Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

zwolnienia / zatrudnienia - sprzęt i technologie (7)

Nad Star Citizen pracuje już 475 osób
Nad Star Citizen pracuje już 475 osób

Krzysztof Sobiepan, 19 lutego 2018, 11:55

Szef produkcji w Cloud Imperium Games w wywiadzie udzielonym dla Dual Shockers zdradza, że liczba pracujących nad Star Citizen deweloperów powoli zbliża się do pięciuset głów. Najnowszym członkiem „rodziny CIG” jest grupka animatorów z Derby w Wielkiej Brytanii.

CI Games - dobra sprzedaż gry Sniper Ghost Warrior 3 i redukcja studia
CI Games - dobra sprzedaż gry Sniper Ghost Warrior 3 i redukcja studia

Kamil Zwijacz, 16 lutego 2018, 15:48

Firma CI Games pochwaliła się najnowszymi wynikami sprzedaży gry Sniper: Ghost Warrior 3. Ponadto poznaliśmy plany na przyszłość oraz dowiedzieliśmy się o znaczącej redukcji zatrudnienia w wewnętrznym studiu deweloperskim przedsiębiorstwa.

Zwolnienia w Hangar 13, studiu znanym z gry Mafia 3
Zwolnienia w Hangar 13, studiu znanym z gry Mafia 3

Adrian Werner, 16 lutego 2018, 09:59

Firma 2K Games podjęła decyzję o zwolnieniu części pracowników studia Hangar 13, czyli zespołu odpowiedzialnego za wydaną w 2016 roku grę Mafia III.

Nowe gry z Asteriksem i Obeliksem oraz zmiany w Paradox Interactive
Nowe gry z Asteriksem i Obeliksem oraz zmiany w Paradox Interactive

Krzysztof Sobiepan, 13 lutego 2018, 13:30

Dziś piszemy o planach nowych gier z Asteriksem i Obeliksem od studia Anuman Interactive (Microids) oraz o „wymianie szefów” w firmie Paradox Interactive. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Zwolnienia w Failbetter Games - Sunless Skies sprzedaje się poniżej oczekiwań
Zwolnienia w Failbetter Games - Sunless Skies sprzedaje się poniżej oczekiwań

Adrian Werner, 8 lutego 2018, 13:55

Słabsza niż się spodziewano sprzedaż Sunless Skies we wczesnym dostępie zmusiła studio Failbetter Games do zwolnienia części pracowników i opóźnienia premiery pełnej wersji gry. Podjęto także decyzję o zamknięciu mobilnego wydania Fallen London. Dalej rozwijana będzie za to edycja przeglądarkowa.

Nowe Dead Rising będzie skromniejsze, niż planowano
Nowe Dead Rising będzie skromniejsze, niż planowano

Adrian Werner, 6 lutego 2018, 09:40

Z pracą w studiu Capcom Vancouver pożegnało się 20% deweloperów. Jednocześnie okrojono skalę następnej odsłony cyklu Dead Rising i skasowano niezapowiedzianą jeszcze przygodową grę akcji.

Kaz Hirai rezygnuje z funkcji prezesa Sony
Kaz Hirai rezygnuje z funkcji prezesa Sony

Bartosz Świątek, 2 lutego 2018, 09:48

Dotychczasowy prezes japońskiej korporacji Sony – Kaz Hirai – ustąpi w kwietniu z piastowanego stanowiska. Zastąpi go Kenichiro Yoshida, obecnie pełniący rolę m.in. głównego dyrektora finansowego.

Zapowiedź zmian w Star Wars Battlefront 2, koniec studia Davida Jaffe i inne wieści
Zapowiedź zmian w Star Wars Battlefront 2, koniec studia Davida Jaffe i inne wieści

Krzysztof Sobiepan, 25 stycznia 2018, 11:37

Dziś piszemy o zapowiedzi nowego systemu progresji w Star Wars Battlefront 2, prawdopodobnym końcu studia twórcy Twisted Metal i o zatrudnianiu branżowych talentów do pracy nad The Avengers Project od Crystal Dynamics, w tym Shauna Escayga, który objął funkcję dyrektora kreatywnego tej gry. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Jim Ryan nowym wiceprezesem Sony Interactive Entertainment

Sony Computer Entertainment Polska Press Release, 18 stycznia 2018, 16:45

Dyrektor kreatywny Uncharted: The Lost Legacy przeszedł z Naughty Dog do Square Enix
Dyrektor kreatywny Uncharted: The Lost Legacy przeszedł z Naughty Dog do Square Enix

Adrian Werner, 4 stycznia 2018, 12:47

Dyrektor kreatywny Uncharted: The Lost Legacy, Shaun Escayg, opuścił studio Naughty Dog. Twórca najprawdopodobniej dołączył do zespołu Crystal Dynamics lub Eidos Montreal, gdzie będzie pracował nad grą o grupie superbohaterów Avengers.

Masowe zwolnienia w Telltale Games. Studio chce ograniczyć liczbę tworzonych gier
Masowe zwolnienia w Telltale Games. Studio chce ograniczyć liczbę tworzonych gier

Jakub Mirowski, 8 listopada 2017, 09:06

90 pracowników studia Telltale Games, znanego przede wszystkim z licencjonowanych przygodówek, zostało zwolnionych. Szef firmy tłumaczy decyzję o restrukturyzacji potrzebą zmiany polityki wydawniczej.

Studio Runic Games, odpowiedzialne za serię Torchlight, zostało zamknięte
Studio Runic Games, odpowiedzialne za serię Torchlight, zostało zamknięte

Kamil Zwijacz, 4 listopada 2017, 11:15

Mamy złe wieści dla fanów serii Torchlight. Studio Runic Games zostało zamknięte. Dodatkowo jego właściciel, firma Perfect World Entertainment, znacznie zredukował liczbę osób pracujących nad sieciową grą akcji Gigantic w zespole Motiga.

Twórcy EVE Online rezygnują z tworzenia gier VR
Twórcy EVE Online rezygnują z tworzenia gier VR

Krystian Pieniążek, 31 października 2017, 19:09

Firma CCP oficjalnie wycofuje się z tworzenia gier przeznaczonych na zestawy wirtualnej rzeczywistości i likwiduje dwa studia dedykowane VR-owi. Islandzcy deweloperzy nie widzą w tym segmencie rynku pola do dalszych inwestycji. Przy okazji zapewniono, że strzelanka Project Nova nadal jest w produkcji.

CD Projekt RED zapewnia, że z Cyberpunkiem 2077 wszystko jest w porządku
CD Projekt RED zapewnia, że z Cyberpunkiem 2077 wszystko jest w porządku

Kamil Zwijacz, 16 października 2017, 16:27

Niedawno dowiedzieliśmy się, że ze studia CD Projekt RED odeszło kilka ważnych osób pracujących nad grą Cyberpunk 2077. Informacja ta mogła zaniepokoić fanów firmy czekających na nowy projekt, ale deweloper postanowił dziś rozwiać wszelkie wątpliwości.

Dyrektor kreatywny serii Dragon Age, Mike Laidlaw, opuścił BioWare
Dyrektor kreatywny serii Dragon Age, Mike Laidlaw, opuścił BioWare

Adrian Werner, 14 października 2017, 08:11

Szeregi studia BioWare opuścił Mike Laidlaw, czyli dyrektor kreatywny całego cyklu Dragon Age. Twórca zapewnił, że zostawił serię w dobrych rękach.

Zmiany na szczycie Riot Games w związku z nową grą
Zmiany na szczycie Riot Games w związku z nową grą

Bartosz Świątek, 13 października 2017, 11:55

Brandon „Ryze” Beck i Marc „Tryndamere” Merrill, współzałożyciele znanego z League of Legends studia Riot Games, porzucili swoje dotychczasowe posady, by skoncentrować się na tworzeniu nowej gry.

Przetasowania na wysokich szczeblach w CD Projekt RED – Cyberpunk 2077 ma problemy?
Przetasowania na wysokich szczeblach w CD Projekt RED – Cyberpunk 2077 ma problemy?

Kamil Zwijacz, 4 października 2017, 15:35

Ze studia CD Projekt RED, pracującego obecnie nad wyczekiwanym Cyberpunkiem 2077, odeszło kilku kluczowych deweloperów, w tym główny projektant poziomów i starszy producent mechanizmów rozgrywki. Czy oznacza to, że gra napotkała na jakieś poważniejsze problemy?

Zwolnienia u twórców serii Saints Row
Zwolnienia u twórców serii Saints Row

Miłosz Szubert, 28 września 2017, 09:25

Studio Volition, twórcy między innymi serii Saints Row oraz niedawnego Agents of Mayhem, popadło w kłopoty. W ostatnich dniach zwolniono szereg deweloperów pracujących dla amerykańskiego producenta.

Zwolnienia w studiu The Chinese Room. Deweloper w tarapatach
Zwolnienia w studiu The Chinese Room. Deweloper w tarapatach

Bartosz Świątek, 25 września 2017, 09:30

Odpowiedzialne m.in. za głośne Everybody’s Gone to the Rapture oraz Dear Esther studio The Chinese Room zwolniło większość pracowników i ogłosiło, że wchodzi w okres ograniczonej aktywności twórczej.

Wieści ze świata (The King of Fighters: Destiny, For Honor, Project Octopath Traveler, Naughty Dog) 14/09/2017
Wieści ze świata (The King of Fighters: Destiny, For Honor, Project Octopath Traveler, Naughty Dog) 14/09/2017

Krzysztof Sobiepan, 14 września 2017, 12:24

Dziś piszemy o animowanym serialu The King of Fighters: Destiny, nowym trybie gry w For Honor, szczegółach i demie Project Octopath Traveler i odejściu Bruce'a Straleya, jednego z głównych ludzi, ze studia Naughty Dog. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Electronic Arts potwierdza - większość pracowników BioWare Montreal trafiła do EA Motive
Electronic Arts potwierdza - większość pracowników BioWare Montreal trafiła do EA Motive

Kamil Zwijacz, 30 lipca 2017, 14:48

W maju bieżącego roku w serwisie Kotaku pojawiły się doniesienia, że większość pracowników ze studia BioWare Montreal, odpowiedzialnego za grę Mass Effect: Andromeda, została przeniesiona do EA Motive. Dyrektor finansowy koncernu Electronic Arts potwierdził te informacje.

Twórca trylogii Mass Effect, Casey Hudson, wraca do firmy BioWare
Twórca trylogii Mass Effect, Casey Hudson, wraca do firmy BioWare

Łukasz Szliselman, 19 lipca 2017, 16:04

Producent wykonawczy trylogii Mass Effect, Casey Hudson, wraca do firmy BioWare jako dyrektor generalny. Zastąpi on na tym stanowisku Aaryna Flynna, który po 17 latach zrezygnował z pracy w studiu.

Tomasz Gop, producent Lords of the Fallen, zwolniony z CI Games
Tomasz Gop, producent Lords of the Fallen, zwolniony z CI Games

Adrian Werner, 2 lipca 2017, 10:32

Studio CI Games zwolniło Tomasza Gopa, który pracował jako główny projektant Lords of the Fallen 2. Twórca szybko znalazł zatrudnienie w zespole Destructive Creations, gdzie pomaga w pracach nad RTS-em Ancestors.

Założyciel Arkane Studios opuszcza firmę
Założyciel Arkane Studios opuszcza firmę

Kamil Zwijacz, 28 czerwca 2017, 09:06

Raphael Colantonio, założyciel francuskiego dewelopera Arkane Studios i reżyser wydanego niedawno Preya, poinformował, że odchodzi z firmy, ponieważ potrzebuje zmian po 18 latach pracy.

Wieści ze świata (American Truck Simulator, Jay Pinkerton/Valve, Super Street Fighter V) 8/6/2017
Wieści ze świata (American Truck Simulator, Jay Pinkerton/Valve, Super Street Fighter V) 8/6/2017

Krzysztof Sobiepan, 8 czerwca 2017, 12:17

Dziś piszemy o „ciężkim” DLC do American Truck Simulator, rezygnacji scenarzysty Jaya Pinkertona z posady w Valve i plotkach o Super Street Fighter V. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Czarne chmury nad serią Hitman - zwolnienia w Io-Interactive
Czarne chmury nad serią Hitman - zwolnienia w Io-Interactive

Krystian Pieniążek, 23 maja 2017, 18:26

Wygląda na to, że studio odpowiedzialne za serię Hitman nie ma się najlepiej. Zespół poinformował za pośrednictwem swojego profilu w serwisie Twitter, że niektórzy jego członkowie muszą pożegnać się z pracą.

Wieści ze świata (Days Gone, PlatinumGames, Valve Software) 23/5/2017
Wieści ze świata (Days Gone, PlatinumGames, Valve Software) 23/5/2017

Krzysztof Mysiak, 23 maja 2017, 18:25

Dziś piszemy o nadchodzącej prezentacji Days Gone na targach E3 2017, wstępnym, cichym ujawnieniu pierwszej autorskiej marki zespołu PlatinumGames i o zatrudnieniu przez Valve Software paru osób, które wcześniej pracowały nad grą Kerbal Space Program w studiu Squad. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Projektant Civilization V dołącza do Paradox Interactive. Co dalej z At the Gates?
Projektant Civilization V dołącza do Paradox Interactive. Co dalej z At the Gates?

Jakub Mirowski, 13 maja 2017, 10:35

Jon Shafer, główny projektant gry Sid Meier's Civilization V, dołączył do wewnętrznego studia firmy Paradox Interactive. Mimo tego ma nadal pracować nad swoim wcześniejszym projektem, strategią At the Gates.

Seria Mass Effect na ławce rezerwowych; redukcje w BioWare Montreal
Seria Mass Effect na ławce rezerwowych; redukcje w BioWare Montreal

Krzysztof Sobiepan, 11 maja 2017, 09:02

Następne gry w świecie Mass Effect stanęły pod znakiem zapytania. Wedle anonimowych źródeł, seria została bowiem zamrożona po niezadowalających wynikach Mass Effect: Andromeda. Dodatkowo deweloper odpowiedzialny za Andromedę został zredukowany do roli studia wspomagającego.

Kolejna ważna osoba opuszcza szeregi Valve
Kolejna ważna osoba opuszcza szeregi Valve

Krystian Pieniążek, 2 maja 2017, 15:10

Ostatnie dwanaście lat Chet Faliszek spędził w firmie Valve. W tym czasie współtworzył scenariusze kilku ważnych gier, a także stał się twarzą „VR-owej strony” działalności firmy w kontaktach z deweloperami. W tym momencie drogi jego i korporacji Gabe'a Newella się rozchodzą.

Palmer Luckey opuszcza Oculus VR
Palmer Luckey opuszcza Oculus VR

Miłosz Szubert, 31 marca 2017, 08:48

Palmer Luckey, jeden z założycieli Oculus VR oraz projektant gogli wirtualnej rzeczywistości Oculus Rift, odchodzi z firmy. Dziś ma być jego ostatni dzień na stanowisku.

Założyciel Interplay i inXile myśli o emeryturze
Założyciel Interplay i inXile myśli o emeryturze

Krzysztof Sobiepan, 24 marca 2017, 08:52

Brian Fargo ma za sobą ponad 35 lat w branży gier wideo. Rozważa więc udanie się po zakończeniu obecnego projektu - Wasteland 3 - na zasłużony odpoczynek od kreowania wirtualnych światów.

Wieści ze świata (Shadow Warrior 2, Nintendo Switch, Gwint, Telltale Games, LawBreakers) 17/3/2017
Wieści ze świata (Shadow Warrior 2, Nintendo Switch, Gwint, Telltale Games, LawBreakers) 17/3/2017

Krzysztof Mysiak, 17 marca 2017, 14:30

Dziś piszemy o darmowym DLC (aktualizacji) Bounty Hunt Part 1 do gry Shadow Warrior 2, podwojeniu produkcji konsoli Nintendo Switch na kolejny rok, e-sportowym turnieju Gwent Challenger w Gwinta: Wiedźmińską grę karcianą, zmianie na stanowisku prezesa studia Telltale Games oraz o starcie zamkniętych beta testów LawBreakers. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wieści ze świata (Conan Exiles, Homefront: The Revolution, Naughty Dog, Dead by Daylight, Rain World) 9/3/2017
Wieści ze świata (Conan Exiles, Homefront: The Revolution, Naughty Dog, Dead by Daylight, Rain World) 9/3/2017

Krzysztof Mysiak, 9 marca 2017, 16:38

Dziś piszemy o cenzurze narzuconej przez Microsoft w Conan Exiles na XOne, premierze ostatniego DLC do Homefront: The Revolution (Beyond the Walls), odejściu z Naughty Dog współprezesa Christophe’a Balestry, dodaniu do Dead by Daylight postaci z Left 4 Dead i o pięknej platformówce Rain World. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wieści ze świata (Peter Moore / Electronic Arts, The Secret World) 28/2/2017
Wieści ze świata (Peter Moore / Electronic Arts, The Secret World) 28/2/2017

Krzysztof Mysiak, 28 lutego 2017, 16:25

Dziś piszemy o odejściu Petera Moore’a z Electronic Arts i przejściu do klubu piłkarskiego Liverpool oraz o zamiarze gruntownego odświeżenia gry The Secret World i innych planach na przyszłość studia FunCom. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Zwolnienia w Activision. Pracę straciło m.in. około 20 pracowników studia Infinity Ward
Zwolnienia w Activision. Pracę straciło m.in. około 20 pracowników studia Infinity Ward

Jakub Mirowski, 11 lutego 2017, 13:45

Niedługo po ogłoszeniu rekordowych przychodów za rok 2016, firma Activision zwolniła kilkadziesiąt osób z wewnętrznych zespołów deweloperskich. Pracę stracili m.in. pracownicy Infinity Ward, Treyarch czy Beenox.

Crytek zwalnia kolejnych pracowników
Crytek zwalnia kolejnych pracowników

Krzysztof Sobiepan, 2 lutego 2017, 09:29

Redukcji ciąg dalszy. Tym razem firma Crytek zmniejszyła liczbę etatów w swojej siedzibie głównej we Frankfurcie. W wyniku tego kroku pracę straciło 15 osób.

Wieści ze świata (Hitman, FoxNext, Motive, Battleborn) 20/1/2017
Wieści ze świata (Hitman, FoxNext, Motive, Battleborn) 20/1/2017

Kamil Zwijacz, 20 stycznia 2017, 12:02

Dziś piszemy o wsparciu dla technologii HDR w grze Hitman, growym dziale 21st Century Fox, nowej pracownicy w studiu Motive oraz dużej aktualizacji Battleborn. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Scenarzystka Rise of the Tomb Raider opuszcza Crystal Dynamics
Scenarzystka Rise of the Tomb Raider opuszcza Crystal Dynamics

Kamil Zwijacz, 4 stycznia 2017, 14:31

Studio Crystal Dynamics poinformowało, że Rhianna Pratchett, scenarzystka gier Tomb Raider oraz Rise of the Tomb Raider, opuściła szeregi firmy i nie będzie współpracować z deweloperami przy nowej części serii.

Obsidian Entertainment zwalnia część ekipy pracującej nad Armored Warfare
Obsidian Entertainment zwalnia część ekipy pracującej nad Armored Warfare

Łukasz Szliselman, 9 grudnia 2016, 13:57

Studio Obsidian Entertainment poinformowało o redukcji etatów w ekipie zajmującej się grą Armored Warfare. Zwolnienia są bezpośrednim wynikiem decyzji wydawcy tytułu, firmy My.com, o częściowym przeniesieniu prac do swojego biura głównego.

Wieści ze świata (Red Dead Redemption, Dark Souls, Daybreak Game Company, The Game Awards) 7/12/2016
Wieści ze świata (Red Dead Redemption, Dark Souls, Daybreak Game Company, The Game Awards) 7/12/2016

Krzysztof Mysiak, 7 grudnia 2016, 15:25

Dziś piszemy o udostępnieniu Red Dead Redemption w usłudze PlayStation Now, możliwym wypuszczeniu serii Dark Souls na konsoli Nintendo Switch, kolejnej zmianie na stanowisku szefa studia Daybreak Game Company i o sukcesie The Game Awards 2016. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Chris Taylor, czyli ojciec Total Annihilation, odszedł ze studia Wargaming i wkrótce założy własne
Chris Taylor, czyli ojciec Total Annihilation, odszedł ze studia Wargaming i wkrótce założy własne

Adrian Werner, 23 listopada 2016, 11:00

Znany z Total Annihilation, Supreme Commander i Dungeon Siege projektant Chris Taylor zwolnił się z firmy Wargaming. Twórca za kilka miesięcy zamierza założyć nowe studio niezależne, gdzie zajmie się mniejszymi produkcjami.

Wieści ze świata (Starbreeze, Robinson: The Journey, YouTube, Fallout 4, Skyrim SE, DICE) 8/11/2016
Wieści ze świata (Starbreeze, Robinson: The Journey, YouTube, Fallout 4, Skyrim SE, DICE) 8/11/2016

Krzysztof Mysiak, 8 listopada 2016, 14:56

Dziś piszemy o starcie programu wydawniczego Starbreeze IndieLabs studia Starbreeze, premierze Robinson: The Journey, wsparciu dla technologii HDR na YouTube, wsparciu dla modów w grze Fallout 4 na PS4, finalnej wersji patcha 1.1 do Skyrim Special Edition oraz o odejściu Patricka Bacha ze studia DICE. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

GameForge zwalnia 1/5 pracowników, kolejne problemy Black Desert – Wieści MMO (31/10/2016)
GameForge zwalnia 1/5 pracowników, kolejne problemy Black Desert – Wieści MMO (31/10/2016)

Michał Marian, 31 października 2016, 11:31

Dzisiaj piszemy m.in. o zwolnieniach w ekipie GameForge, czyli wydawcy TERA czy Aion, oficjalnej zapowiedzi dużej aktualizacji 3.0 (Revelation) do ArcheAge, krytycznym błędzie w Black Desert, który pozwalał graczom na dorobienie się wielkich fortun, a także o halloweenowych obchodach w Guild Wars 2.

Wieści ze świata (David Brevik / Path of Exile, afera hazardowa Valve Software, CoD: Infinite Warfare) 19/10/2016
Wieści ze świata (David Brevik / Path of Exile, afera hazardowa Valve Software, CoD: Infinite Warfare) 19/10/2016

Krzysztof Mysiak, 19 października 2016, 15:09

Dziś piszemy o dołączeniu przez Davida Brevika (współtwórcy Diablo) do zespołu rozwijającego grę Path of Exile, odpowiedzi Valve Software na zarzuty Komisji Hazardowej w związku z aferą wokół Counter-Strike: Global Offensive oraz o występie kierowcy wyścigowego Lewisa Hamiltona w Call of Duty: Infinite Warfare. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wieści ze świata (Sony, Tom Chilton / World of Warcraft, Beat Cop, Battleborn) 14/10/2016
Wieści ze świata (Sony, Tom Chilton / World of Warcraft, Beat Cop, Battleborn) 14/10/2016

Krzysztof Mysiak, 14 października 2016, 14:37

Dziś piszemy o przewidywanym terminie ujawnienia i wypuszczenia pierwszych gier mobilnych od Sony, przesunięciu Toma Chiltona, reżysera World of Warcraft, do innego projektu Blizzarda, opóźnieniu premiery gry Beat Cop oraz o pierwszym DLC i kolejnej aktualizacji z nową zawartością do Battleborna. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wieści ze świata (Forza Horizon 3, Rocket League, Kerbal Space Program, FNaF Sister Location, Anno 2205, Necropolis) 5/10/2016
Wieści ze świata (Forza Horizon 3, Rocket League, Kerbal Space Program, FNaF Sister Location, Anno 2205, Necropolis) 5/10/2016

Krzysztof Mysiak, 5 października 2016, 17:01

Dziś piszemy o pierwszym patchu do gry Forza Horizon 3, wypuszczeniu aktualizacji AquaDome do Rocket League, dużych zwolnieniach w studiu Squad (twórcy Kerbal Space Program), możliwym opóźnieniu Five Nights at Freddy’s: Sister Location, trzecim dużym DLC do Anno 2205 (Frontiers) oraz o premierze Necropolis na PS4 i XOne. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Cyberpunk 2077 - nad grą pracuje projektant Quantum Break i deweloper z Rockstar North
Cyberpunk 2077 - nad grą pracuje projektant Quantum Break i deweloper z Rockstar North

Kamil Zwijacz, 29 września 2016, 14:31

Kyle Rowley, główny projektant Quantum Break, pochwalił się na Twitterze, że dołączył do ekipy CD Projekt RED i pracuje obecnie nad Cyberpunkiem 2077 wraz z producentem rozgrywki z Rockstar North.

Projektant zadań w World of Warcraft i scenarzysta StarCraft II: Legacy of the Void odchodzą z Blizzarda
Projektant zadań w World of Warcraft i scenarzysta StarCraft II: Legacy of the Void odchodzą z Blizzarda

Kamil Zwijacz, 18 września 2016, 15:34

Z firmy Blizzard Entertainment odeszli dwaj ważni pracownicy - Craig Amai, główny projektant zadań w grze World of Warcraft, i James Waugh, scenarzysta StarCraft II: Legacy of the Void.

Wieści ze świata (Dragon Age IV, Chris Metzen / Blizzard, Star Wars: Battlefront, Company of Heroes) 13/9/2016
Wieści ze świata (Dragon Age IV, Chris Metzen / Blizzard, Star Wars: Battlefront, Company of Heroes) 13/9/2016

Krzysztof Mysiak, 13 września 2016, 14:00

Dziś piszemy o możliwym udziale Alexisa Kennedy’ego (współzałożyciela Failbetter Games) w pracach nad Dragon Age IV, odejściu Chrisa Metzena z Blizzard Entertainment, darmowym tygodniu z dodatkiem Bespin do Star Wars: Battlefront i o 10-leciu Company of Heroes. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.