Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 marca 2022, 09:20

autor: Adrian Werner

Perfect Dark straciło kolejnego kluczowego dewelopera

Z zespołu pracującego nad rebootem Perfect Dark odszedł reżyser gry. Wcześniej studio The Initiative opuścił naczelny projektant produkcji.

Mamy niepokojące wieści dla graczy wyczekujących premiery gry Perfect Dark, czyli restartu klasycznej marki FPS. Z zespołu pracującego na tym projektem odszedł jego reżyser.

Perfect Dark traci kolejnego kluczowego dewelopera

Odpowiedzialny za Perfect Dark zespół The Initiative opuścił pełniący rolę reżysera gry Dan Neuburger.

  1. Odejście dewelopera odkryto dzięki jego profilowi w serwisie LinkedIn.
  2. Zrezygnował on z pracy w ubiegłym miesiącu, ale fakt ten nie został wtedy podany do publicznej wiadomości.
  3. Neuburger spędził w The Initiative ponad trzy lata. Wcześniej pracował w studiu Crystal Dynamics, m.in. przy najnowszych odsłonach serii Tomb Raider.
  4. To nie jedyne odejście kluczowego dewelopera z The Initiative. W zeszłym roku zespół zajmujący się Perfect Dark opuścił Drew Murray, który był naczelnym projektantem gry.
Perfect Dark straciło kolejnego kluczowego dewelopera - ilustracja #1
Źródło: profil dewelopera w serwisie LinkedIn.

Nie wiadomo, jak te odejścia wpłyną na projekt. W The Initiative nadal pracuje wielu weteranów, w tym dawny szef Crystal Dynamics – Darrell Gallagher.

Nowe Perfect Dark zapowiedziano w grudniu 2020 roku. Potem o projekcie zrobiło się cicho. Warto dodać, że kilka miesięcy temu do pomocy przy grze zatrudniono studio Crystal Dynamics, co może sugerować, iż prace nie postępowały zgodnie z planem.

Przypomnijmy, że produkcja zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series X i S. Na razie nie ujawniono planowanej daty premiery.

  1. Oficjalna strona internetowa studia The Initiative

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej