Sniper: Ghost Warrior 3 - trwają prace nad skróceniem czasów wczytywania mapy
Marek Tymiński, szef firmy CI Games, ujawnił, że studio pracuje nad poprawieniem błędów i niedoróbek nękających strzelankę Sniper: Ghost Warrior 3, w tym skróceniem czasów wczytywania się mapy.
Kamil Zwijacz
Kilka dni temu na konsolach Xbox One, PlayStation 4 oraz PC-tach zadebiutowała gra Sniper: Ghost Warrior 3. Rodzima produkcja od studia CI Games nie zaliczyła udanego startu, gdyż zebrała sporo słabych recenzji, a dodatkowo dużo szumu wywołała informacja o kilkuminutowym wczytywaniu się mapy. Marek Tymiński, szef firmy, opublikował komunikat, w którym stwierdził, że deweloper podjął kroki w celu naprawienia swojej najnowszej pozycji. Zanim doczekamy się jakiejkolwiek nowej zawartości, najpierw ukażą się patche poprawiające działanie gry, w tym skracające wspomniany czas ładowania się lokacji. Dopiero po uporaniu się z tym i innymi problemami CI Games weźmie się za dodatkowe elementy urozmaicające rozgrywkę. Mowa m.in. o multiplayerze, który miał być, ale zadebiutuje dopiero za kilka miesięcy.

- FPS od studia CI Games;
- ukazał się 25 kwietnia bieżącego roku;
- deweloper obecnie skupia się na poprawie niedoróbek, w tym skróceniu czasu wczytywania się mapy.
Z multiplayerem trzeciego Snipera wiąże się ciekawa sytuacja. CI Games obiecało go kilka miesięcy przed premierą „podstawki”, a dodatkowo zapewniało, że zabawa wieloosobowa będzie rozwijana po debiucie gry. Jednak dopiero w tym samym dniu, w którym tytuł trafił na półki sklepowe, wyjaśniono, że deweloper podczas produkcji skupił się na czym innym i nie chce na razie „rozcieńczać potencjału singleplayera”, więc na multi poczekamy dłużej, niż zakładano. Do tego teraz firma zamierza łatać grę i naprawiać niedoróbki, więc kto wie czy nie wpłynie to na kolejne przesunięcie trybu dla wielu graczy. Obecnie jest on planowany na trzeci kwartał bieżącego roku.
- Oficjalna strona gry Sniper: Ghost Warrior 3
- Recenzja gry Sniper: Ghost Warrior 3 – snajperski Far Cry zalicza pudło

GRYOnline
Gracze
Steam
- patche i aktualizacje
- CI Games / City Interactive
- bugi / problemy techniczne (gry)
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
Koktajl Mrozacy Mozg Legend

[1] Przeciez Sniper2 zaliczyl opoznienie i nic mu nie wyszlo z tym. Kolejny powod by nie kupowac na start bo w D mam obietnice i zapowiedzi tworcow ze beda naprawiac i fixowac wczytywanie map...
GunarDAN Konsul

Ja bym sobie nawet pograł, bo gra wbrew opiniom jest całkiem dobra. Wieje trochę tandetą w wykonaniu, ale pod kątem "snajperzenia" jest bardzo przyjemnie. Może wersje konsolowe bardziej niedomagają, ale na PC jest OK.
Niestety na moim PC (I7-7700k, GTX 1070, 16 GB) jest to jedyna gra, która w magiczny sposób średnio wyciąga 30 fps (!) w FHD. Próbowałem już różnych rozwiązań i zero efektu, poprawy. Nie wiem, czy problem jest sprzętowy, czy to niedopracowanie gry lub sterowników od grafiki.
Ale fakt, gra rodziła się w bólach i po tylu obsuwach powinna wyjść o niebo lepiej dopracowana.
Mastyl Legend

Nie jest prosto zrobić dobrą grę z otwartą strukturą świata. Kibicuję CI, żeby im się udało wyprowadzić niedociągnięcia na prostą, i oby problemy startowe Snipera 3 nie odbiły się negatywnie na rozmachu i budżecie Lordsów 2, które mam nadzieje również będą sandboxowe i będą posiadały wielkie mapy, a nie tylko areny.
zanonimizowany1146443 Senator
Dziwne by było, jakby nie próbowali naprawić tych błędów. Ta premiera jest kolejnym dowodem na to, żeby nie napalać się na daną grę przed premierą, nie kupować pre-orderów, ani nie kupować gier w dniu premiery, bo coraz częściej wychodzą gry niedopracowane oraz pełne błędów, które w ogóle nie powinny mieć miejsca.
StarySalceson Chorąży

Czy naprawią to do Japońskiej Wielkanocy? Ups w Japonii nie ma Wielkanocy, czyli nie naprawią. A i CI Games powinno zmienić nazwę na bardziej adekwatną CI Szmelc.