W Battlefield 6 gracze latali po mapie szybciej niż Usain Bolt. Wszystko przez jeden, absurdalny błąd z drabiną

W Battlefield 6 istnieje błąd polegający na odbijaniu się od drabin, które przyspieszają postać. Twórca gry zapewnił, że zostanie on wyeliminowany.

Marcin Bukowski

W Battlefield 6 gracze latali po mapie szybciej niż Usain Bolt. Wszystko przez jeden, absurdalny błąd z drabiną, źródło grafiki: Electronic Arts.
W Battlefield 6 gracze latali po mapie szybciej niż Usain Bolt. Wszystko przez jeden, absurdalny błąd z drabiną Źródło: Electronic Arts.

Premiera Battlefielda 6 okazała się ogromnym sukcesem, choć nie obyło się bez problemów w postaci odmawiającego współpracy EA App. Sama gra okazała się być naprawdę dopracowana pod względem technicznym, jednak nie mogło zabraknąć kilku błędów. Jeden z nich sprawia, że gracze poruszają się po mapach z ogromną prędkością.

Przyspieszające drabiny

Błąd jest bardzo prosty do odtworzenia. Wystarczy ustawić drabinę pod kątem – opierając ją o niski murek lub coś podobnego – wbiec na nią, a w połowie drogi odwrócić się o 180 stopni i skoczyć. W ten sposób zostaniemy wybici ze sporą siłą i polecimy w przeciwnym kierunku z dużą prędkością.

Daje to niemałą przewagę na polu walki. Nie tylko pozwala błyskawicznie dostać się w odleglejsze miejsca, ale również potrafi zaskoczyć przeciwników, dzięki czemu łatwiej jest ich wyeliminować. Na szczęście błąd nie pozostanie zbyt długo obecny w grze.

Jeden z graczy zwrócił uwagę na problem w serwisie X, prosząc EA DICE o jego naprawę. W odpowiedzi główny producent Battlefielda 6, David Sirland, zapewnił, że poprawka zostanie wprowadzona. Nie wiadomo jednak, kiedy możemy się jej spodziewać.

EA DICE dość szybko stara się eliminować drobniejsze błędy. Dla przykładu w weekend usunięto irytujący problem, przez który postać wyposażona w konkretną broń lub narzędzie traciła pęd przy skoku. Wcześniej wdrożono również zmiany mające naprawić błąd w trybie Przełom, przez który mapy „nie zawsze zapełniały się zamierzoną liczbą graczy”.

Najnowszy hotfix pojawił się wczoraj wieczorem. Zwiększył on liczbę „biletów” na niektórych mapach w trybie Rush do 100 (wcześniej było 75), zmniejszył prędkość wylotową pocisków dla karabinów M2010 ESR i PSR, a także sprawił, że pociski ze strzelb uwzględniają opór powietrza.

Przed twórcami wciąż jest jednak sporo pracy. Aby w pełni zaspokoić graczy muszą m.in. przyjrzeć się problemom z mapami, a także patologii dotyczącej trybu Portal.

  1. Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
  2. Recenzja Battlefield 6. Ogłusza eksplozjami, imponuje destrukcją i przypomina, za co kocham tę serię
Battlefield 6

Battlefield 6

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 10 października 2025

Informacje o Grze
7.6

GRYOnline

6.8

Gracze

7.6

Steam

8.4

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Marcin Bukowski

Autor: Marcin Bukowski

Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl