Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 kwietnia 2017, 10:21

autor: Góral

Sniper: Ghost Warrior 3 - trwają prace nad skróceniem czasów wczytywania mapy

Marek Tymiński, szef firmy CI Games, ujawnił, że studio pracuje nad poprawieniem błędów i niedoróbek nękających strzelankę Sniper: Ghost Warrior 3, w tym skróceniem czasów wczytywania się mapy.

Kilka dni temu na konsolach Xbox One, PlayStation 4 oraz PC-tach zadebiutowała gra Sniper: Ghost Warrior 3. Rodzima produkcja od studia CI Games nie zaliczyła udanego startu, gdyż zebrała sporo słabych recenzji, a dodatkowo dużo szumu wywołała informacja o kilkuminutowym wczytywaniu się mapy. Marek Tymiński, szef firmy, opublikował komunikat, w którym stwierdził, że deweloper podjął kroki w celu naprawienia swojej najnowszej pozycji. Zanim doczekamy się jakiejkolwiek nowej zawartości, najpierw ukażą się patche poprawiające działanie gry, w tym skracające wspomniany czas ładowania się lokacji. Dopiero po uporaniu się z tym i innymi problemami CI Games weźmie się za dodatkowe elementy urozmaicające rozgrywkę. Mowa m.in. o multiplayerze, który miał być, ale zadebiutuje dopiero za kilka miesięcy.

Sniper: Ghost Warrior 3 - trwają prace nad skróceniem czasów wczytywania mapy - ilustracja #1
Sniper: Ghost Warrior 3 w skrócie:
  1. FPS od studia CI Games;
  2. ukazał się 25 kwietnia bieżącego roku;
  3. deweloper obecnie skupia się na poprawie niedoróbek, w tym skróceniu czasu wczytywania się mapy.

Z multiplayerem trzeciego Snipera wiąże się ciekawa sytuacja. CI Games obiecało go kilka miesięcy przed premierą „podstawki”, a dodatkowo zapewniało, że zabawa wieloosobowa będzie rozwijana po debiucie gry. Jednak dopiero w tym samym dniu, w którym tytuł trafił na półki sklepowe, wyjaśniono, że deweloper podczas produkcji skupił się na czym innym i nie chce na razie „rozcieńczać potencjału singleplayera”, więc na multi poczekamy dłużej, niż zakładano. Do tego teraz firma zamierza łatać grę i naprawiać niedoróbki, więc kto wie czy nie wpłynie to na kolejne przesunięcie trybu dla wielu graczy. Obecnie jest on planowany na trzeci kwartał bieżącego roku.