Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

bugi / problemy techniczne (gry) - sprzęt i technologie (13)

Inicjatywa FIX PUBG oficjalnie zakończona
Inicjatywa FIX PUBG oficjalnie zakończona

Konrad Serafiński, 18 listopada 2018, 10:10

Taką informację przekazał Taeseok Jang, producent wykonawczy ze studia PUBG Corp., w liście otwartym do społeczności na platformie Steam. W wyniku trwającej około 3 miesiące kampanii poprawiono wydajność gry, a także zbanowano 2 miliony oszustów. Teraz twórcy chcą skupić się na stabilności oraz jakości nowych funkcji w PUBG.

12 zwieszek w 5 godzin. Fallout 76 zadebiutował w opłakanym stanie
12 zwieszek w 5 godzin. Fallout 76 zadebiutował w opłakanym stanie

Bartosz Świątek, 15 listopada 2018, 12:46

Gracze, którzy zdecydowali się na zakup Fallout 76, narzekają na liczne – mniejsze i większe – bugi i problemy techniczne, na które natrafić można w czasie grania. Największym kłopotem zdaje się być (nie)stabilność gry.

Wysoka nagroda dla hakera, który odkrył poważną lukę w sklepie Steam
Wysoka nagroda dla hakera, który odkrył poważną lukę w sklepie Steam

Krystian Pieniążek, 13 listopada 2018, 19:48

Artem Moskowski (posługujący się pseudonimem „moskowsky”) odkrył bug, który pozwalał deweloperom współpracującym z firmą Valve na generowanie tysięcy darmowych kluczy do dowolnej gry z oferty sklepu Steam. Haker niezwłocznie zgłosił to włodarzom platformy, za co otrzymał wysoką nagrodę (zresztą nie pierwszy raz).

Fallout 76 z limitem 63 FPS-ów i bez opcji konfiguracji FOV
Fallout 76 z limitem 63 FPS-ów i bez opcji konfiguracji FOV

Adrian Werner, 8 listopada 2018, 13:24

Studio Bethesda poinformowało, jakie zmiany zostaną wprowadzone do Fallouta 76 po beta-testach. Obejmują one m.in. wsparcie dla monitorów 21:9 oraz poprawki interfejsu. Zaimplementowano również limit 63 klatek na sekundę.

Fallout 76 na PC zagrożony plagą cheaterów
Fallout 76 na PC zagrożony plagą cheaterów

Krzysztof Sobiepan, 7 listopada 2018, 14:08

Zaniepokojony użytkownik Reddita wskazuje 5 problemów z Falloutem 76, które mają pozwolić na bycie nieśmiertelnym, przenikanie przez ściany, obchodzenie systemów gry czy dostęp do poufnych danych graczy. Bethesda z jednej strony zaprzecza prawdziwości tych informacji, ale.. obiecuje też naprawę rażących błędów?

Problemów Fallouta 76 ciąg dalszy - szybkość ataków zależy od liczby FPS
Problemów Fallouta 76 ciąg dalszy - szybkość ataków zależy od liczby FPS

Konrad Serafiński, 1 listopada 2018, 12:10

Po ostatnich doniesieniach związanych z problemami wersji beta gry Fallout 76 na PC wydawało się, że gorzej już być nie może. A jednak. W nowej produkcji Bethesdy szybkość wykonywania akcji jest zależna od liczby generowanych klatek na sekundę. Fallout 76 to gra dla wielu graczy, dlatego taki błąd może całkowicie zaburzyć balans rozgrywki.

Bug w Fallout 76 kasował grę z dysku, nieocenzurowane Agony i gameplay Diablo 3 na Switch – wieści
Bug w Fallout 76 kasował grę z dysku, nieocenzurowane Agony i gameplay Diablo 3 na Switch – wieści

Krzysztof Sobiepan, 31 października 2018, 16:08

Dziś piszemy o (nie)oczekiwanym błędzie w becie Fallout 76, który sprawiał, że gra popełniała „samobójstwo”, premierze survival horroru Agony w nieocenzurowanej wersji Unrated oraz materiale z Diablo 3 Eternal Collection w wersji na Nintendo Switch. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

World War 3 z katastrofalnym debiutem we wczesnym dostępie
World War 3 z katastrofalnym debiutem we wczesnym dostępie

Adrian Werner, 20 października 2018, 13:59

Wczorajsza premiera polskiej strzelanki World War 3 we wczesnym dostępnie okazała się klęską. Większość graczy nie może się połączyć z serwerami, a Steam został zalany negatywnymi recenzjami.

Gracze przeciwko całkowitej blokadzie regionu w PUBG
Gracze przeciwko całkowitej blokadzie regionu w PUBG

Konrad Serafiński, 7 października 2018, 14:50

Wypuszczona niedawno aktualizacja #22 do PUBG sprawiła, że pecetowym graczom zablokowano możliwość wyboru serwera. Teraz uczestnicy dobierani są na podstawie regionu, w którym się znajdują. To nie wszystkie problemy PUBG...

Październikowa aktualizacja Windows 10 wycofana
Październikowa aktualizacja Windows 10 wycofana

Konrad Serafiński, 7 października 2018, 11:25

Październikowa aktualizacja systemu Windows 10 zadebiutowała kilka dni temu. Niestety, pojawiające się hurtowo zgłoszenia o błędach sprawiły, że Microsoft zdecydował się na wycofanie najnowszej wersji systemu. Wciąż nie wiemy, kiedy ta powróci.

Pomoc techniczna 2K Games pod ostrzałem posiadaczy NBA 2K19
Pomoc techniczna 2K Games pod ostrzałem posiadaczy NBA 2K19

Amadeusz Cyganek, 24 września 2018, 08:42

Wygląda na to, że NBA 2K19 będzie jednym z największych growych niewypałów tego roku. Po aferze z nadmiernie eksponowanymi mikropłatnościami, czas na problemy pomocy technicznej 2K Games w związku z ogromną ilością skarg na działanie tej koszykarskiej produkcji.

Fortnite na Androidzie z błędem, który zagrażał bezpieczeństwu użytkowników
Fortnite na Androidzie z błędem, który zagrażał bezpieczeństwu użytkowników

Adrian Werner, 26 sierpnia 2018, 10:55

W androidowej wersji Fortnite wykryto błąd, który powodował zagrożenie dla bezpieczeństwa urządzeń graczy. Został on szybko naprawiony, ale stał się przykładem ryzyka, jakie powoduje dystrybuowanie gier mobilnych poza serwisem Google Play.

No Man's Sky na GOG bez multiplayera, pełna wersja Sunless Skies w 2019 roku - wieści
No Man's Sky na GOG bez multiplayera, pełna wersja Sunless Skies w 2019 roku - wieści

Krzysztof Sobiepan, 26 lipca 2018, 15:49

Dziś piszemy o aktualizacji 1.50 w No Man's Sky, która w edycji GOG.com nie zawiera na razie trybu multiplayer, oraz drugim z kolei opóźnieniu premiery pełnej wersji Sunless Skies, tym razem do stycznia 2019 roku. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wadliwe AI w Aliens: Colonial Marines wynikiem pojedycznej literówki w pliku konfiguracyjnym gry
Wadliwe AI w Aliens: Colonial Marines wynikiem pojedycznej literówki w pliku konfiguracyjnym gry

Michał Kułakowski, 14 lipca 2018, 20:45

Po pięciu latach od premiery gry Aliens: Colonial Marines jeden z jej moderów odkrył, że wadliwie działające AI ksenomorfów wynikało z banalnej literówki. Błąd można naprawić, edytując w notatniku jeden z plików konfiguracyjnych.

Bugi nam nie przeszkadzają?
Bugi nam nie przeszkadzają?

Krystian Pieniążek, 8 maja 2018, 16:53

Steam to nie tylko miejsce, w którym pecetowi gracze dokonują zakupów i przechowują większość swoich cyfrowych gier. To także dobre źródło informacji na temat tego, co sądzą o współczesnych produkcjach. Zdaniem naukowców opinie wystawiane poszczególnym tytułom świadczą o tym, że twórcy nie muszą przejmować się aż tak bardzo bugami, jak mogłoby się wydawać.

Problemy z instalacją sterowników 397.31 na kartach Nvidia GTX 1060
Problemy z instalacją sterowników 397.31 na kartach Nvidia GTX 1060

Bartosz Świątek, 30 kwietnia 2018, 10:02

Kilka dni temu firma Nvidia udostępniła nowy pakiet sterowników dla swoich kart grafiki. Niestety, w niektórych przypadkach drivery nie chcą się poprawnie zainstalować. O problemach donoszą głównie użytkownicy GeForce’ów GTX 1060.

Analiza problemów Wiedźmina 3 na PlayStation 4 z patchem 1.61
Analiza problemów Wiedźmina 3 na PlayStation 4 z patchem 1.61

Adrian Werner, 29 kwietnia 2018, 11:18

Serwis Digital Foundry udostępnił materiał wideo, który dokładnie pokazuje pogorszenie niektórych elementów oprawy graficznej w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon odpalanej na PlayStation 4 Pro w rozdzielczości 4K i z efektem HDR.

Tekken 7 - problemy z animacją przez Denuvo
Tekken 7 - problemy z animacją przez Denuvo

Kamil Zwijacz, 15 kwietnia 2018, 10:12

Katsuhiro Harada, reżyser gry Tekken 7, poinformował, że w produkcji pojawiły się problemy z animacją powodowane przez technologię szyfrującą Denuvo.

Patch 1.61 dla Wiedźmina 3 na PS4 stworzył nowe problemy
Patch 1.61 dla Wiedźmina 3 na PS4 stworzył nowe problemy

Bartosz Świątek, 12 kwietnia 2018, 11:58

Udostępniona wczoraj aktualizacja dla Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu w wersji na PS4, dzięki której gra doczekała się m.in. wsparcia HDR, wywołała poważne problemy z wyświetlaniem obiektów na PS4 Pro.

Sea of Thieves - milion graczy w 24 godziny i problemy techniczne
Sea of Thieves - milion graczy w 24 godziny i problemy techniczne

Miłosz Szubert, 22 marca 2018, 10:20

W ciągu pierwszych 24 godzin od premiery w Sea of Thieves zagrało milion graczy. To 3-4 razy więcej niż podczas którychkolwiek beta-testów tytułu. Ponadto studio Rare zabrało głos w sprawie błędów nękających produkcję i ogłosiło trzy przerwy techniczne, podczas których nie będzie można uruchomić gry.

Literówka w kodzie gry przyczyną dziwnego zachowania AI w Civilization VI
Literówka w kodzie gry przyczyną dziwnego zachowania AI w Civilization VI

Michał Kułakowski, 18 marca 2018, 12:16

Jeden z moderów Sid Meier's Civilization VI odkrył w kodzie gry kilka drobnych literówek, które, jak się okazuje, w niespodziewany sposób mogą wpływać na zachowanie AI. Za sprawą tego banalnego błędu wszyscy komputerowi przeciwnicy w irracjonalny sposób obierają priorytety rozwoju własnej cywilizacji.

Korea potwierdza GTA 5 Premium Edition, PUBG banuje za niewinność i inne wieści
Korea potwierdza GTA 5 Premium Edition, PUBG banuje za niewinność i inne wieści

Krzysztof Sobiepan, 8 marca 2018, 13:30

Dziś piszemy o kolejnym potwierdzeniu istnienia tajemniczego GTA V: Premium Edition, komedii pomyłek związanej z ostatnimi działaniami PUBG Corp., ogromnej aktualizacji strzelanki Battalion 1944 i dacie premiery pierwszego epizodu okultystycznej gry przygodowej The Council. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Ubisoftu walka z bugami – SI na straży bezbłędności gier
Ubisoftu walka z bugami – SI na straży bezbłędności gier

Jakub Błażewicz, 7 marca 2018, 12:40

Firma Ubisoft pochwaliła się osiągnięciami oddziału La Forge, zajmującego się badaniami i rozwojem sztucznej inteligencji. W trakcie Ubisoft Developer Conference w Montrealu podano przykłady wykorzystania dorobku grupy w Far Cry 5, jak również ujawniono Commit Assistant - narzędzie pozwalające na wcześniejsze wykrycie potencjalnych błędów w grze.

Kingdom Come Deliverance - problemy z zadaniem Rudzielec w tarapatach
Kingdom Come Deliverance - problemy z zadaniem Rudzielec w tarapatach

Miłosz Szubert, 21 lutego 2018, 11:00

Okazało się, że łatka 1.2.5 do gry Kingdom Come: Deliverance spowodowała więcej problemów, niż ich naprawiła. Gracze donoszą, że po jej zainstalowaniu nie mogą uruchomić zadania Rudzielec w tarapatach (Ginger in a Pickle).

Escape from Tarkov trapią problemy z ogromnymi lagami
Escape from Tarkov trapią problemy z ogromnymi lagami

Michał Kułakowski, 17 lutego 2018, 16:40

Testy wskazują na to, że znajdującą się obecnie w zamkniętej becie strzelaninę Escape from Tarkov trapią problemy związane nie tylko z wydajnością. W trakcie rozgrywki gracze narażeni są bowiem również na ogromne lagi, które odstają od standardów przyjętych w podobnych grach, nawet przy teoretycznie najbardziej optymalnych ustawieniach sieci.

Fortnite: Battle Royale - wyeliminowano bug dający niesprawiedliwą przewagę
Fortnite: Battle Royale - wyeliminowano bug dający niesprawiedliwą przewagę

Miłosz Szubert, 15 stycznia 2018, 10:40

Deweloperzy z Epic Games naprawili bug, który pozwalał na wpadnięcie pod mapę i bezproblemowe eliminowanie innych graczy w Fortnite: Battle Royale. Studio będzie teraz analizowało wszystkie przypadki osób, które zostały zbanowane za użycie tego błędu.

Fortnite z problemami przez błędy w procesorach Intela
Fortnite z problemami przez błędy w procesorach Intela

Kamil Zwijacz, 6 stycznia 2018, 11:15

Doczekaliśmy się nowych informacji o problemach Spectre i Meltdown w procesorach Intela. Okazało się, że choć normalni użytkownicy mogą spać w miarę spokojnie, to pośrednio może im się oberwać przez problemy z serwerami, np. w grach sieciowych takich jak Fortnite.

Nowe sterowniki AMD z poprawkami gier na DirectX 9
Nowe sterowniki AMD z poprawkami gier na DirectX 9

Jakub Błażewicz, 5 stycznia 2018, 10:28

Firma AMD udostępniła wersję alfa aktualizacji sterowników Adrenaline. Wczesna wersja patcha 18.1.1 skupia się na likwidacji problemów z uruchamianiem gier opartych na DirectX 9, w tym serii Command & Conquer oraz Wiedźmina: Edycji Rozszerzonej

AMD nie naprawi błędu z grami na DirectX 9? [news zaktualizowany]
AMD nie naprawi błędu z grami na DirectX 9? [news zaktualizowany]

Jakub Błażewicz, 3 stycznia 2018, 10:01

W sieci wciąż pojawiają się doniesienia na temat problemów z działaniem starszych gier na układach graficznych firmy AMD po instalacji sterowników Adrenaline. Niestety, producent najwyraźniej nie zamierza zająć się tą kwestią. [Aktualizacja: zmiana stanowiska "czerwonych"]

PUBG z problemami na Xboksie One
PUBG z problemami na Xboksie One

Grzegorz Chmielewski, 13 grudnia 2017, 11:30

Bijąca wszelkie rekordy gra PlayerUnknown’s Battlegrounds zadebiutowała wczoraj we wczesnym dostępie na Xboksie One. Konsolowemu debiutowi towarzyszą jednak niemałe turbulencje – gracze narzekają na słabe działanie i niski poziom dopracowania produkcji.

Assassin's Creed Origins doczekał się popremierowego downgrade'u
Assassin's Creed Origins doczekał się popremierowego downgrade'u

Kamil Zwijacz, 23 listopada 2017, 09:26

Firma Ubisoft wypuściła łatkę 1.05 do gry Assassin's Creed Origins. W założeniach miała ona poprawić wydajność w produkcji, ale okazało się, że pogorszyła oprawę graficzną.

Wieści ze świata (Call of Duty: WWII, Project Hospital, Dead Cells, Hollow Knight) 14/11/2017
Wieści ze świata (Call of Duty: WWII, Project Hospital, Dead Cells, Hollow Knight) 14/11/2017

Krzysztof Sobiepan, 14 listopada 2017, 13:11

Dziś piszemy o opóźnionej walucie premium w strzelance Call of Duty: WWII i przypadkowym odkręceniu kurka z podwójnym XP przy jej premierze, zapowiedzi gry Project Hospital (spadkobiercy Theme Hospital), dużej aktualizacji do roguelike’a Dead Cells oraz o przesunięciu debiutu Hollow Knight w edycji na Nintendo Switch. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Pecetowe NiOh: Complete Edition bez obsługi myszki
Pecetowe NiOh: Complete Edition bez obsługi myszki

Adrian Werner, 3 listopada 2017, 12:42

Twórcy pecetowej wersji NiOh: Complete Edition zdecydowali się na mocno nietypowe rozwiązanie i nie zaimplementowali opcji sterowania myszką. Wydanie na PC kontrolować będzie można wyłącznie za pomocą pada lub samej klawiatury.

Destiny 2 z problemami na PlayStation 4 Pro; gracze narzekają też na niektóre zmiany
Destiny 2 z problemami na PlayStation 4 Pro; gracze narzekają też na niektóre zmiany

Krystian Pieniążek, 7 września 2017, 18:45

Wczoraj miała miejsce światowa premiera gry Destiny 2 na konsolach. Najnowsze dzieło studia Bungie Software nie ustrzegło się problemów – niektórzy gracze skarżą się na przykład na szwankujące serwery, podczas gdy inni doświadczyli irytujących „zawieszek”; fani narzekają też na zmianę w możliwościach personalizacji swoich awatarów.

Turniej For Honor okazał się pokazem błędów technicznych i problemów z balansem rozgrywki
Turniej For Honor okazał się pokazem błędów technicznych i problemów z balansem rozgrywki

Adrian Werner, 13 sierpnia 2017, 15:50

Fatalnie wypadł zakończony właśnie turniej For Honor. Przez całe zawody uczestnicy bezlitośnie wykorzystywali błędy techniczne i problemy ze zbalansowaniem, boleśnie pokazując, jak wciąż niedopracowana pozostaje ta gra.

Car Mechanic Simulator 2018 – twórcy przepraszają za błędy

Łukasz Mitka, 31 lipca 2017, 12:00

Car Mechanic Simulator 2018 miał powtórzyć sukces swoich dwóch poprzedników. Miał, gdyż gra zbiera masę negatywnych recenzji na platformie Steam (obecnie tytuł może „poszczycić” się mieszaną opinią wśród recenzentów). Gra zawiera tak wiele błędów i niedociągnięć, że deweloperzy oficjalnie za nią przeprosili.

Dlaczego Mass Effect: Andromeda jest najniżej ocenianą grą BioWare'u?
Dlaczego Mass Effect: Andromeda jest najniżej ocenianą grą BioWare'u?

Łukasz Szliselman, 8 czerwca 2017, 10:43

Od premiery szumnie zapowiadanego Mass Effect: Andromeda, wielu fanów zastanawia się, co poszło nie tak. Dlaczego studio BioWare zdecydowało się wypuścić tak niedopracowaną grę? Znamy już odpowiedź.

Friday the 13th: The Game trapione problemami z serwerami
Friday the 13th: The Game trapione problemami z serwerami

Adrian Werner, 30 maja 2017, 10:30

Zeszłotygodniowa premiera Friday the 13th: The Game nie poszła do końca zgodnie z planem twórców. Grę trapią duże problemy z serwerami, a gracze narzekają na błędy techniczne i skromną zawartość.

Prey – patch do wersji PC jeszcze w tym tygodniu
Prey – patch do wersji PC jeszcze w tym tygodniu

Krzysztof Sobiepan, 11 maja 2017, 11:06

Podczas rozgrywki w strzelankę Prey niektórzy użytkownicy napotkali uniemożliwiające postęp problemy techniczne z plikami zapisu. Wydawca jest świadomy wagi problemu i jeszcze w tym tygodniu ma udostępnić aktualizację edycji PC w systemie Steam Beta.

Sniper: Ghost Warrior 3 - trwają prace nad skróceniem czasów wczytywania mapy
Sniper: Ghost Warrior 3 - trwają prace nad skróceniem czasów wczytywania mapy

Kamil Zwijacz, 29 kwietnia 2017, 10:21

Marek Tymiński, szef firmy CI Games, ujawnił, że studio pracuje nad poprawieniem błędów i niedoróbek nękających strzelankę Sniper: Ghost Warrior 3, w tym skróceniem czasów wczytywania się mapy.

Sniper: Ghost Warrior 3 wczytuje się pięć minut
Sniper: Ghost Warrior 3 wczytuje się pięć minut

Kamil Zwijacz, 24 kwietnia 2017, 19:25

Jutro na konsolach PlayStation 4 i Xbox One oraz PC-tach ukaże się strzelanka Sniper: Ghost Warrior 3. Okazało się, że polska produkcja ma problem z początkowym wczytywaniem poziomów - czas oczekiwania wynosi około pięciu minut.

Conan Exiles - FunCom wprowadza system nagród za zgłaszanie błędów
Conan Exiles - FunCom wprowadza system nagród za zgłaszanie błędów

Jakub Błażewicz, 31 marca 2017, 08:15

Studio FunCom ujawniło szczegóły programu mającego pomóc w wyłapywaniu luk w mechanizmach rozgrywki w Conan Exiles. Twórcy obiecują wypłacać nawet do 500 dolarów za wskazanie poważnych usterek w działaniu gry. Ponadto ostatnia aktualizacja wprowadziła trebusze.

Mass Effect: Andromeda – twórcy ujawnią „najbliższe plany” 4 kwietnia
Mass Effect: Andromeda – twórcy ujawnią „najbliższe plany” 4 kwietnia

Krzysztof Sobiepan, 30 marca 2017, 09:06

Studio BioWare zamierza w przyszłym tygodniu omówić najbliższe plany dla gry Mass Effect: Andromeda. Oby było wśród nich sporo poprawek…

Mass Effect: Andromeda - premierowy patch bez poprawek animacji twarzy
Mass Effect: Andromeda - premierowy patch bez poprawek animacji twarzy

Kamil Zwijacz, 17 marca 2017, 08:59

Ian Soon Frazier, wiodący projektant gry Mass Effect: Andromeda, wyjawił, że premierowy patch nie zawiera poprawek animacji twarzy. Niewykluczone jednak, że w jednej z przyszłych aktualizacji element ten zostanie naprawiony.

Forza Horizon 3 - problemy z aktualizacją .37.2 i debiut Rockstar Energy Car Pack
Forza Horizon 3 - problemy z aktualizacją .37.2 i debiut Rockstar Energy Car Pack

Kamil Zwijacz, 4 stycznia 2017, 12:42

Studio Playground Games wypuściło dodatek Rockstar Energy Car Pack, wprowadzający do gry Forza Horizon 3 kilka nowych pojazdów. Jednocześnie wydano aktualizację, która psuje zapisane stany gry i... zdradza plany na przyszłe DLC.

Ubisoft odpowiada na zarzuty w sprawie Assassin's Creed: The Ezio Collection
Ubisoft odpowiada na zarzuty w sprawie Assassin's Creed: The Ezio Collection

Kamil Zwijacz, 24 listopada 2016, 14:57

Kilka dni temu sieć obiegł materiał wideo opublikowany w serwisie Polygon, wytykający błędy Assassin's Creed: The Ezio Collection, a właściwie to zremasterowanego Assassin's Creed II. Firma Ubisoft postanowiła zabrać głos w sprawie.

Assassin's Creed: The Ezio Collection niedopracowane. Ubisoft znowu się nie popisał
Assassin's Creed: The Ezio Collection niedopracowane. Ubisoft znowu się nie popisał

Kamil Zwijacz, 18 listopada 2016, 10:18

W serwisie Polygon opublikowano porównanie graficzne gry Assassin’s Creed II z Xboksa 360 z nową wersją ze składanki Assassin's Creed: The Ezio Collection przeznaczonej na Xboksa One. Okazało się, że jedna z postaci NPC jest co najmniej dziwna, system wspinaczki uległ pogorszeniu, a do tego nie brakuje błędów.

Premiera Dishonored 2
Premiera Dishonored 2

Adrian Werner, 11 listopada 2016, 09:47

Wysyp dużych premier trwa w najlepsze. Dzisiaj do sprzedaży trafiła gra Dishonored 2, czyli kontynuacja popularnej produkcji studia Arkane z 2012 roku. Wersja pecetowa ma pewne problemy techniczne i wydawca przygotował poradnik, jak sobie z nimi radzić do czasu wypuszczenia stosownych aktualizacji.

Nowy zwiastun gry i problemy techniczne Dishonored 2 na PC
Nowy zwiastun gry i problemy techniczne Dishonored 2 na PC

Patryk Batko, 9 listopada 2016, 20:18

Zła passa Bethesda Softworks trwa nadal. Po wielu usterkach w The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition, przyszedł czas na Dishonored 2. Pierwsze wrażenia graczy nie napawają optymizmem.

Udźwiękowienie The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition wypada gorzej niż w oryginale
Udźwiękowienie The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition wypada gorzej niż w oryginale

Kamil Zwijacz, 30 października 2016, 15:27

Niedawno miała miejsce premiera gry The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition, czyli ulepszonej wersji słynnego RPG-a z 2011 roku. Okazało się jednak, że udźwiękowienie produkcji w wersji na konsolę Xbox One i PC-ty wypada gorzej niż w oryginalnej produkcji, ze względu na skompresowane pliki. Bethesda zapewniła jednak, że pracuje już nad rozwiązaniem problemu.