Sea of Thieves - milion graczy w 24 godziny i problemy techniczne

W ciągu pierwszych 24 godzin od premiery w Sea of Thieves zagrało milion graczy. To 3-4 razy więcej niż podczas którychkolwiek beta-testów tytułu. Ponadto studio Rare zabrało głos w sprawie błędów nękających produkcję i ogłosiło trzy przerwy techniczne, podczas których nie będzie można uruchomić gry.

Miłosz Szubert

W ubiegły wtorek doczekaliśmy się debiutu Sea of Thieves, czyli sieciowej gry akcji, która pozwala na wcielenie się w piratów i żeglowanie w poszukiwaniu skarbów oraz przygód. Dzięki ciekawej tematyce i porywającemu klimatowi, który można było poczuć już podczas kilku tur beta-testów, zdobyła ona zainteresowanie sporej części miłośników morskich opowieści. Jeśli dodamy do tego możliwość darmowego wypróbowania tytułu dzięki dwutygodniowemu trialowi usługi Xbox Game Pass, otrzymamy przepis na premierowy sukces. I faktycznie, w pierwsze 24 godziny od pojawienia się na rynku w Sea of Thieves zagrało milion osób. To 3-4 razy więcej, niż podczas którychkolwiek beta-testów gry. Całkiem niezły wynik, jak na zupełnie nową markę.

Jo ho ho i butelka rumu. - Sea of Thieves - milion graczy w 24 godziny i problemy techniczne - wiadomość - 2018-03-22
Jo ho ho i butelka rumu.

Niestety, tak duże zainteresowanie Sea of Thieves spowodowało pewne problemy z serwerami. Jak zauważyli twórcy tytułu ze studia Rare, w szczytowych okresach (między 10:00 a 15:00 czasu polskiego) gracze mogą mieć kłopoty z logowaniem się lub odbieraniem nagród za wykonane misje. Błędy te można w pewien sposób obejść (na przykład przyłączyć się do załogi, która już wyruszyła na przygodę w pierwszym przypadku, lub cierpliwe czekać, aż gra zanotuje nasze wynagrodzenie w drugim), lecz bez wątpienia stanowią one spore utrapienie. Problemy te mają zostać naprawione podczas trzech zaplanowanych przerw konserwacyjnych, gdy nie będzie można przez trzy godziny uruchomić tytułu. Pierwsza z nich odbędzie się dziś, druga w sobotę, a trzecia w przyszły wtorek (między 10:00 a 13:00 czasu polskiego).

Ponadto studio Rare odniosło się do kilku innych problemów nękających Sea of Thieves w pierwszych dniach od debiutu. Mowa tu między innymi o kłopotach z działaniem gry na Xboksie One, opóźnionym zaliczaniu kolejnych osiągnięć oraz znikających przedmiotach. Wymienione błędy mają zostać wyeliminowane w kolejnej aktualizacji, która pojawi się na początku przyszłego tygodnia.

Sea of Thieves jest dostępne wyłącznie na Xboksie One oraz PC z systemem Windows 10. Tytuł umożliwia wspólną zabawę między graczami korzystającymi z tych platform. Niestety, produkcja nie posiada polskiej wersji językowej.

Sea of Thieves

Sea of Thieves

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 20 marca 2018

Informacje o Grze
7.0

GRYOnline

7.0

Gracze

8.9

Steam

6.9

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

6

Miłosz Szubert

Autor: Miłosz Szubert

Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube.

Summerset drugim dużym dodatkiem do The Elder Scrolls Online

Następny
Summerset drugim dużym dodatkiem do The Elder Scrolls Online

Xiaomi otwiera pierwszy oficjalny salon w Polsce. Spore promocje na start

Poprzedni
Xiaomi otwiera pierwszy oficjalny salon w Polsce. Spore promocje na start

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl