Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

bugi / problemy techniczne (gry) - sprzęt i technologie (15)

„Prawie wszystkie nowe gry AAA są zepsute” twierdzi były pracownik Nvidii
„Prawie wszystkie nowe gry AAA są zepsute” twierdzi były pracownik Nvidii

Krzysztof Mysiak, 10 marca 2015, 15:35

W dyskusji o nowych API (m.in. DirectX 12), jaka rozgorzała na forum GameDev.net, pojawiła się ciekawa wypowiedź byłego pracownika firmy Nvidia. Stwierdził on, że prawie wszystkie gry AAA wychodzą „zepsute”, i wyjaśnił genezę wypuszczania przez producentów kart grafiki sterowników dla poszczególnych produkcji w czasie ich debiutów.

Dying Light – najnowszy patch utrudnia tworzenie modów
Dying Light – najnowszy patch utrudnia tworzenie modów

Janusz Guzowski, 2 lutego 2015, 11:50

Udostępniony w piątek patch 1.2.1 do gry Dying Light razem z poprawkami wprowadza także blokadę modyfikacji plików. Uaktualnienie ma zapobiegać oszustwom w rozgrywce wieloosobowej, jednak jednocześnie jest sporym utrudnieniem dla społeczności modderów. Co więcej, obecne w sieci modyfikacje są usuwane pod zarzutem łamania ustawy o ochronie praw autorskich.

Wieści ze świata (Halo: The Master Chief Collection) 19/1/2015
Wieści ze świata (Halo: The Master Chief Collection) 19/1/2015

Krzysztof Mysiak, 19 stycznia 2015, 15:51

Dziś oprócz standardowego wyliczenia przecen na Steamie oraz nowych galerii i filmów w naszych zasobach, mówimy tylko o Halo: The Master Chief Collection w kontekście rekompensat twórców za problemy techniczne z tą pozycją i przygotowywanego patcha do niej. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

H1Z1 – start testów w cieniu problemów ze stabilnością serwerów oraz elementów „pay to win”
H1Z1 – start testów w cieniu problemów ze stabilnością serwerów oraz elementów „pay to win”

Luc, 16 stycznia 2015, 11:02

W kilka godzin od początku wczesnego dostępu, gracze H1Z1 zaczęli zgłaszać pierwsze uchybienia produkcji. Oprócz błędów podczas logowania, najwięcej kontrowersji wzbudza możliwość kupienia przedmiotów dających przewagę podczas rozgrywki.

Wieści ze świata (Outcast 1.1, Halo: The Master Chief Collection, Uncharted 4) 22/12/2014
Wieści ze świata (Outcast 1.1, Halo: The Master Chief Collection, Uncharted 4) 22/12/2014

Krzysztof Mysiak, 22 grudnia 2014, 15:55

Dziś piszemy m.in. o wypuszczeniu gry Outcast 1.1 i pakietu The Telltale Games Collection na XOne, remasterze Halo 3: ODST w ramach rekompensaty za problemy z Halo: The Master Chief Collection oraz o grafikach przedstawiających model Nathana Drake’a w Uncharted 4: A Thief’s End. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

DriveClub - przeprosiny, poprawki kodu sieciowego i PlayStation Plus Edition
DriveClub - przeprosiny, poprawki kodu sieciowego i PlayStation Plus Edition

Marcin Skierski, 11 grudnia 2014, 12:00

Przedstawiciel brytyjskiego oddziału PlayStation po raz kolejny przeprosił za problemy z kodem sieciowym w grze wyścigowej DriveClub. Na szczęście powoli odchodzą one w niepamięć, bo od kilku dni serwery i wszelkie funkcjonalności online działają znacznie lepiej. Obecnie twórcy przygotowują się do udostępnienia specjalnej wersji gry abonentom usługi PlayStation Plus.

Premiera Halo: Spartan Strike przesunięta na początek 2015 roku
Premiera Halo: Spartan Strike przesunięta na początek 2015 roku

Łukasz Szliselman, 8 grudnia 2014, 18:54

Studio 343Industries zdecydowało się przełożyć datę premiery strzelaniny Halo: Spartan Strike na początek 2015 roku. Przyczyną są przedłużające się problemy techniczne w grach z zestawu Halo: The Master Chief Collection, których rozwiązanie obecnie jest dla dewelopera sprawą priorytetową.

Assassin’s Creed: Unity – darmowe DLC Dead Kings rekompensatą za błędy
Assassin’s Creed: Unity – darmowe DLC Dead Kings rekompensatą za błędy

Krzysztof Mysiak, 26 listopada 2014, 21:12

Firma Ubisoft postanowiła zrehabilitować się za wypuszczenie na rynek Assassin’s Creed: Unity z zatrważającą liczbą błędów, oferując posiadaczom gry za darmo dodatek Dead Kings. DLC miało być pierwotnie częścią przepustki sezonowej, więc w ramach rekompensaty jej nabywcy dostaną za darmo jedną grę (do wyboru są m.in. Far Cry 4, The Crew i Watch_Dogs).

Assassin's Creed: Unity - trzeci patch naprawia około trzystu błędów
Assassin's Creed: Unity - trzeci patch naprawia około trzystu błędów

Jakub Mirowski, 26 listopada 2014, 09:40

Firma Ubisoft wypuści dziś trzecią łatkę do Assassin's Creed: Unity na PlayStation 4 oraz Xboksa One (PC otrzyma ją później w tym tygodniu). Patch naprawia około trzystu błędów, jednak na polepszenie wydajności gry będziemy musieli jeszcze poczekać.

Far Cry 4 - jak zoptymalizować grę na PC
Far Cry 4 - jak zoptymalizować grę na PC

Kamil Zwijacz, 24 listopada 2014, 12:17

Ekipa tvgry.pl przygotowała dla Was kilka porad, dzięki którym możecie usprawnić działanie PC-towej wersji strzelanki Far Cry 4. Najnowsza produkcja firmy Ubisoft boryka się bowiem z rozmaitymi problemami technicznymi.

Dragon Age: Inkwizycja - znamy rozwiązanie niektórych problemów
Dragon Age: Inkwizycja - znamy rozwiązanie niektórych problemów

Kamil Zwijacz, 23 listopada 2014, 15:54

W Internecie pojawiły się wskazówki pomagające rozwiązać niektóre problemy PC-towej wersji gry Dragon Age: Inkwizycja , związane m.in. z grafiką i sterowaniem. Wkrótce ma także ukazać aktualizacja produkcji nad którą pracuje już deweloper, studio BioWare.

Assassin's Creed: Unity - usuń znajomych, by pozbyć się błędu
Assassin's Creed: Unity - usuń znajomych, by pozbyć się błędu

Kamil Zwijacz, 23 listopada 2014, 10:38

Firma Ubisoft zaproponowała nietypowe rozwiązanie jednego z błędów występujących w grze Assassin's Creed: Unity. By gra nie zawieszała się w menu głównym, należy usunąć wszystkie osoby z wewnętrznej listy znajomych.

PeCetowa wersja Far Cry 4 boryka się z problemami technicznymi
PeCetowa wersja Far Cry 4 boryka się z problemami technicznymi

Kamil Zwijacz, 22 listopada 2014, 15:46

Czarna passa firmy Ubisoft trwa nadal. Po tragicznej PC-towej wersji Assassin's Creed: Unity, przyszedł czas na Far Cry 4. Komputerowi gracze od kilku dni donoszą o problemach związanych ze sterowaniem, animacją, crashowaniem gry itd.

Grand Theft Auto: San Andreas - nowa aktualizacja zmasakrowała wersję gry na Steam
Grand Theft Auto: San Andreas - nowa aktualizacja zmasakrowała wersję gry na Steam

Adrian Werner, 9 listopada 2014, 20:10

Studio Rockstar urządziło swoim fanom paskudną niespodziankę, wypuszczając na Steam aktualizację pecetowej wersji Grand Theft Auto: San Andreas. Patch usuwa część utworów muzycznych, wyłącza opcje korzystania z wysokich rozdzielczości oraz psuje kompatybilność z zapisanymi stanami gry i niektórymi modami.

DriveClub - 2 tygodnie od premiery, a kod sieciowy wciąż niestabilny
DriveClub - 2 tygodnie od premiery, a kod sieciowy wciąż niestabilny

Marcin Skierski, 22 października 2014, 11:15

Po dwóch tygodniach od premiery gry wyścigowej DriveClub nadal występują spore problemy ze stabilnością kodu sieciowego tej produkcji. Z uwagi na obecną sytuację, nadal nie znamy daty udostępnienia DriveClub: PlayStation Plus Edition dla abonentów usługi PlayStation Plus.

Thief ma kolejne problemy techniczne – tym razem z zapisami gier
Thief ma kolejne problemy techniczne – tym razem z zapisami gier

Adam Betley, 4 kwietnia 2014, 15:19

Wydany niedawno Thief borykał się z wieloma problemami. Liczne niedopracowania i bugi były trudne do przeoczenia i przyczyniły się do publikacji wielu niezbyt przychylnych recenzji produkcji firmy Square Enix. Teraz, na początku kwietnia, gracze odkryli chyba największą wpadkę zespołu Eidos Studios: zmiana daty pokasowała albo pozmieniała zapisane stany gry.

Batman Arkham Origins - fabularne DLC kosztem patcha łatającego błędy w grze
Batman Arkham Origins - fabularne DLC kosztem patcha łatającego błędy w grze

Patryk Jankowski, 10 lutego 2014, 13:39

Firma Warner Bros. Interactive Entertainment pracuje aktualnie nad fabularnym rozszerzeniem do Batman: Arkham Origins, tym samym twórcy nie mają zamiaru łatać pomniejszych problemów z grą. Taką informację możemy przeczytać na oficjalnym forum produkcji.

Battlefield 4 nadal z problemami. Obsługa AMD Mantle dopiero w styczniu
Battlefield 4 nadal z problemami. Obsługa AMD Mantle dopiero w styczniu

Marcin Skierski, 31 grudnia 2013, 12:00

Studio EA DICE wciąż zmaga się z błędami wykrytymi w grze Battlefield 4. W związku z tym opóźniono premierę łatki mającej wprowadzić obsługę technologii AMD Mantle.

Battlefield 4 - twórcy pracują nad poprawkami
Battlefield 4 - twórcy pracują nad poprawkami

Kamil Zwijacz, 4 listopada 2013, 09:44

Studio DICE, deweloper gry Battlefield 4, opublikowało listę znanych błędów, które postara się naprawić w najbliższym czasie. Jednocześnie poproszono o dalsze przesyłanie uwag i wskazówek dotyczących chociażby balansu rozgrywki.

GTA Online - utracone postacie i postępy nie zostaną przywrócone
GTA Online - utracone postacie i postępy nie zostaną przywrócone

Marcin Skierski, 15 października 2013, 11:47

Jeśli w pierwszych dniach funkcjonowania GTA Online straciliście postacie lub postępy uzyskane w trybie multiplayer w grze Grand Theft Auto V, to nie zostaną Wam one już przywrócone. Firma Rockstar Games nie jest w stanie odzyskać tych danych.

GTA V z problemami - błędy graficzne po instalacji gry na PS3 i X360
GTA V z problemami - błędy graficzne po instalacji gry na PS3 i X360

Marcin Skierski, 18 września 2013, 11:45

Niektórzy posiadacze gry Grand Theft Auto V na PlayStation 3 oraz Xboksa 360 skarżą się na pop-up, spadki płynności animacji i inne błędy graficzne. Na część problemów znaleziono już rozwiązanie, ale wielu graczy wciąż musi zmagać się z nie do końca udaną optymalizacją.

Przeładowuję #11 - Assassin's Creed III - Tyle błędów w całym mieście, nie widziałeś tego jeszcze...
Przeładowuję #11 - Assassin's Creed III - Tyle błędów w całym mieście, nie widziałeś tego jeszcze...

Robert Matuszak, 4 marca 2013, 16:40

Trochę o moich ostatnich, raczej nietypowych przygodach z Connorem w Assassin's Creed III. Grze pełnej błędów, bugów i baboli zaobserwowanych w trakcie zaledwie dwudniowej zabawy. Czy to aby dobrze wróży na przyszłość "czwórce"?

[UAKTUALNIENIE] FIFA 13 Edycja Ultimate – problem z pobraniem gry przez Origin
[UAKTUALNIENIE] FIFA 13 Edycja Ultimate – problem z pobraniem gry przez Origin

Aleksander Kaczmarek, 27 września 2012, 17:56

Przy okazji dzisiejszej premiery gry FIFA 13 koncern Electronic Arts zaliczył poważną wpadkę. Okazuje się, że wielu pecetowych graczy, którzy zdecydowali się na zakup edycji Ultimate w dystrybucji cyfrowej, nie może pobrać plików z platformy Origin. Wydawca wie o problemie, przeprasza i zapewnia, że zostanie on rozwiązany w możliwie najkrótszym czasie.

Wyłączono przeglądarkową wersję FIFA Ultimate Team po wykryciu exploita
Wyłączono przeglądarkową wersję FIFA Ultimate Team po wykryciu exploita

Marcin Skierski, 20 września 2012, 13:55

Firma Electronic Arts wyłączyła przeglądarkową wersję trybu FIFA Ultimate Team po wykryciu exploita zaburzającego balans systemu ekonomicznego. Od 18 września na stronie internetowej EA Sports użytkownicy przepustki Season Pass do gry FIFA 13 mogli testować FIFA Ultimate Team.

Studio Vigil Games przeprasza za pecetową wersję gry Darksiders II
Studio Vigil Games przeprasza za pecetową wersję gry Darksiders II

Grzegorz Ferenc, 20 sierpnia 2012, 08:40

Przedstawiciel studia Vigil Games, twórców gry Darksiders II, przeprosił na oficjalnym forum gry za liczne błędy i brak opcji konfiguracyjnych w pecetowym wydaniu tytułu. Ich przyczyną były rzekomo „nieoczekiwane zmiany pod koniec procesu deweloperskiego”.

London 2012 – wirtualne igrzyska na Windowsie XP odwołane
London 2012 – wirtualne igrzyska na Windowsie XP odwołane

Aleksander Kaczmarek, 11 lipca 2012, 14:08

Niemiłą niespodziankę komputerowym graczom korzystającym z systemu operacyjnego Windows XP sprawili twórcy gry London 2012: The Official Video Game of the Olympic Games. Okazuje się, że podawane przez producenta minimalne wymagania sprzętowe nie odpowiadają rzeczywistości.

Bilionerzy z EVE Online pozbawieni fortuny, twórcy załatali lukę
Bilionerzy z EVE Online pozbawieni fortuny, twórcy załatali lukę

Aleksander Kaczmarek, 29 czerwca 2012, 12:12

Na stronie społeczności fanowskiej gry EVE Online pojawiło się oficjalne stanowisko studia CCP w sprawie niedawnej afery z udziałem członków grupy GoonSwarm. Pięcioro graczy, którzy zarobili biliony ISK wykorzystując lukę w systemie przyznawania Loyalty Points, straci zdobyte w ten sposób fortuny.

Dzisiaj polska premiera gry Ghost Recon: Future Soldier na PC
Dzisiaj polska premiera gry Ghost Recon: Future Soldier na PC

Michał Kowalski, 28 czerwca 2012, 09:35

Dzisiaj, w dwa dni po premierze amerykańskiej, na polskim rynku ukaże się strzelanka Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier w wersji na PC. Produkcja może jednakże zawierać znaczną liczbę błędów, których twórcy nie zdążyli naprawić przed debiutem rynkowym.

Wojenni spekulanci złupili gospodarkę gry EVE Online
Wojenni spekulanci złupili gospodarkę gry EVE Online

Aleksander Kaczmarek, 24 czerwca 2012, 16:50

Trochę sprytu, znajomość mechanizmów regulujących gospodarkę w grze EVE Online oraz drobne niedopatrzenie ze strony twórców wystarczyło, by w krótkim czasie kilkuosobowa grupka graczy stała się prawdziwymi kresuzami zarabiając 5 bilionów ISK, czyli ok. 175 tys. dolarów.

Zamieszanie wokół rosyjskiej wersji Diablo III. Blizzard wyjaśnia
Zamieszanie wokół rosyjskiej wersji Diablo III. Blizzard wyjaśnia

Grzegorz Ferenc, 8 czerwca 2012, 15:42

Wczoraj miała miejsce oficjalna premiera rosyjskojęzycznej wersji Diablo III. Z racji niższej ceny, gra spotkała się z zainteresowaniem także graczy z Polski i Europy. W wyniku nieporozumienia co do możliwości zmiany języka w grze, wielu nabywców straciło pieniądze, padło ofiarą oszustw lub nie może dalej kontynuować gry.

Studio From Software ma problemy z przeniesieniem gry Dark Souls na PC. Zobacz fragment rozgrywki
Studio From Software ma problemy z przeniesieniem gry Dark Souls na PC. Zobacz fragment rozgrywki

Marcin Skierski, 7 czerwca 2012, 10:15

Producent gry Dark Souls wypowiedział się na temat problemów z przeniesieniem produkcji na PC, a także ewentualnych wersji na Wii U oraz PlayStation Vita. Oprócz tego serwis IGN opublikował fragment rozgrywki prosto z targów E3.

The Elder Scrolls V: Skyrim - patch 1.2 źródłem nowych błędów
The Elder Scrolls V: Skyrim - patch 1.2 źródłem nowych błędów

Marek Oramus, 1 grudnia 2011, 10:05

Najnowsza aktualizacja gry The Elder Scrolls V: Skyrim oznaczona numerem 1.2 spowodowała liczne głosy krytyki pod adresem firmy Bethesda Softworks. Pomimo poprawienia części błędów, pojawiły się kolejne, które w znacznym stopniu utrudniają zabawę.

Battlefield 3 wystartował nie bez problemów. Brak darmowego dodatku na PlayStation 3
Battlefield 3 wystartował nie bez problemów. Brak darmowego dodatku na PlayStation 3

Szymon Liebert, 27 października 2011, 09:58

Battlefield 3 jest już dostępny dla graczy z Ameryki i Europy. Jak przebiega premiera oczekiwanej strzelanki studia EA DICE? Nienajlepiej. Posiadacze PlayStation 3 skarżą się na brak obiecywanego dodatku w postaci darmowej gry (Battlefield 1943). Na wszystkich platformach występują też różne błędy, które mogą uniemożliwić bezstresowe granie.

Poważne problemy techniczne pecetowej wersji gry Rage

Marcin Skierski, 5 października 2011, 12:15

Wydana wczoraj w Stanach Zjednoczonych pecetowa wersja gry Rage okazała się wyjątkowo niedopracowana pod względem technicznym. Gracze mają duże kłopoty z poprawnym wyświetlaniem oprawy graficznej. Wydawca sugeruje, w jaki sposób można załagodzić problem.

Nieukończona wersja polskiej gry Dead Island dostępna na amerykańskim Steamie [news uaktualniony]

Marcin Skierski, 6 września 2011, 13:30

Użytkownicy amerykańskiej wersji Steama padli ofiarą poważnej pomyłki studia Techland i firmy Deep Silver. Dead Island trafiło do oferty popularnego serwisu dystrybucji cyfrowej w nieukończonej wersji.

Problemy z pecetową wersją gry From Dust

Marcin Skierski, 19 sierpnia 2011, 09:55

Premiera pecetowej wersji gry From Dust wywołała falę krytyki wśród graczy. Powodem są bardziej restrykcyjne zabezpieczenia DRM niż zapowiadano, a także brak możliwości konfiguracyjnych najnowszej produkcji firmy Ubisoft.

Ciężka noc dla największych fanów Wiedźmina 2 - gra już działa [news zaktualizowany]

Szymon Liebert, 16 maja 2011, 12:00

Przed kilkoma godzinami nabywcy Edycji Kolekcjonerskiej Wiedźmina 2 mieli otrzymać możliwość aktywowania gry przez Internet i uruchomienia jej w pierwszej kolejności (premiera pozostałych edycji odbędzie się jutro). Niestety w większości przypadków było to niemożliwe ze względu na pewne problemy techniczne, które firma CD Projekt rozwiązała dopiero nad ranem.