudnienia - sprzęt i technologie (8)

Wieści ze świata (Sony, Tom Chilton / World of Warcraft, Beat Cop, Battleborn) 14/10/2016
Wieści ze świata (Sony, Tom Chilton / World of Warcraft, Beat Cop, Battleborn) 14/10/2016

Krzysztof Mysiak, 14 października 2016, 14:37

Dziś piszemy o przewidywanym terminie ujawnienia i wypuszczenia pierwszych gier mobilnych od Sony, przesunięciu Toma Chiltona, reżysera World of Warcraft, do innego projektu Blizzarda, opóźnieniu premiery gry Beat Cop oraz o pierwszym DLC i kolejnej aktualizacji z nową zawartością do Battleborna. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wieści ze świata (Forza Horizon 3, Rocket League, Kerbal Space Program, FNaF Sister Location, Anno 2205, Necropolis) 5/10/2016
Wieści ze świata (Forza Horizon 3, Rocket League, Kerbal Space Program, FNaF Sister Location, Anno 2205, Necropolis) 5/10/2016

Krzysztof Mysiak, 5 października 2016, 17:01

Dziś piszemy o pierwszym patchu do gry Forza Horizon 3, wypuszczeniu aktualizacji AquaDome do Rocket League, dużych zwolnieniach w studiu Squad (twórcy Kerbal Space Program), możliwym opóźnieniu Five Nights at Freddy’s: Sister Location, trzecim dużym DLC do Anno 2205 (Frontiers) oraz o premierze Necropolis na PS4 i XOne. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Cyberpunk 2077 - nad grą pracuje projektant Quantum Break i deweloper z Rockstar North
Cyberpunk 2077 - nad grą pracuje projektant Quantum Break i deweloper z Rockstar North

Kamil Zwijacz, 29 września 2016, 14:31

Kyle Rowley, główny projektant Quantum Break, pochwalił się na Twitterze, że dołączył do ekipy CD Projekt RED i pracuje obecnie nad Cyberpunkiem 2077 wraz z producentem rozgrywki z Rockstar North.

Projektant zadań w World of Warcraft i scenarzysta StarCraft II: Legacy of the Void odchodzą z Blizzarda
Projektant zadań w World of Warcraft i scenarzysta StarCraft II: Legacy of the Void odchodzą z Blizzarda

Kamil Zwijacz, 18 września 2016, 15:34

Z firmy Blizzard Entertainment odeszli dwaj ważni pracownicy - Craig Amai, główny projektant zadań w grze World of Warcraft, i James Waugh, scenarzysta StarCraft II: Legacy of the Void.

Wieści ze świata (Dragon Age IV, Chris Metzen / Blizzard, Star Wars: Battlefront, Company of Heroes) 13/9/2016
Wieści ze świata (Dragon Age IV, Chris Metzen / Blizzard, Star Wars: Battlefront, Company of Heroes) 13/9/2016

Krzysztof Mysiak, 13 września 2016, 14:00

Dziś piszemy o możliwym udziale Alexisa Kennedy’ego (współzałożyciela Failbetter Games) w pracach nad Dragon Age IV, odejściu Chrisa Metzena z Blizzard Entertainment, darmowym tygodniu z dodatkiem Bespin do Star Wars: Battlefront i o 10-leciu Company of Heroes. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wieści ze świata (Prey for the Gods, LawBreakers, Adam Boyes / Sony) 8/7/2016
Wieści ze świata (Prey for the Gods, LawBreakers, Adam Boyes / Sony) 8/7/2016

Krzysztof Mysiak, 8 lipca 2016, 13:45

Dziś piszemy o kickstarterowej zbiórce pieniędzy na Prey for the Gods, weekendowych alfa-testach gry LawBreakers (zaktualizowanej do wersji 0.4) i o odejściu Adama Boyesa z Sony. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wieści ze świata (Jay Wilson / Blizzard, Anno 2205, World of Final Fantasy) 7/6/2016 [Aktualizacja: PES 2015]
Wieści ze świata (Jay Wilson / Blizzard, Anno 2205, World of Final Fantasy) 7/6/2016 [Aktualizacja: PES 2015]

Krzysztof Mysiak, 7 czerwca 2016, 16:54

Dziś piszemy o odejściu Jaya Wilsona z firmy Blizzard Entertainment, darmowym DLC Big Five Pack do Anno 2205 (wypuszczonym z patchem 1.6) i o dacie premiery gry World of Final Fantasy. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości. [Aktualizacja: dodaliśmy wzmiankę o bliskim wyłączeniu serwerów Pro Evolution Soccer 2015]

Wieści ze świata (Doom, Xbox One, Grim Dawn, BioWare, 5th Cell) 22/3/2016
Wieści ze świata (Doom, Xbox One, Grim Dawn, BioWare, 5th Cell) 22/3/2016

Krzysztof Mysiak, 22 marca 2016, 14:20

Dziś piszemy o multiplayerowych trybach w grze Doom, niezauważonym przez nikogo ujawnieniu nowej marki BioWare na GDC 2016, bardzo dużych zwolnieniach w studiu 5th Cell, kolejnych tytułach wstecznie kompatybilnych na Xboksie One oraz zapowiedzi narzędzi moderskich do Grim Dawn. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Zwolnienia w studiu Carbine. Co dalej z grą WildStar?
Zwolnienia w studiu Carbine. Co dalej z grą WildStar?

Szymon Liebert, 12 marca 2016, 15:05

Studio Carbine było zmuszone pożegnać się z częścią swojej ekipy i odwołać premierę gry WildStar w Chinach. Deweloper planuje w dalszym ciągu wspierać amerykańską i europejską wersję tej produkcji z gatunku MMORPG, ale jej przyszłość wygląda coraz mniej różowo.

Tomasz Gop będzie pracował nad Lords of the Fallen 2
Tomasz Gop będzie pracował nad Lords of the Fallen 2

Adam Mirkowski, 11 marca 2016, 16:26

Deweloper, znany z pracy nad Wiedźminem 2 oraz pierwszą częścią Lords of the Fallen, opuszcza Techland i powraca do CI Games. Obejmie stanowisko game designera i skoncentruje się na kontynuacji swojego ostatniego dzieła.

Ekipa Mass Effect: Andromedy traci starszą edytorkę
Ekipa Mass Effect: Andromedy traci starszą edytorkę

Michał Jodłowski, 8 marca 2016, 12:55

Cameron Harris, starsza edytorka w studiu BioWare, planuje opuścić ekipę deweloperską gry Mass Effect: Andromeda, a także branżę wirtualnej rozrywki. Będzie to trzecie odejście z zespołu nadchodzącej, najnowszej części serii Mass Effect w ostatnim czasie.

Warren Spector, producent pierwszego System Shocka, pracuje przy trzeciej części
Warren Spector, producent pierwszego System Shocka, pracuje przy trzeciej części

Kamil Zwijacz, 17 lutego 2016, 20:20

Warren Spector, słynny producent gier komputerowych, znany z takich tytułów jak Wing Commander i Deus Ex, dołączył do OtherSide Entertainment - zespołu tworzącego zapowiedzianą kilka miesięcy temu grę System Shock 3.

David Gaider, główny scenarzysta serii Dragon Age, dołącza do Beamdog. Jest nadzieja na Baldur's Gate III?
David Gaider, główny scenarzysta serii Dragon Age, dołącza do Beamdog. Jest nadzieja na Baldur's Gate III?

Jakub Mirowski, 11 lutego 2016, 11:19

W niecały miesiąc po odejściu z kanadyjskiego studia BioWare, David Gaider - scenarzysta znany z pracy nad takimi hitami jak seria Dragon Age, Baldur's Gate II czy Neverwinter Nights - dołączył do firmy Beamdog.

David Gaider, główny scenarzysta serii Dragon Age, opuścił szeregi BioWare
David Gaider, główny scenarzysta serii Dragon Age, opuścił szeregi BioWare

Adrian Werner, 23 stycznia 2016, 13:22

Z pracy w studio BioWare zrezygnował David Gaider, czyli człowiek, który był głównym scenarzystą trylogii Dragon Age i autorem kwestii wypowiadanych przez droida HK-47 w Star Wars: Knights of the Old Republic.

Producentka obrazów Tarantino dołącza do ekipy filmowej Activision Blizzard. Będą ekranizacje StarCrafta i Diablo?
Producentka obrazów Tarantino dołącza do ekipy filmowej Activision Blizzard. Będą ekranizacje StarCrafta i Diablo?

Janusz Guzowski, 14 stycznia 2016, 14:05

Stacey Sher, producentka najważniejszych filmów Quentina Tarantino, m.in. Pulp Fiction, Django czy Nienawistnej ósemki, została współkierownikiem studia filmowego Activision Blizzard. Zadaniem przedsiębiorstwa jest przenoszenie najważniejszych marek amerykańskiego holdingu na ekrany kin i telewizorów. Obecnie w produkcji znajduje się serial animowany Skylanders Academy, w planach jest także ekranizacja serii Call of Duty. Drugim współkierownikiem studia jest Nick van Dyk, były szef Disneya.

Szef studia Rockstar North, Leslie Benzies, odchodzi z pracy
Szef studia Rockstar North, Leslie Benzies, odchodzi z pracy

Janusz Guzowski, 13 stycznia 2016, 13:26

Studio Rockstar potwierdziło, że wieloletni szef oddziału Rockstar North, Leslie Benzies, odchodzi z pracy. Szkocki producent był zaangażowany w tworzenie takich tytułów jak Max Payne 3, Red Dead Redemption, L.A. Noire, Manhunt 2 czy seria Grand Theft Auto. Benzies od siedemnastu miesięcy przebywał na urlopie, na który udał się po premierze gry GTA V w wersji na konsole Xbox One i PlayStation 4.

Scenarzysta gier z serii Half-Life opuścił szeregi firmy Valve
Scenarzysta gier z serii Half-Life opuścił szeregi firmy Valve

Kamil Zwijacz, 8 stycznia 2016, 19:00

Marc Laidlaw, scenarzysta i projektant poziomów w grach z serii Half-Life, nie pracuje już w Valve. Postanowił on odpocząć od branży elektronicznej rozrywki i skupić się na bardziej samodzielnych projektach.

Mass Effect: Andromeda traci starszego dyrektora ds. rozwoju
Mass Effect: Andromeda traci starszego dyrektora ds. rozwoju

Jakub Mirowski, 29 grudnia 2015, 09:50

Chris Wynn, starszy dyrektor ds. rozwoju w zespole odpowiedzialnym za Mass Effect: Andromeda, rozstaje się z firmą BioWare i wraca do Stanów Zjednoczonych.

The Elder Scrolls Online - zwolnienia w europejskiej filii ZeniMax Online Studios
The Elder Scrolls Online - zwolnienia w europejskiej filii ZeniMax Online Studios

Kamil Zwijacz, 19 grudnia 2015, 11:00

Według irlandzkiej gazety Connact Tribune, tamtejsza filia ZeniMax Online Studios, będąca biurem obsługi europejskich graczy, została praktycznie zamknięta, gdyż z pracą pożegnało się około 300 osób. Bethesda zaprzecza tym doniesieniom, choć nie ukrywa, że zwolnienia miały miejsce.

Wieści ze świata (CoD Black Ops III, Just Cause 3, Final Fantasy VI, The Banner Saga, Riot Games, Crystal Dynamics) 17/12/2015
Wieści ze świata (CoD Black Ops III, Just Cause 3, Final Fantasy VI, The Banner Saga, Riot Games, Crystal Dynamics) 17/12/2015

Krzysztof Mysiak, 17 grudnia 2015, 15:00

Dziś piszemy m.in. o nowych patchach do Call of Duty: Black Ops III i Just Cause 3, debiucie Final Fantasy VI na PC, dacie premiery The Banner Saga na PS4 i XOne, wykupieniu Riot Games przez Tencent oraz zmianie na fotelu szefa Crystal Dynamics. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wieści ze świata (DLC do Anno 2205, Minecraft: Story Mode, nowy tryb w GTA Online, zwolnienia w Red 5 Studios) 25/11/2015
Wieści ze świata (DLC do Anno 2205, Minecraft: Story Mode, nowy tryb w GTA Online, zwolnienia w Red 5 Studios) 25/11/2015

Kamil Kubiczek, 25 listopada 2015, 15:00

Dziś piszemy m.in. o darmowym DLC do Anno 2205, premierze trzeciego epizodu Minecraft: Story Mode, nowym trybie w GTA Online i zwolnieniach w Red 5 Studios. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Twórcy Just Cause 3 zwalniają pracowników
Twórcy Just Cause 3 zwalniają pracowników

Kamil Zwijacz, 31 października 2015, 10:03

Ekipa Avalanche Studios skurczyła się w ostatnich miesiącach o około 20 pracowników. Firma jakiś czas temu wydała grę Mad Max, obecnie kończy prace nad Just Cause 3, więc z częścią deweloperów postanowiono się pożegnać.

Wieści ze świata (Black Desert, InXile, Rovio, Mighty No. 9, Football Manager 2016) 22/10/2015
Wieści ze świata (Black Desert, InXile, Rovio, Mighty No. 9, Football Manager 2016) 22/10/2015

Krzysztof Mysiak, 22 października 2015, 15:50

Dziś piszemy m.in. o zapowiedzi alfa-testów gry Black Desert, otwarciu drugiego biura przez InXile Entertainment, zwolnieniach w Rovio, planach opracowania sequela Mighty No. 9 oraz prezentacji nowego silnika meczowego w Football Manager 2016. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wieści ze świata (Until Dawn 2, Call of Duty: Black Ops III, Humble Bundle) 13/10/2015
Wieści ze świata (Until Dawn 2, Call of Duty: Black Ops III, Humble Bundle) 13/10/2015

Krzysztof Mysiak, 13 października 2015, 13:40

Dziś piszemy m.in. o perspektywach powstania gry Until Dawn 2, przeprosinach od Treyarch za niefortunną akcję promocyjną Call of Duty: Black Ops III na Twitterze, zwolnieniach w Humble Bundle oraz dacie premiery pecetowej wersji Hyperdimension Neptunia Re;birth 3. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Legenda gatunku RPG dołącza do twórców Divinity: Original Sin II
Legenda gatunku RPG dołącza do twórców Divinity: Original Sin II

Luc, 26 września 2015, 11:39

Chris Avellone po odejściu ze studia Obsidian nie pozostawał długo bezrobotny. Legendarny twórca gier RPG postanowił wspomóc swoim talentem Divinity: Original Sin II.

Wieści ze świata (Total War: Arena, Adr1ft, Minecraft, Maxis, Dying Light, FIFA 16, Diablo III) 25/9/2015
Wieści ze świata (Total War: Arena, Adr1ft, Minecraft, Maxis, Dying Light, FIFA 16, Diablo III) 25/9/2015

Krzysztof Mysiak, 25 września 2015, 13:50

Dziś piszemy m.in. o starcie zamkniętych beta-testów Total War: Arena, opóźnieniu Adr1ft, wsparciu dla Oculus Rifta w Minecrafcie, odejściu Lucy Bradshow (szefowej Maxis) z Electronic Arts, szansie umieszczenia swojego imienia w Dying Light: The Following, liczbie pobrań dema gry FIFA 16 i weekendowych bonusach w Diablo III. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wieści ze świata (Heroes of the Storm, Revolution Software, SW The Old Republic, Tokyo Game Show) 21/9/15
Wieści ze świata (Heroes of the Storm, Revolution Software, SW The Old Republic, Tokyo Game Show) 21/9/15

Maciej Żulpo, 21 września 2015, 14:00

Dziś piszemy m. in. o planach studia Revolution Software (twórców Broken Sword), ponownym nawiązaniu współpracy scenarzysty Mass Effecta z BioWare oraz związanych z grą Heroes of the Storm bonusach dorzucanych do nowych kart NVIDII. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Głowny architekt silnika Fox Engine odszedł z Konami
Głowny architekt silnika Fox Engine odszedł z Konami

Jakub Błażewicz, 18 września 2015, 13:20

Serwis Gameblog przekazał informację o odejściu z Konami Juliena Mercerona, wcześniej nadzorującego prace nad silnikiem Fox Engine. Doniesienia potwierdził serwis IGN.

Tatsumi Kimishima nowym prezesem Nintendo
Tatsumi Kimishima nowym prezesem Nintendo

Bartłomiej Plewnia, 14 września 2015, 20:13

Po przedwczesnej śmierci Satoru Iwaty, dotychczasowego prezesa Nintendo, i długotrwałych spekulacjach dotyczących tego, kto zasiądzie w fotelu najważniejszej osoby w koncernie, firma ujawniła nazwisko nowego szefa. To Tatsumi Kimishima, wieloletni weteran japońskiego giganta.

QC Games - twórcy skasowanego Shadow Realms opuścili studio BioWare  i robią grę dla firmy Nexon
QC Games - twórcy skasowanego Shadow Realms opuścili studio BioWare i robią grę dla firmy Nexon

Adrian Werner, 6 września 2015, 12:48

Trzon ekipy odpowiadającej za skasowany kilka miesięcy temu projekt Shadow Realms opuścił szeregi studia BioWare i założył własny zespół nazwany QC Games. Autorom udało się już zdobyć kontrakt wydawniczy z firmą Nexon, który pozwoli im opracować nieujawnioną jeszcze sieciową grę akcji.

Angry Birds 2 pobrane 50 milionów razy. Mimo to Rovio planuje liczne zwolnienia
Angry Birds 2 pobrane 50 milionów razy. Mimo to Rovio planuje liczne zwolnienia

Piotr Doroń, 27 sierpnia 2015, 11:07

Znakomity wynik na poziomie 50 milionów pobrań, osiągnięty przez Angry Birds 2 w zaledwie miesiąc od premiery, nie uchronił firmy Rovio przed koniecznością przeprowadzenia restrukturyzacji. W efekcie pracę może stracić nawet 260 osób zatrudnionych u fińskiego dewelopera.

Wieści ze świata (Pro Evolution Soccer 2016, MechWarrior Online, Daybreak Game Company) 23/7/15
Wieści ze świata (Pro Evolution Soccer 2016, MechWarrior Online, Daybreak Game Company) 23/7/15

Łukasz Szliselman, 23 lipca 2015, 12:20

Dziś piszemy m.in. o lepszej grafice w Pro Evolution Soccer 2016 na Xboksie One, usprawnieniom technicznym rozgrywek sieciowych w grze MechWarrior Online oraz ustąpieniu Johna Smedleya ze stanowiska prezesa Daybreak Game Company. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Tomasz Gop został odsunięty od Lords of the Fallen 2 i opuścił CI Games
Tomasz Gop został odsunięty od Lords of the Fallen 2 i opuścił CI Games

Krzysztof Mysiak, 23 lipca 2015, 11:50

Marek Tymiński, prezes CI Games, poinformował, że RPG akcji Lords of the Fallen 2 powstanie bez udziału Tomasza Gopa – producenta, który kierował pracami nad pierwszą odsłoną. Tym samym deweloper opuścił szeregi wspomnianej firmy. Przy okazji dowiedzieliśmy się, kiedy prace nad „dwójką” ruszą pełną parą i kto obejmie nad nią pieczę.

Jade Raymond przechodzi do EA i obejmuje szefostwo nad nowym Motive Studios
Jade Raymond przechodzi do EA i obejmuje szefostwo nad nowym Motive Studios

Krzysztof Nieradko, 13 lipca 2015, 19:15

Jade Raymond, do niedawna obejmująca funkcję dyrektora zarządzającego w Ubisoft Toronto, przeszła do firmy Electronic Arts. Producentka m.in. pierwszej odsłony serii Assassin’s Creed stanęła na czele nowego zespołu deweloperskiego - Motive Studios, którego zadaniem będzie tworzenie nowych projektów i wsparcie innych ekip związanych z EA.

Wieści ze świata (The Talos Principle, Disney Infinity 3.0, Microsoft) 9/7/15
Wieści ze świata (The Talos Principle, Disney Infinity 3.0, Microsoft) 9/7/15

Łukasz Szliselman, 9 lipca 2015, 13:16

Dziś piszemy m.in. o rozszerzeniu do gry logicznej The Talos Principle, dacie premiery Disney Infinity 3.0 oraz zwolnieniach w firmie Microsoft. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wieści ze świata (Minecraft, Star Citizen, Bloodborne) 7/7/15
Wieści ze świata (Minecraft, Star Citizen, Bloodborne) 7/7/15

Łukasz Szliselman, 7 lipca 2015, 12:51

Dziś piszemy m.in. o rekordowym zjeździe fanów Minecrafta, odejściu kluczowego pracownika ze studia tworzącego Star Citizen oraz kolejnym patchu do gry Bloodborne. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wieści ze świata (The Elder Scrolls Online, Albion Online, Mortal Kombat X, Batman: Arkham Knight, Retro City Rampage, Steam) 30/6/15
Wieści ze świata (The Elder Scrolls Online, Albion Online, Mortal Kombat X, Batman: Arkham Knight, Retro City Rampage, Steam) 30/6/15

Janusz Guzowski, 30 czerwca 2015, 21:39

Dziś piszemy o odejściu dyrektora kreatywnego The Elder Scrolls Online, testach wersji alfa Albion Online, Predatorze w Mortal Kombat X, darmowej grze dla posiadaczy pecetowego wydania Batman: Arkham Knight, Retro City Rampage w wydaniu na MS-DOS i zmianach w polityce wymian Steam. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Chris Avellone opuszcza studio Obsidian Entertainment
Chris Avellone opuszcza studio Obsidian Entertainment

Michał Kułakowski, 9 czerwca 2015, 19:31

Chris Avellone, legendarny projektant oraz scenarzysta gier RPG, ogłosił, że rozstaje się ze studiem Obsidian Entertainment, które współtworzył od 2003 roku. Avellone odgrywał kluczową rolę w produkcji tytułów, takich jak Planescape: Torment, Icewind Dale, Star Wars: Knights of the Old Republic II i Neverwinter Nights 2.

Wieści ze świata (PlanetSide 2, Black Tusk Studios, Matias Myllyrinne) 4/6/15
Wieści ze świata (PlanetSide 2, Black Tusk Studios, Matias Myllyrinne) 4/6/15

Kamil Zwijacz, 4 czerwca 2015, 16:23

Dziś piszemy m.in. o dacie premiery strzelanki PlanetSide 2 na konsoli PlayStation 4, zmianie nazwy studia Black Tusk oraz przejściu szefa Remedy Entertainment do firmy Wargaming. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wieści ze świata (Destiny, Oculus Rift, Electronic Arts) 20/5/2015
Wieści ze świata (Destiny, Oculus Rift, Electronic Arts) 20/5/2015

Łukasz Szliselman, 20 maja 2015, 12:31

Dziś piszemy m.in. o premierze dodatku House of the Wolves do gry Destiny, spotkaniu prasowym dotyczącym Oculus Rift oraz odejściu Franka Gibeau z firmy Electronic Arts. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wieści ze świata (Grandia II, Humble Paradox Bundle, Nvidia GRID, Hearthstone) 13/5/15
Wieści ze świata (Grandia II, Humble Paradox Bundle, Nvidia GRID, Hearthstone) 13/5/15

Patryk Greniuk, 13 maja 2015, 12:38

Dziś piszemy m.in. o planach wydania gry Grandia II na platformie Steam, nowej paczce gier w ramach dwutygodniowej oferty Humble Bundle, aktualizacji Nvidia GRID oraz przeprosinach Blizzarda za problemy w dostępie do Hearthstone. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

Zynga znowu zwalnia - pracę straci około 360 osób
Zynga znowu zwalnia - pracę straci około 360 osób

Łukasz Szliselman, 7 maja 2015, 12:06

Firma Zynga planuje zwolnić 18% załogi, czyli około 360 osób. Wydawca gier mobilnych zamierza poprawić swoją sytuację finansową skupiając się na kilku najpopularniejszych gatunkach, tym samym ograniczając liczbę wydawanych produkcji.

Wieści ze świata (Ronin, Guitar Hero Live, Godus) 21/4/15
Wieści ze świata (Ronin, Guitar Hero Live, Godus) 21/4/15

Łukasz Szliselman, 21 kwietnia 2015, 13:38

Dziś piszemy m.in. o demie gry Ronin, dodatkowej zawartości do Guitar Hero Live oraz odejściu czołowego twórcy gry Godus ze studia 22 Cans. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

Phil Harrison, wiceprezes europejskiego oddziału Xbox, opuścił firmę
Phil Harrison, wiceprezes europejskiego oddziału Xbox, opuścił firmę

Kamil Zwijacz, 18 kwietnia 2015, 11:02

Phil Harrison, wiceprezes europejskiego oddziału Xbox, opuścił szeregi firmy Microsoft, w której zajmował się m.in. nadzorowaniem studiów Rare i Lionhead. Wcześniej przez wiele lat pracował w firmie Sony, będąc jedną z kluczowych osób odpowiedzialnych za konsole PlayStation.

Wieści ze świata (I Am Bread, StarDrive 2, StarCraft II) 10/4/15
Wieści ze świata (I Am Bread, StarDrive 2, StarCraft II) 10/4/15

Łukasz Szliselman, 10 kwietnia 2015, 12:29

Dziś piszemy m.in. o premierze gry I Am Bread i StarDrive 2 oraz nowej fali banów w StarCraft II. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

Hideo Kojima został zwolniony z Konami?
Hideo Kojima został zwolniony z Konami?

Piotr Bicki, 9 kwietnia 2015, 20:37

Kilka tygodni temu w internecie pojawiły się informacje, z których wynikało, że odpowiedzialny za powstanie serii Metal Gear Solid Hideo Kojima zakończył współpracę z firmą Konami. Pogłoski te później potwierdzono, nie ujawniono jednak żadnych szczegółów dotyczących sprawy. Nieco światła rzuca na nią wpis współpracującej ze słynnym Japończykiem piosenkarki Donny Burke, która stwierdziła, że Kojima został zwolniony.

Wieści ze świata (The Elder Scrolls Online, Prey 2, Visceral Games) 9/4/15
Wieści ze świata (The Elder Scrolls Online, Prey 2, Visceral Games) 9/4/15

Łukasz Szliselman, 9 kwietnia 2015, 13:32

Dziś piszemy m.in. o darmowym weekendzie z The Elder Scrolls Online, stanowisku studia Human Head odnośnie skasowanego Prey 2 oraz zmianach w zarządzie studia Visceral Games. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wieści ze świata (PayDay 2, DriveClub, Singularity) 24/3/15
Wieści ze świata (PayDay 2, DriveClub, Singularity) 24/3/15

Łukasz Szliselman, 24 marca 2015, 13:15

Dziś piszemy m.in. o przyszłym rozwoju gry PayDay 2, skali zwolnień w ekipie deweloperskiej gry DriveClub oraz możliwej kontynuacji Singularity. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Kojima odsunięty od serii MGS. Konami tworzy nową część z nowym zespołem
Kojima odsunięty od serii MGS. Konami tworzy nową część z nowym zespołem

Jakub Błażewicz, 20 marca 2015, 18:00

Serwis Gamespot dotarł do nowych informacji dotyczących rozłamu pomiędzy Hideo Kojimą, ojcem serii Metal Gear, a firmą Konami. Według anonimowego informatora Kojima wraz z częścią współpracowników odejdą z Konami pod koniec roku.

Zwolnienia w Evolution Studios; DriveClub: PS Plus Edition w drodze
Zwolnienia w Evolution Studios; DriveClub: PS Plus Edition w drodze

Kamil Zwijacz, 20 marca 2015, 12:10

Firma Sony postanowiła przeprowadzić restrukturyzację studia Evolution, w wyniku czego pracę straci część deweloperów, a pozostali skupią się na rozwoju gry DriveClub oraz dokończeniu DriveClub: PS Plus Edition.