Assassin's Creed: Unity – pojawiły się pierwsze recenzje gry
Dzisiaj, tj. 11 listopada, na światowy rynek trafiła gorąco wyczekiwana przez graczy na całym świecie produkcja ze stajni Ubisoftu – gra Assassin's Creed: Unity. W sieci pojawiły się już pierwsze recenzje wspomnianego tytułu, które - co ciekawe - są dosyć zróżnicowane, a co za tym idzie, wygląda na to, że nie wszystkim mediom branżowym najnowsza odsłona serii przypadła do gustu.
Krzysztof Nieradko

Dzisiaj na światowym rynku (polska premiera przypada 13 listopada) pojawiła się jedna z najbardziej wyczekiwanych produkcji tego roku - Assassin's Creed: Unity. O premierze tego wysokobudżetowego tytuły pisał dzisiaj już nasz redakcyjny kolega, który we wspomnianej nowince jednocześnie podsumował najistotniejsze informacje na temat gry. O pierwszych recenzjach piszemy jednak dopiero teraz, ponieważ firma Ubisoft ustaliła embargo obowiązujące do godziny 18:00 czasu polskiego. Przechodząc jednak do meritum, zainteresowani gracze znaleźć mogą już w sieci sporo tekstów opisujących wrażenia z rozgrywki. Co ciekawe, recenzje Unity są całkiem zróżnicowane. Znakomita większość największych serwisów o tematyce okołogrowej doceniła starania francuskiego dewelopera, chociaż nie da się ukryć, że oceny niektórych portali mogą wydać się niespodziewanie niskie.
Zestawienie poszczególnych ocen wybranych serwisów znaleźć możecie poniżej:
- GRY-OnLine – 9/10
- Eurogamer – 7/10
- Gamespot – 7/10
- Destructoid – 7/10
- Joystiq – 2,5/5
- IGN – 7,8/10
- Polygon - 6,5/10
- CVG – 8/10
- Kotaku – „Nie”
- GamesRadar – 4/5
- Game Informer – 8/10
- Videogamer – 8/10
Jednocześnie w tym miejscu chcielibyśmy zachęcić Was do lektury także naszej recenzji Assassin’s Creed: Unity. W tekście, który pojawił się dzisiaj na łamach GRY-OnLine.pl, g40st wystawił omawianej skradance bardzo wysoką notę – 9/10. Nasz kolega pochwalił ją między innymi za zróżnicowany architektonicznie, żyjący Paryż, zadania dodatkowe, położenie większego nacisku na skradanie się oraz znakomitą oprawę wizualną. Dostało się jednak mało lotnemu SI, rzadko pojawiającemu się wątkowi współczesnemu oraz drobnym problemom technicznym. Tych ostatnich jest podobno dosyć sporo – część serwisów informuje, że niektórzy gracze narzekają przede wszystkim na bardzo małą liczbę klatek na sekundę w wersji PS4 oraz XOne. Pecetowcy z kolei skarżą się na wiele różnego rodzaju błędów i słabą optymalizację. Ubisoft pracuje jednak nad stosownymi patchami, które z czasem powinny wyeliminować wszystkie te niedociągnięcia.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
puci3104 Generał

Recenzje recenzjami, ale ja wiem, że będę się świetnie bawił z kolejnym Asasynem (oczywiście o ile mi pójdzie płynnie). Szkoda tylko, że mało jest wątku współczesnego, bo liczyłem na jakiś powrót współczesnej fabuły, ale Ubisoftowi zaczyna już chyba brakować takiego polotu jak w trylogii o Ezio, aby ciągnąć ten wątek w sposób tak pokręcony. A szkoda, bo myślałem, bo od pierwszej części myślałem, że w pewnym momencie już całkowicie skupimy się na wątku w 2012, a to w Animusie stanie się tłem, ale twórcy poszli w zupełnie przeciwnym kierunku.
Mellygion Generał

Recenzje redaktorów testujących grę na wypasionym sprzęcie mnie nie interesują, bo nijak się mają do odczuć, jakie mi zostaną zaserwowane. Opieram się na prostej zasadzie - zainteresuję się tym tytułem, jeśli wydajność i jakość zbliżona będzie do tego, co zaserwował mi poprzednik, czyli Black Flag. Czytając opinię użytkowników posiadających konfiguracje sprzętowe zbliżone i lepsze od mojej dochodzę do wniosku, że daruję sobie ten tytuł. Nie będę trwonił pieniędzy na coś, co nie da mi pełnej satysfakcji nawet, jeśli to jest kolejna część znakomitej serii. Rozsądek ponad wszystko.
PoProstuWilK Legionista
No to teraz pokazali co potrafią, mikro płatności w Assasynie, przynajmniej tyle ze wprowadzili coś nowego do tego odgrzewanego kotleta, jednak nie na +
Kriszo Generał
Gra jest spieprzona pod względem optymalizacji, albo przerasta swoją epokę i tzw. next-geny. 30 klatek na konsolach? Dobry żart.
http://www.youtube.com/watch?v=clQfCP3NFuc
http://www.youtube.com/watch?v=Ms6PXEpA4PM
Oczywiście jest całkiem prawdopodobne, że przegięli z rozmachem, bo taka ilość NPC-ów na ulicach musi obciążać sprzęt. Ja czekam w tej chwili na testy wersji pecetowej i ewentualne patche, które poprawią wydajność. Jedno jest pewne - Ubisoft wydał grę niedokończoną, z kupą bugów i marną optymalizacją.
DjBecks Legionista
Mówicie o patchach które zoptymalizują grę, a Watch_Dogs ciągle jakie było takie jest... Nie spodziewam się żadnych optymalizujących patchów. Nie kupuję.