Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

bugi / problemy techniczne (gry) - sprzęt i technologie (14)

Mafia III debiutuje na rynku; problemy techniczne wersji PC
Mafia III debiutuje na rynku; problemy techniczne wersji PC

Jakub Błażewicz, 7 października 2016, 10:40

Dziś debiutuje gra Mafia III na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Jak na razie nie doczekaliśmy się żadnych recenzji, ale internauci donoszą o problemach technicznych w wersji pecetowej, jak również o zablokowaniu prędkości wyświetlania obrazu na 30 klatkach na sekundę. Twórcy z Hangar 13 zapowiedzieli już stosowny patch, naprawiający największe problemy wydania PC.

Forza Horizon 3 na PC z nowym zabezpieczeniem DRM i problemami technicznymi
Forza Horizon 3 na PC z nowym zabezpieczeniem DRM i problemami technicznymi

Jakub Błażewicz, 27 września 2016, 11:00

W sieci pojawiają się informacje na temat spadków wydajności, z jakimi spotykają się posiadacze pecetowego wydania gry Forza Horizon 3. Twórcy obiecują rozwiązanie tej kwestii w następnym patchu. Tymczasem jako przyczynę tych problemów część graczy wskazuje nowo wprowadzone zabezpieczenie, w dodatku mające uniemożliwiać tworzenie fanowskich modyfikacji.

Problemy z BioShock: The Collection na PC
Problemy z BioShock: The Collection na PC

Kamil Zwijacz, 17 września 2016, 11:15

Zremasterowane wersje dwóch pierwszych odsłon serii BioShock w wersji na komputery osobiste sprawiają graczom rozmaite problemy. Deweloperzy nie opublikowali jeszcze żadnej łatki, więc fani sami muszą sobie radzić z napotkanymi kłopotami.

ReCore – pierwsze recenzje; tytuł ma spore problemy z wydajnością
ReCore – pierwsze recenzje; tytuł ma spore problemy z wydajnością

Michał Kułakowski, 12 września 2016, 19:15

W sieci zaczęły ukazywać się pierwsze recenzje ReCore, a więc przygodowej gry akcji, za której powstanie odpowiada Keiji Inafune, współtwórca serii Mega Man. Krytycy wydają się podzieleni co do nowej produkcji, ale w dużej części wyrażają chłodne opinie. Pojawiły się także niepokojące informacje o problemach z wydajnością tytułu.

Deus Ex: Rozłam Ludzkości - problemy z aktywacją PC-towej wersji [news zaktualizowany]
Deus Ex: Rozłam Ludzkości - problemy z aktywacją PC-towej wersji [news zaktualizowany]

Kamil Zwijacz, 23 sierpnia 2016, 15:56

PC-towcy, którzy nabyli Deus Ex: Rozłam Ludzkości, mogą nie mieć powodów do zadowolenia. W przypadku polskiego wydania gry okazało się bowiem, że program generujący klucz na platformę Steam (autorstwa firmy Denuvo) nie działa prawidłowo w systemie Windows 7.

No Man's Sky – problemy techniczne wersji na PC
No Man's Sky – problemy techniczne wersji na PC

Maciej Kowalczyk, 13 sierpnia 2016, 08:14

Po wielu latach oczekiwania, No Man's Sky w końcu zadebiutował na komputerach osobistych. Premiera nie obyła się jednak bez nieprzyjemnych niespodzianek – użytkownicy platformy Steam wystawili grze tysiące negatywnych recenzji, a wszystko przez problemy z płynnością i słabą optymalizację PC-towego portu.

Batman: The Telltale Series – problemy techniczne wersji na PC [Aktualizacja]
Batman: The Telltale Series – problemy techniczne wersji na PC [Aktualizacja]

Maciej Kowalczyk, 5 sierpnia 2016, 09:11

Wczorajsza premiera Batman: The Telltale Series nie obyła się bez nieprzyjemnych niespodzianek – przynajmniej na PC. Około jedna trzecia recenzji gry na Steamie jest negatywna, a głównym zarzutem wobec nowej produkcji Telltale są liczne problemy techniczne. [Aktualizacja: Telltale Games wypuściło patch]

Wieści ze świata (Overwatch, Resident Evil 7, PlanetSide) 4/7/2016
Wieści ze świata (Overwatch, Resident Evil 7, PlanetSide) 4/7/2016

Krzysztof Mysiak, 4 lipca 2016, 13:48

Dziś piszemy o nadchodzących poprawkach trybu Rywalizacji w Overwatch, popularności wersji demo Resident Evil 7 (Beginning Hour) oraz o wyłączeniu serwerów PlanetSide i nagraniu pokazującym ostatnie chwile „życia” tej gry. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wiedźmin 3: Krew i wino - problemy z polską wersją językową [news zaktualizowany]
Wiedźmin 3: Krew i wino - problemy z polską wersją językową [news zaktualizowany]

Kamil Zwijacz, 31 maja 2016, 19:14

Jak donoszą gracze na forum CD Projekt RED i w sklepie GOG.com, Wiedźmin 3: Krew i wino na PC ma problemy z poprawnym działaniem w przypadku zabawy w innej wersji językowej niż angielska. [Aktualizacja #2: deweloper dodał polskie głosy do instalatorów dostępnych w GOG.com]

Tom Clancy's The Division - zadebiutowała aktualizacja 1.2, a wraz z nią DLC Konflikt
Tom Clancy's The Division - zadebiutowała aktualizacja 1.2, a wraz z nią DLC Konflikt

Kamil Zwijacz, 25 maja 2016, 11:25

Firma Ubisoft dotrzymała słowa i wypuściła aktualizację 1.2, zawierającą darmowe rozszerzenie Konflikt do gry Tom Clancy's The Division. Niestety, okazało się, że patch kasuje postacie niektórym graczom.

Jak naprawić Total War: Warhammer? Kilka sposobów na problemy z działaniem gry
Jak naprawić Total War: Warhammer? Kilka sposobów na problemy z działaniem gry

Łukasz Szliselman, 24 maja 2016, 13:43

Niestety premiera Total War: Warhammer do gładkich nie należy. Gracze zgłaszają liczne problemy z uruchomieniem i działaniem gry. Sprawdźcie kilka sztuczek, które pomogą Wam rozpocząć zabawę i tymczasowo rozwiązać pewne bolączki techniczne.

Dark Souls III - From Software wycofuje aktualizację 1.04.1
Dark Souls III - From Software wycofuje aktualizację 1.04.1

Jakub Błażewicz, 17 maja 2016, 13:24

Kilka dni temu firma From Software udostępniła patch 1.04.1, mający rozwiązywać dolegliwości związane z hakerami. Niestety, aktualizacja spowodowała też masowe zacinanie się gry i twórcy zdecydowali się na tymczasowe wycofanie łatki do czasu jej naprawienia.

Czy People Can Fly usunie Games for Windows LIVE z Bulletstorma na PC?
Czy People Can Fly usunie Games for Windows LIVE z Bulletstorma na PC?

Łukasz Szliselman, 13 maja 2016, 13:01

Pecetowe wydanie Bulletstorm wciąż jest powiązane z fatalnie działającą usługą Games for Windows LIVE, co spotyka się z ostrą krytyką graczy. Zapytaliśmy prezesa studia People Can Fly o to, czy produkcja zostanie w końcu odcięta od dogorywającej platformy sieciowej firmy Microsoft.

DayZ otrzymał nowy renderer – chmury groźniejsze niż zombie?
DayZ otrzymał nowy renderer – chmury groźniejsze niż zombie?

Szymon Liebert, 5 maja 2016, 11:36

Nadszedł wielki dzień dla fanów DayZ, gdyż Bohemia Interactive wypuściła aktualizację wprowadzającą nowy renderer, który zapewnia lepszą optymalizację i oprawę wizualną. Niestety wdrożenie technologii jest okupione masą błędów – najzabawniejszy z nich ponoć może sprawić, że liczba klatek animacji spadnie do zera przy włączonych chmurach.

Wieści ze świata (Kerbal Space Program, Dark Souls, RuneScape) 20/4/2016
Wieści ze świata (Kerbal Space Program, Dark Souls, RuneScape) 20/4/2016

Krzysztof Mysiak, 20 kwietnia 2016, 14:34

Dziś piszemy o wielkim patchu 1.1 do Kerbal Space Program, problemach pierwszego Dark Souls na PC i o ładniejszej grafice w RuneScape dzięki przesiadce na nowy silnik. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Quantum Break - twórcy obiecują naprawienie wersji PC
Quantum Break - twórcy obiecują naprawienie wersji PC

Jakub Błażewicz, 14 kwietnia 2016, 11:00

Studio Remedy Entertainment podsumowało problemy pecetowej wersji gry Quantum Break. Oprócz obietnicy naprawienia problemów m.in. z płynnością wyświetlania obrazu, w tekście znalazły się także tymczasowe rozwiązania niektórych dolegliwości trapiących tę produkcję.

Dark Souls III - czy pójdzie na moim sprzęcie?
Dark Souls III - czy pójdzie na moim sprzęcie?

Kamil Zwijacz, 13 kwietnia 2016, 11:25

Od wczoraj fani serii Dark Souls cieszą się najnowszą odsłoną, ale niestety nie wszyscy. Okazało się bowiem, że gra cierpi na pewne problemy techniczne, więc po raz kolejny prosimy Was o pomoc w tworzeniu bazy informacji o tym, jak produkcja radzi sobie na różnych konfiguracjach sprzętowych.

Wieści ze świata (n-Space, HoloLens, Xbox One, Titanfall 2, Turok, PvZ Garden Warfare 2) 31/3/2016
Wieści ze świata (n-Space, HoloLens, Xbox One, Titanfall 2, Turok, PvZ Garden Warfare 2) 31/3/2016

Krzysztof Mysiak, 31 marca 2016, 14:53

Dziś piszemy o upadku studia n-Space (współtwórców Sword Coast Legends), rozesłaniu do deweloperów gogli HoloLens, nowych grach dostępnych na XOne dzięki wstecznej kompatybilności, powiększeniu zespołu Respawn Entertainment (Titanfall 2), wydaniu remasterów Turoka i Turoka 2 na XOne i o problemach technicznych Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 na PC. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Spintires – wydawca i deweloper zaprzeczają plotkom o sabotażu gry
Spintires – wydawca i deweloper zaprzeczają plotkom o sabotażu gry

Michał Kułakowski, 3 marca 2016, 18:56

Wydawca oraz deweloper symulatora samochodów ciężarowych Spintires zaprzeczają wczorajszym plotkom o celowym sabotażu gry. Przyczyną problemów, które dotykają właścicieli tytułu, mają być błędnie działające zabezpieczenia antypirackie.

Spintires – deweloper sabotuje grę po zaostrzeniu sporu z wydawcą [news zaktualizowany]
Spintires – deweloper sabotuje grę po zaostrzeniu sporu z wydawcą [news zaktualizowany]

Michał Kułakowski, 2 marca 2016, 19:45

Spintires, popularny symulator samochodów ciężarowych, jest obecnie niegrywalny po tym, jak gracze wykryli w grze liczne błędy i bugi, ponoć umieszczone w kodzie celowo przez jej autora. Deweloper od ponad roku spiera się z wydawcą tytułu o należne mu rzekomo pieniądze. [Aktualizacja: Spintires zostało wycofane ze sprzedaży na Steamie]

Far Cry Primal debiutuje na PC; komputerowy port z problemami technicznymi
Far Cry Primal debiutuje na PC; komputerowy port z problemami technicznymi

Jakub Mirowski, 1 marca 2016, 10:37

Gra Far Cry Primal trafiła dziś na PC, w tydzień po premierze na PlayStation 4 oraz Xboksie One. Niestety, pierwsze recenzje gracze sugerują, że mamy do czynienia z kolejnym nieudanym portem, który w wielu przypadkach nawet nie chce się uruchamiać.

Street Fighter V potyka się o własne serwery – problemy Capcomu na premierę
Street Fighter V potyka się o własne serwery – problemy Capcomu na premierę

Szymon Liebert, 17 lutego 2016, 10:35

Street Fighter V nie działa tak, jak chcieliby tego fani i firma Capcom – gracze zgłaszają problemy z serwerami na PC i PlayStation 4. Japoński producent przeprosił już społeczność i zapewnił, że trwają prace nad poprawieniem infrastruktury sieciowej.

­FNaF World falstartem – twórca Five Nights at Freddy's obiecuje poprawę
­FNaF World falstartem – twórca Five Nights at Freddy's obiecuje poprawę

Szymon Liebert, 25 stycznia 2016, 10:41

Twórca FNaF World, czyli pobocznej odsłony Five Nights at Freddy's, przyznał, że gra zaliczyła falstart i brakuje w niej wielu elementów. Deweloper, który sam przyspieszył premierę gry o cały miesiąc, przeprosił fanów i obiecał, że wszystko naprawi kolejnymi aktualizacjami. FNaF World już doczekał się łatki z paroma nowościami.

Fallout 4 na PC z patchem 1.2 blokuje mody
Fallout 4 na PC z patchem 1.2 blokuje mody

Jakub Błażewicz, 8 grudnia 2015, 13:00

Firma Bethesda opublikowała patch 1.2 dla pecetowego wydania gry Fallout 4. Jeszcze w tym tygodniu łatka trafi na konsole, a oprócz naprawienia niektórych problemów nie pozwala ona na korzystanie z modów.

Just Cause 3  trafiło do sprzedaży. Optymalizacja największym problemem
Just Cause 3 trafiło do sprzedaży. Optymalizacja największym problemem

Adrian Werner, 1 grudnia 2015, 09:30

Do sprzedaży trafiła gra Just Cause 3, czyli jedna z ostatnich dużych premier tego roku. Pierwsze recenzje są pochlebne, ale nie obyło się także bez zgrzytów. Wersja na Xboksa One ma bowiem poważne problemy techniczne.

Fallout 4 – Bethesda przestrzega przed grzebaniem w konsoli gry
Fallout 4 – Bethesda przestrzega przed grzebaniem w konsoli gry

Kamil Kubiczek, 23 listopada 2015, 12:03

Bethesda poinformowała graczy o zagrożeniach płynących z modyfikowania gry poprzez konsolę. Jednym z niepożądanych skutków tego typu działań może być utrata plików zapisu.

Batman: Arkham Knight na PC bez obiecanego wsparcia dla trybu SLI
Batman: Arkham Knight na PC bez obiecanego wsparcia dla trybu SLI

Michał Kułakowski, 19 listopada 2015, 17:50

Producenci pecetowego portu gry Batman: Arkham Knight potwierdzili, że nie otrzyma ona wsparcia dla obsługi kilku kart graficznych w trybie SLI. Funkcja ta miała zostać dodana w nadchodzących łatkach, ale ze względu na trudności w implementacji prace nad nią zostały porzucone.

Fallout 4 - odkryto błąd powodujący wyłączanie się gry
Fallout 4 - odkryto błąd powodujący wyłączanie się gry

Jakub Mirowski, 16 listopada 2015, 09:14

Gracze odkryli krytyczny błąd w Falloucie 4, skutkujący wyłączaniem się gry, bez względu na platformę, na której gramy. Jak dotąd firma Bethesda nie skomentowała tych doniesień, możemy się jednak spodziewać, że bug zostanie wyeliminowany w najbliższym patchu.

Fallout 4 z łatwym sposobem na bogactwo
Fallout 4 z łatwym sposobem na bogactwo

Jakub Błażewicz, 12 listopada 2015, 11:01

W grze Fallout 4 znaleziono błąd pozwalający na szybkie wzbogacenie się. Glicz jest bardzo prosty do wywołania i zapewne zostanie naprawiony w najbliższym patchu.

Fallout 4 – problemy z płynnością na konsolach i testy wydajności na pecetach
Fallout 4 – problemy z płynnością na konsolach i testy wydajności na pecetach

Michał Jodłowski, 10 listopada 2015, 14:00

W sieci pojawiły się interesujące porównania grafiki poszczególnych wersji i testy wydajnościowe gry Fallout 4. Pokazują one jednoznacznie, że konsolowy Fallout 4 ma problemy z płynnością zarówno na PlayStation 4, jak i na Xboksie One. Na pecetach również nie obeszło się bez niespodzianek.

Batman: Arkham Knight na PC wciąż z błędami
Batman: Arkham Knight na PC wciąż z błędami

Jakub Błażewicz, 30 października 2015, 10:00

Po przedwczorajszym patchu dla wydania PC Batman: Arkham Knight pojawiły się doniesienia o wciąż obecnych problemach z wydajnością bądź uruchomieniem gry. Informacje te ma potwierdzać zespół Digital Foundry z serwisu Eurogamer, według którego ostatnia aktualizacja nie wprowadza niemal żadnych zmian w stosunku do wrześniowej łatki.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Quiet psuje pliki zapisu [news zaktualizowany]
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Quiet psuje pliki zapisu [news zaktualizowany]

Jakub Błażewicz, 11 września 2015, 09:14

Firma Konami poinformowała o błędzie w grze Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, w wyniku którego gra może przestać zapisywać stan gry po zaliczeniu dwóch misji z najemniczką Quiet.

Final Fantasy Type-0 HD z problemami debiutuje na PC
Final Fantasy Type-0 HD z problemami debiutuje na PC

Łukasz Szliselman, 19 sierpnia 2015, 10:32

Final Fantasy Type-0 HD zadebiutowało na Steamie. Radość z premiery przyćmiewa fakt, że na PC gra ma limit 30 klatek na sekundę, ograniczone ustawienia rozdzielczości i inne niewygodne obostrzenia.

Hitman – testy alfa ujawniają spore problemy z wydajnością na PC
Hitman – testy alfa ujawniają spore problemy z wydajnością na PC

Michał Kułakowski, 25 lipca 2015, 16:10

W sieci pojawiło się sporo materiałów z zamkniętych testów alfa gry Hitman. Jak informują gracze, wczesna wersja tytułu ma spore problemy z płynnym działaniem nawet na najszybszych komputerach. Pecety wyposażone w ultrawydajną kartę graficzną GeForce Titan X nie mogą osiągnąć pułapu 60 klatek na sekundę przy najwyższych ustawieniach grafiki.

League of Legends – rozgrywki rankingowe zablokowane
League of Legends – rozgrywki rankingowe zablokowane

Konrad Kaczmarczyk, 16 lipca 2015, 13:00

Twórcy League of Legends wyłączyli rozgrywki rankingowe. Powodem jest usterka w działaniu umiejętności „Powrót”.

Batman: Arkham Knight - dodatki na PC ukażą się później; wydawca zmieni wewnętrzne procedury
Batman: Arkham Knight - dodatki na PC ukażą się później; wydawca zmieni wewnętrzne procedury

Kamil Zwijacz, 11 lipca 2015, 10:31

Firma Warner Bros. Interactive Entertainment zapowiedziała, że zamierza zmienić wewnętrzne procedury związane ze sprawdzaniem jakości wszystkich swoich gier. Jednocześnie zapewniono, że prace nad polepszeniem PC-towego Batman: Arkham Knight cały czas trwają, w związku z czym dodatki do tej wersji ukażą się dopiero wtedy, gdy gra wróci do sprzedaży.

Batman: Arkham Knight - wydawca wiedział o problemach wersji PC
Batman: Arkham Knight - wydawca wiedział o problemach wersji PC

Kamil Zwijacz, 1 lipca 2015, 21:08

Według źródeł serwisu Kotaku, firma Warner Bros. Interactive Entertainment, wydawca gry Batman: Arkham Knight, zdawała sobie od wielu miesięcy sprawę z problemów, z którymi boryka się PC-towa wersja produkcji, ale i tak postanowiono wypuścić tytuł, licząc, że się obroni.

Twórcy Batman: Arkham Knight radzą, jak ustawić grafikę na PC
Twórcy Batman: Arkham Knight radzą, jak ustawić grafikę na PC

Łukasz Szliselman, 24 czerwca 2015, 10:17

Twórcy gry Batman: Arkham Knight podali zalecane ustawienia grafiki na PC dla poszczególnych konfiguracji sprzętowych, które mają umożliwić osiągnięcie 30 klatek na sekundę. Trwają też prace nad poprawieniem ogólnej wydajności produkcji na komputerach osobistych.

Za zepsutego Batmana: Arkham Knight na PC odpowiada Iron Galaxy Studios
Za zepsutego Batmana: Arkham Knight na PC odpowiada Iron Galaxy Studios

Kamil Zwijacz, 23 czerwca 2015, 17:15

Najnowsze doniesienia związane z problemami technicznymi PC-towej wersji gry Batman: Arkham Knight głoszą, że za komputerowe wydanie nie odpowiada studio RockSteady, a zespół Iron Galaxy Studios.

Batman: Arkham Knight na PC-tach to drugie Assassin's Creed: Unity
Batman: Arkham Knight na PC-tach to drugie Assassin's Creed: Unity

Kamil Zwijacz, 23 czerwca 2015, 14:18

Dzisiejsza premiera wyczekiwanej gry akcji Batman: Arkham Knight niestety nie przebiegła pomyślnie. O ile użytkownicy wersji konsolowej mają się z czego cieszyć, tak wielu graczy PC-towych boryka się z licznymi problemami technicznymi - od słabej optymalizacji, po brak polskiego języka. Krótko pisząc, firma Warner Bros. dostarczyła komputerowym graczom niedopracowaną produkcję.

Batman: Arkham Knight zadebiutował na PS4, XOne i PC-tach. Pojawiły się sterowniki dla kart AMD i Nvidia
Batman: Arkham Knight zadebiutował na PS4, XOne i PC-tach. Pojawiły się sterowniki dla kart AMD i Nvidia

Kamil Zwijacz, 23 czerwca 2015, 09:26

Dziś w sklepach na całym świecie zadebiutowała wyczekiwana gra akcji Batman: Arkham Knight od studia Rocksteady. Tytuł dostępny jest na konsolach Xbox One, PlayStation 4 i komputerach PC, a ostatnia z wymienionych wersji doczekała się zaktualizowanych sterowników dla kart grafiki firm Nvidia i AMD.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - błąd związany z systemem doświadczenia zostanie naprawiony w poniedziałek
Wiedźmin 3: Dziki Gon - błąd związany z systemem doświadczenia zostanie naprawiony w poniedziałek

Kamil Zwijacz, 30 maja 2015, 11:20

Na forum studia CD Projekt RED poinformowano, że łatka naprawiająca błąd, sprawiający, że Geralt nie zdobywa doświadczenia, zostanie opublikowana na komputerach PC w najbliższy poniedziałek. Konsolowy patch ukaże się wkrótce potem.

Poważny błąd w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon - Geralt nie zdobywa doświadczenia
Poważny błąd w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon - Geralt nie zdobywa doświadczenia

Kamil Zwijacz, 28 maja 2015, 15:54

Gra Wiedźmin 3: Dziki Gon wciąż zawiera sporo błędów. Jednym z bardziej uciążliwych jest brak możliwości zdobywania doświadczenia w trakcie misji. Studio CD Projekt RED pracuje już nad rozwiązaniem problemu.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - komunikat CDP.pl w sprawie wadliwych płyt
Wiedźmin 3: Dziki Gon - komunikat CDP.pl w sprawie wadliwych płyt

Kamil Zwijacz, 21 maja 2015, 19:26

Część osób, które nabyły grę Wiedźmin 3: Dziki Gon w wersji na komputery PC boryka się z problemami podczas instalacji produkcji z płyt. Firma CDP.pl, polski dystrybutor tytułu, opublikowała komunikat w tej sprawie.

Wiedźmin 3: Dziki Gon – grafika daleka od płynnej na konsolach
Wiedźmin 3: Dziki Gon – grafika daleka od płynnej na konsolach

Jakub Błażewicz, 20 maja 2015, 17:31

Serwis Eurogamer opublikował raport dotyczący płynności grafiki w konsolowych wydaniach gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Choć obie wersje prezentują odmienną liczbę wyświetlanych klatek na sekundę, to według autorów żadna z nich nie oferuje w pełni płynnego obrazu.

Mortal Kombat X - nowy patch usuwa pliki zapisu
Mortal Kombat X - nowy patch usuwa pliki zapisu

Jakub Błażewicz, 6 maja 2015, 17:23

Mortal Kombat X na PC doczekało się jeszcze jednego ogromnego patcha. Niestety, oprócz naprawienia niektórych problemów łatka usuwa też dane zapisu, przez co zostaje wyzerowany cały postęp w grze.

Wieści ze świata (Wiedźmin 3: Dziki Gon, Star Citizen, Resident Evil 5) 31/3/15
Wieści ze świata (Wiedźmin 3: Dziki Gon, Star Citizen, Resident Evil 5) 31/3/15

Łukasz Szliselman, 31 marca 2015, 13:04

Dziś piszemy m.in. o rozdzielczości w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon na Xboksie One, postępach zbiórki społecznościowej na rzecz Star Citizen oraz niedziałającym lokalnym trybie współpracy w Resident Evil 5. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

Pillars of Eternity z poważnym błędem – twórcy ostrzegają i pracują nad rozwiązaniem
Pillars of Eternity z poważnym błędem – twórcy ostrzegają i pracują nad rozwiązaniem

Łukasz Szliselman, 31 marca 2015, 09:50

Twórcy Pillars of Eternity ostrzegają przed błędem usuwającym pasywne zdolności postaci w momencie podwójnego kliknięcia na przedmiot w ekwipunku. Istnieje kilka sposobów na obejście problemu, a deweloper już pracuje nad stosowną łatką.

Bloodborne - glitch w Forbidden Woods uniemożliwia ukończenie gry; łatka jest już w drodze
Bloodborne - glitch w Forbidden Woods uniemożliwia ukończenie gry; łatka jest już w drodze

Kamil Zwijacz, 28 marca 2015, 13:21

Znakomite RPG akcji Bloodborne na konsolę PlayStation 4 cierpi na buga związanego z kluczem Lunarium, który może nie pojawić się po walce z jednym z bossów, jeżeli wcześniej w lokacji Forbidden Woods korzystało się z multiplayera. Firma Sony zdradziła, że odpowiedni patch jest już w produkcji, a tymczasem najlepiej grać we wspomnianym miejscu samemu.

„Prawie wszystkie nowe gry AAA są zepsute” twierdzi były pracownik Nvidii
„Prawie wszystkie nowe gry AAA są zepsute” twierdzi były pracownik Nvidii

Krzysztof Mysiak, 10 marca 2015, 15:35

W dyskusji o nowych API (m.in. DirectX 12), jaka rozgorzała na forum GameDev.net, pojawiła się ciekawa wypowiedź byłego pracownika firmy Nvidia. Stwierdził on, że prawie wszystkie gry AAA wychodzą „zepsute”, i wyjaśnił genezę wypuszczania przez producentów kart grafiki sterowników dla poszczególnych produkcji w czasie ich debiutów.