Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

skradanki - newsy i ciekawostki (7)

Thief to spojrzenie w przyszłość, a nie przeszłość – kulisy produkcji po polsku
Thief to spojrzenie w przyszłość, a nie przeszłość – kulisy produkcji po polsku

Hed, 8 kwietnia 2013, 11:33

Tworząc grę Thief studio Eidos Montreal chce patrzeć w przyszłość, a nie przeszłość – dowiadujemy się z kulisów produkcji, które u nas możecie obejrzeć z polskimi napisami. Studio nie zamierza jednak rezygnować z dokonań serii. Wręcz przeciwnie, zamierza czerpać z nich garściami.

Sześć powodów przez które obawiam się o Thiefa (i dwa, które nastrajają mnie pozytywnie!)
Sześć powodów przez które obawiam się o Thiefa (i dwa, które nastrajają mnie pozytywnie!)

Lans Tartare, 2 kwietnia 2013, 18:37

What is locked can be OPENED, what is hidden can be FOUND, what is yours can be MINE.

Thief nie zaoferuje multiplayera, ale jest szansa na tryb kooperacji
Thief nie zaoferuje multiplayera, ale jest szansa na tryb kooperacji

Sarge, 30 marca 2013, 10:15

Stephane Roy oraz Daniel Windfeld Schmidt ze studia Eidos Montreal zdradzili, że w nadchodzącej odsłonie serii Thief nie znajdziemy pełnoprawnego trybu multiplayer. Są za to plany wprowadzenia opcji kooperacji z innym graczem.

Splinter Cell: Blacklist – trzy oblicza Sama Fishera w filmie z polskimi napisami
Splinter Cell: Blacklist – trzy oblicza Sama Fishera w filmie z polskimi napisami

luckie, 26 marca 2013, 08:29

Ostatni film z rozgrywki ze Splinter Cell: Blacklist prezentuje trzy style gry. W zależności od preferencji gracza Sam Fisher może być cichym infiltratorem, skrytobójcą lub agresywnym żołnierzem. Co prawda, materiał widzieliśmy już wcześniej, ale tym razem opatrzyliśmy go w polskie napisy.

Splinter Cell: Blacklist i trzy sposoby przejścia misji
Splinter Cell: Blacklist i trzy sposoby przejścia misji

Sarge, 22 marca 2013, 12:35

Wszystko wskazuje na to, że Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist zaoferuje graczom sporą swobodę w wyborze sposobu przejścia poszczególnych misji. W najnowszym materiale wideo zaprezentowano podejście skradankowe, styl „łowcy” i otwartą wymianę ognia.

Sniper Elite III: Afrika – pierwsze szczegóły ujawnione
Sniper Elite III: Afrika – pierwsze szczegóły ujawnione

luckie, 15 marca 2013, 10:00

Nadchodząca gra studia Rebellion ma nosić nazwę Sniper Elite III: Afrika. Snajperski cykl zostanie rozwinięty o nowe pomysły – twórcy chcą, by gra przypominała sandboksa. Tytuł ukaże się w 2014 roku na PC oraz konsolach obecnej i przyszłej generacji.

Sekrety Thiefa – nowe informacje o grze studia Eidos Montreal
Sekrety Thiefa – nowe informacje o grze studia Eidos Montreal

Hed, 6 marca 2013, 13:57

Po wczorajszej zapowiedzi nowego Thiefa przyszedł czas na poznanie jego sekretów. Podsumowujemy pierwsze informacje o grze studia Eidos Montreal, która trafi do sprzedaży w 2014 roku na PC, PlayStation 4 i innych konsolach następnej generacji.

Skradanka czy strzelanina? Film z rozgrywką w Splinter Cell: Blacklist
Skradanka czy strzelanina? Film z rozgrywką w Splinter Cell: Blacklist

Sarge, 5 lutego 2013, 11:10

W sieci pojawił się film prezentujący rozgrywkę w grze Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist. Materiał został wzbogacony o wywiad serwisu VG247 z jednym z twórców nadchodzącej produkcji studia Ubisoft Toronto.

Splinter Cell: Blacklist na PC równocześnie z wersjami konsolowymi
Splinter Cell: Blacklist na PC równocześnie z wersjami konsolowymi

Sarge, 22 stycznia 2013, 10:35

Wygląda na to, że firma Ubisoft zmienia swoje podejście do graczy pecetowych. Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist ma być kolejną grą od francuskiego wydawcy (po Far Cry 3), która ukaże się na PC bez opóźnień w stosunku do wersji konsolowych.

Agent 47 powrócił - polska premiera gry Hitman: Rozgrzeszenie
Agent 47 powrócił - polska premiera gry Hitman: Rozgrzeszenie

Sarge, 20 listopada 2012, 08:10

W polskich sklepach zadebiutowała dzisiaj długo oczekiwana gra Hitman: Rozgrzeszenie. Fani serii na jej kolejną odsłonę musieli czekać ponad sześć lat. Tytuł został wydany w naszym kraju w polskiej i angielskiej wersji językowej przez firmę Cenega na PC, PlayStation 3 oraz Xboksa 360.

Ważne gry: Metal Gear Solid 3: Snake Eater
Ważne gry: Metal Gear Solid 3: Snake Eater

htaler, 1 listopada 2012, 12:40

Kolejne wspominki o grze, która trochę odmieniła mnie jako gracza.

Znamy pełną obsadę angielskiej wersji Hitman: Rozgrzeszenie
Znamy pełną obsadę angielskiej wersji Hitman: Rozgrzeszenie

luckie, 26 października 2012, 10:40

Firma Square-Enix ujawniła listę aktorów, którzy wystąpią w grze Hitman: Rozgrzeszenie w oryginalnej wersji językowej. Agentowi 47 głosu użycza znany z poprzednich odsłon cyklu David Bateson, który mimo wcześniejszych wątpliwości jednak został poproszony o współpracę.

Dishonored, czyli o palącym instynkcie samozachowawczym.
Dishonored, czyli o palącym instynkcie samozachowawczym.

Whiteman, 25 października 2012, 19:59

Opowieść o zemście, w której efektywny, a nader wszystko efektowny arsenał niejednokrotnie nie ma szansy wykorzystania. Nieprzeciętna grywalność i towarzysząca jej "zgaga".

O trudności gier słów parę
O trudności gier słów parę

Mureet, 16 października 2012, 12:01

Nie, nie o tym, że gry są zbyt proste. Przewrotnie, o trudnych poziomach, które robione są bez pomysłu.

Wyjątkowe doznania z Dishonored - trzeci odcinek
Wyjątkowe doznania z Dishonored - trzeci odcinek "z pamiętnika dewelopera" po polsku

luckie, 17 września 2012, 11:01

Trzeci odcinek z serii „z dziennika dewelopera” Dishonored z polskimi napisami skupia się na doświadczeniach płynących z zabawy. Pracownicy studia Bethesda chcą, by gracze przeżyli wyjątkową, osobistą przygodę w świecie ich produkcji.

Dishonored - achy, ochy i obawy
Dishonored - achy, ochy i obawy

barth89, 12 września 2012, 16:32

Oderwany od obecnej rzeczywistości, nowatorski, otwarty, klimatyczny - każdy z tych przymiotników opisuje jakąś część tworzonej we francuskim studiu Arkane gry Dishonored. Aż dziwnie się czuję pisząc tytuł gry bez numerka na końcu. A jednak - końcówka tego roku może zostać zdominowana przez nową markę, która zdaje się rządzić swoimi prawami. Klimatyczne miejsce akcji, (prawdopodobnie) dojrzała fabuła z niebanalnym bohaterem w roli głównej, nieco przerysowane i karykaturalne modele postaci, skrzyżowanie świata magii ze światem industrialno-przemysłowym... Tak, można mieć nadzieję, że Dishonored będzie grą wybitną. Obyśmy się tylko nie zawiedli.

Firma Konami zapowiedziała grę Metal Gear Solid: Ground Zeroes
Firma Konami zapowiedziała grę Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Sarge, 30 sierpnia 2012, 12:20

Firma Konami oficjalnie zapowiedziała grę Metal Gear Solid: Ground Zeroes - kolejną odsłonę popularnej serii skradanek. Tytuł działa na silniku Fox Engine i ukaże się najprawdopodobniej na PlayStation 3 oraz Xboksie 360.

Skradanie w Splinter Cell: Blacklist będzie szczególnie nagradzane
Skradanie w Splinter Cell: Blacklist będzie szczególnie nagradzane

Sarge, 22 lipca 2012, 12:50

Zack Cooper z firmy Ubisoft zapewnił w jednym z filmów, że gra Splinter Cell: Blacklist będzie odpowiednio nagradzać graczy preferujących skradankową rozgrywkę. Wypowiedział się także na temat możliwości ogłuszania wrogów i lokacji pozwalających pozostać w cieniu.

Firma Konami prezentowała Metal Gear Solid 5 na imprezie Comic-Con?
Firma Konami prezentowała Metal Gear Solid 5 na imprezie Comic-Con?

Sarge, 17 lipca 2012, 10:05

W Internecie krążą plotki, jakoby firma Konami przeprowadziła zamknięty pokaz gry Metal Gear Solid 5 na zakończonej już imprezie Comic-Con. Doniesienia zostały poparte trzema zdjęciami, choć przedstawiciele brytyjskiego oddziału Konami twierdzą, że są to fałszywe informacje.

haXXor, Pwnage i ciekawa fabuła w jednym
haXXor, Pwnage i ciekawa fabuła w jednym

eJay, 8 lipca 2012, 12:29

Deus Ex: Bunt Ludzkości to arcydobra produkcja, absolutne zaskoczenie wśród gier, które miałem przyjemność sprawdzić w ostatnich miesiącach.

Metal Gear Solid HD Collection w wersji na wynos dostępny
Metal Gear Solid HD Collection w wersji na wynos dostępny

Galapagos Press Release, 29 czerwca 2012, 21:00

Thief 4 w tarapatach? Twórcy opuszczają studio Eidos Montreal
Thief 4 w tarapatach? Twórcy opuszczają studio Eidos Montreal

Kono, 22 czerwca 2012, 12:33

W sieci pojawiły się dosyć niepokojące informacje na temat zespołu tworzącego grę Thief 4. Okazało się, że od 2010 roku studio deweloperskie opuścił reżyser dźwięku, dwóch projektantów poziomów, para artystów koncepcyjnych oraz kilku innych pracowników.

Dishonored na PC nie będzie zwykłym portem z konsol
Dishonored na PC nie będzie zwykłym portem z konsol

Sarge, 20 czerwca 2012, 10:20

Redaktorzy serwisu PC Gamer dowiedzieli się, że pecetowa wersja gry Dishonored otrzyma własny interfejs użytkownika, odmienny od tego obecnego w konsolowych edycjach. Posiadacze komputerów osobistych mogą liczyć także na kilka innych usprawnień.

Wyciekł 30-sekundowy fragment zwiastuna gry Thief 4?
Wyciekł 30-sekundowy fragment zwiastuna gry Thief 4?

Sarge, 14 czerwca 2012, 09:10

Jeden z twórców gry Thief 4 udostępnił najwyraźniej fragment zwiastuna nadchodzącej produkcji. Na jej temat wciąż wiemy bardzo niewiele, więc każdy tego typu wyciek jest na wagę złota.

Pierwszy zwiastun prezentujący rozgrywkę w grze Dishonored
Pierwszy zwiastun prezentujący rozgrywkę w grze Dishonored

Sarge, 1 czerwca 2012, 11:30

W sieci pojawił się zwiastun gry Dishonored przedstawiający fragmenty rozgrywki w produkcji Arkane Studios. Materiał udostępniony przez serwis GameTrailers zapowiada to, co zobaczymy na zbliżających się targach E3.

Ponad 31 milionów sprzedanych egzemplarzy gier z serii Metal Gear
Ponad 31 milionów sprzedanych egzemplarzy gier z serii Metal Gear

Sarge, 17 marca 2012, 08:45

Firma Konami ogłosiła wyniki sprzedaży serii Metal Gear do 31 grudnia 2011 roku. Cykl cieszy się ogromną popularnością na całym świecie.

Zobacz działanie interaktywnego tłumu w grze Hitman: Rozgrzeszenie
Zobacz działanie interaktywnego tłumu w grze Hitman: Rozgrzeszenie

Sarge, 9 marca 2012, 12:35

Studio IO Interactive zaprezentowało działanie technologii G2-Crowd w grze Hitman: Rozgrzeszenie. To jedna z funkcji silnika Glacier 2, która pozwala na wyświetlanie naraz na ekranie setek animowanych postaci obdarzonych sztuczną inteligencją

W grze Hitman: Rozgrzeszenie zobaczymy tłumy liczące nawet 1200 postaci
W grze Hitman: Rozgrzeszenie zobaczymy tłumy liczące nawet 1200 postaci

Sarge, 6 marca 2012, 10:35

Jutro na targach Game Developers Conference studio IO Interactive zaprezentuje możliwości G2-Crowd Technology na przykładzie gry Hitman: Rozgrzeszenie. Ten element silnika Glacier 2 pozwoli w jednej chwili wyświetlać na ekranie nawet 1200 animowanych postaci.

Qasir al-Wasat – intrygująca skradanka o niewidzialnej istocie i tajemnicy
Qasir al-Wasat – intrygująca skradanka o niewidzialnej istocie i tajemnicy

Hed, 28 lutego 2012, 21:18

Qasir al-Wasat to niepozorna gra z elementem skradania się, która dzięki krótkiej becie zawładnęła moją wyobraźnią. Opowiada o istocie przemierzającej średniowieczny arabski pałac. Istocie niewidzialnej i skrywającej mnóstwo tajemnic. Dlaczego tak bardzo chciałbym je odkryć?

Mark of the Ninja nową grą twórców serii Shank
Mark of the Ninja nową grą twórców serii Shank

Sarge, 28 lutego 2012, 10:30

Twórcy serii Shank uruchomili stronę internetową, na której zapowiedzieli swoją nową grę. Mark of the Ninja będzie dwuwymiarową platformówką z elementami skradanki, szykowaną wyłącznie z myślą o usłudze Xbox Live.

Nowa odsłona serii Metal Gear Solid na konsolach nowej generacji i PC?
Nowa odsłona serii Metal Gear Solid na konsolach nowej generacji i PC?

Sarge, 22 lutego 2012, 10:40

Plotki wokół kolejnej odsłony serii Metal Gear Solid nasilają się coraz bardziej. Z najnowszych ogłoszeń opublikowanych przez studio Kojima Productions wynika, że produkcja może ukazać się na konsolach nowej generacji oraz PC.

Mieszane uczucia Hideo Kojimy w sprawie remake'u gry Metal Gear Solid
Mieszane uczucia Hideo Kojimy w sprawie remake'u gry Metal Gear Solid

Sarge, 29 grudnia 2011, 10:55

Kwestia ewentualnego wydania odświeżonej wersji pierwszej części serii Metal Gear Solid nadal pozostaje niepewna. Swoje wątpliwości w tej sprawie w jednym z wywiadów przedstawił Hideo Kojima, główny twórca cyklu.

Masz jednego fana więcej, Sam
Masz jednego fana więcej, Sam

Brucevsky, 22 grudnia 2011, 20:56

Recenzja pierwszej części Splinter Cell. Nawet dziś to bardzo grywalny klasyk.

Finał zjedzony na raz
Finał zjedzony na raz

Brucevsky, 19 grudnia 2011, 21:15

Ostatni poziom Splinter Cella ukończony. Jak było? Wybornie!

Przepraszam, ale pan nie powinien być ramboidem
Przepraszam, ale pan nie powinien być ramboidem

Brucevsky, 20 listopada 2011, 15:05

Skoro gra jest o skradaniu się to główny bohater nie powinien mieć możliwości pozabijania wszystkich wrogów bez draśnięcia. Nie powinien?

Najtrudniejsze do zrobienia są stealth kille
Najtrudniejsze do zrobienia są stealth kille

Brucevsky, 6 listopada 2011, 13:42

Jakie gry starzeją się najszybciej? Chyba te, gdzie liczy się precyzja i konieczność działania po cichu.

Metal Gear Ac!d robi dobre pierwsze wrażenie
Metal Gear Ac!d robi dobre pierwsze wrażenie

Brucevsky, 18 października 2011, 20:00

Pierwsze wrażenie po uruchomieniu Metal Gear Ac!d? Pozytywne, Snake wciąż w formie!

Odświeżony Metal Gear Solid: Peace Walker z opcją sieciowej kooperacji

Sarge, 5 września 2011, 13:30

W odświeżonej wersji Metal Gear Solid: Peace Walker na PlayStation 3 oraz Xboksa 360 pojawi się czteroosobowy tryb kooperacji w sieci. Taką wiadomość potwierdził za pośrednictwem Twittera twórca serii, Hideo Kojima.

Szybka rozkmina #29 Lubicie się skradać?
Szybka rozkmina #29 Lubicie się skradać?

ROJO, 2 września 2011, 15:54

Seria Thief, Hitman, Splinter Cell, MGS czy ostatni Deus Ex. Lubimy gry skradankowe? Na czym polega ich atrakcyjność? Granatnik kontra tłumik. Zapraszam.

Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - kupuj, ale tylko w MOCNO promocyjnej cenie

Łosiu, 22 sierpnia 2011, 19:55

Długo, oj bardzo długo ociągałem się z zakupem nowego Splinter Cella. Powodów było kilka. Po pierwsze ostatnie moje spotkanie z tą serią miało miejsce w roku 2003, tuż po premierze części pierwszej, która jak wiemy stanowiła wówczas istne objawienie i rewolucję. Jeżeli chodzi o mnie było fajnie tak gdzieś do połowy kampanii, a potem zwyczajnie znudziłem się skradaniem. W związku z tym odpuściłem sobie też kolejne części cyklu, a moje zainteresowanie wzbudziły dopiero zapowiedzi Conviction, zapowiedzi pewnej zmiany koncepcji. Niestety pierwsze recenzje po premierze kolejnych przygód Sama znowu odsunęły w czasie mój powrót na łono tajnych agentów. Uległem dopiero ostrej promocji na Steam – kupiłem i zagrałem. Reakcje były… o dziwo… takie same jak części pierwszej. Najpierw zachwyt, a po kilku misjach nuda i ciągła powtarzalność tego samego. Reasumując, jak dla mnie znowu coś nie wyszło.

Metal Gear Solid: Snake Eater 3D dopiero w 2012 roku

Sarge, 28 lipca 2011, 10:10

Przesunięto datę premiery Metal Gear Solid: Snake Eater 3D. Jak dowiedzieli się redaktorzy serwisu Kotaku, firma Konami wyda grę w 2012 roku.

Oceń styl graficzny Dishonored - nowej gry projektanta Arx Fatalis

Sarge, 18 lipca 2011, 10:42

Na łamach magazynu Game Informer pojawiła się zapowiedź Dishonored - nadchodzącego połączenia gry akcji i skradanki od Arkane Studios. Do sieci wyciekły skany tego periodyku, przedstawiające nowe screeny z gry.

Pakiet Splinter Cell Trilogy znowu opóźniony

Sarge, 1 lipca 2011, 11:35

Zmierzający na PlayStation 3 zestaw Tom Clancy’s Splinter Cell Trilogy zaliczył kolejne opóźnienie. Firma Ubisoft ogłosiła nowy termin premiery.