Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 11 grudnia 2014, 11:59

autor: Adrian Werner

Sneaky Sneaky – hybryda skradanki i gry logicznej trafiła na urządzenia mobilne

W usłudze App Store zadebiutował projekt Sneaky Sneaky, czyli hybryda skradanki i gry logicznej, będąca debiutanckim dziełem zespołu Naida Entertainment.

Studio Naida Entertainment wypuściło swój debiutancki projekt. Jest nim skradankowa gra logiczna Sneaky Sneaky, która dostępna jest na urządzenia mobilne z systemem iOS oraz pecety.

Gra kosztuje ok. 12 złotych na iOS i i jest to produkcja premium, co oznacza, że nie posiada żadnych mikropłatności. Na chwilę obecną nie wiadomo, czy w przyszłości autorzy opracują także wersję na Androida.

W Sneaky Sneaky wcielamy się w przebiegłego złodzieja wykonującego swój fach w raczej standardowej krainie fantasy. Po dokonaniu skoku życia zamierza udać się na zasłużony urlop, ale zanim ma szansę nacieszyć się zdobytym bogactwem zostaje schwytany przez gang kryminalistów, którzy kradną jego łupy. Zadaniem gracza jest ucieczka z więzienia, odzyskanie skarbu oraz uniknięcie ponownego pojmania.

Kampania ma postać serii ekranów i na każdym za nich mamy do wykonania określone cele, najczęściej polegające na cichym zdobyciu skarbu oraz dotarciu do wyjścia bez wykrycia przez patrolujących okolicę strażników. Jednocześnie ma mapach porozmieszczane są różnorodne przedmioty jednorazowego użytku, ułatwiające wykonanie zadań. Przykładowo, miecz pozwoli nam zaatakować wroga od tyłu, podczas gdy łuk na chwilę przeobrazi nas w łucznika. Innym razem otrzymamy siekierę, którą zetniemy drzewo i uzyskamy tym samym drewno na strzały.

Oczywiście, nie zawsze możliwe jest uniknięcie wykrycia. Gdy to się stanie gra przełącza się w tryb turowy. Możemy w nim walczyć z wrogami, albo spróbować uciec lub schować się przed nimi. Do kontynuowania zabawy zachęcają elementy RPG. Po każdej planszy otrzymujemy punkty doświadczenia, które pozwalają nam ulepszać umiejętności złodzieja, taki jak np. ilość punktów życia, siła ataków czy dystans, jaki postać jest w stanie pokonać w jednej turze.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej