„Zrobiłem to podczas przerwy obiadowej.” Gracz przerobił menu Battlefield 6, a fani są zgodni, że jego dzieło jest znacznie lepsze
Gracz podczas przerwy obiadowej stworzył własne menu Battlefield 6. Społeczność uznała, że wygląda lepiej niż oryginał od EA.

Schludnie wyglądające menu to dla koneserów perfekcjonizmu w grach wideo rzecz święta. Co w przypadku, kiedy tym perfekcjonistą okazuje się być gracz Battlefielda 6, który ceni sobie tradycję? Wtedy na ratunek przychodzi jeden z użytkowników Reddita.
Przerwa obiadowa, która pomogła BF-owi 6
Menu główne to jeden z tych elementów w grach, który po prostu musi być dobrze skonstruowany. W przeciwnym razie gracze już na samym starcie mogą zostać zniechęceni do kontynuowania rozgrywki. Ten temat nie ominął również najnowszej odsłony serii Battlefield, a sprawy w swoje ręce (po raz kolejny w takim przypadku) wziął zwykły użytkownik Reddita.
Fernando-smash postanowił dodać do menu Battlefielda 6 odrobinę nostalgii (i funkcjonalności) za pomocą prostych paneli znanych z poprzednich produkcji studia DICE. Na myśl przychodzą choćby takie hity jak legendarny BF3 z 2011 roku. Czego chcieć więcej?
Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że Fernando stworzył ten projekt podczas jednej przerwy obiadowej. Rezultat? Ponad 7 tysięcy pozytywnych głosów w zaledwie 14 godzin na głównym forum Battlefielda na Reddicie. Wygląda na to, że fani potrzebowali właśnie takiego powiewu klasyki. Komentarze były jednogłośne:
Po prostu nie rozumiem dlaczego EA nie zostało przy takim wyglądzie, którzy po prostu działał w przeszłości w innych BF-ach.
Jak to działa, że każdy deweloper po 2016 roku zapomniał jak to jest tworzyć funkcjonalny UI?
Menu w najnowszej odsłonie Battlefielda jest często opisywane jako żywcem wyjęte z platformy Netflix i niektórzy gracze dostają od tego szału. Praca Fernando to kolejny przykład na to, że w dobie nieustannie rozwijającego się przemysłu gier wideo wciąż potrzebny jest ukłon w stronę rozwiązań, które w przeszłości po prostu działały. Mimo, że nostalgia była w projekcie Redditowca tematem przewodnim, to nadal postanowił on zająć się również menu z sekcji multiplayer w stylu zbliżonym do aktualnego.
Kto wie? Może już niedługo EA zdecyduje się na drastyczną zmianę interfejsu, a projekt Fernando zostanie dostrzeżony?

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- EA DICE
- Battlefield (marka)
- strzelanki FPP (FPS)
- Różności