Gracze World of Warcraft Classic mylą funkcjonalności z bugami

Wielu uczestników zamkniętej bety World of Warcraft Classic nie odróżnia bugów od poprawnie działających elementów produkcji. Z tego powodu firma Blizzard Entertainment przygotowała listę najczęściej zgłaszanych błędów, które tak naprawdę nimi nie są.

Bartosz Krawcewicz

Jak mawiają programiści: „To nie bug, to feature”. - Gracze World of Warcraft Classic mylą funkcjonalności z bugami - wiadomość - 2019-05-20
Jak mawiają programiści: „To nie bug, to feature”.

W zeszłym tygodniu wystartowała zamknięta wersja beta gry World of Warcraft Classic – tytułu, który stanowi wierne odwzorowanie kultowego MMORPG-a w wersji 1.12 (patch Drums of War) z sierpnia 2006 roku. Dzięki WoW Classic każdy może sprawdzić, jak wyglądały początki popularnej produkcji i jak bardzo wyewoluowała ona przez ostatnie lata. Blizzard nie chciał stworzyć wyidealizowanego obrazu wczesnego World of Warcraft, wobec czego tytuł pozbawiony jest wielu współczesnych udogodnień oraz poprawek, które pojawiły się w późniejszych aktualizacjach: hitboksy Taurenów są za duże, część umiejętności bojowych nie aktywuje się, gdy postać siedzi, cele misji nie pojawiają się na mapie itp.

Beta-testerzy zauważają te wszystkie problemy i zgłaszają je Blizzardowi. Twórcy doskonale wiedzą o tych bugach, jednak nie mają zamiaru ich poprawiać, gdyż według nich stanowią one część oryginalnego doświadczenia. Na oficjalnym forum firmy menedżer społeczności wstawił listę błędów, które zostały umieszczone w WoW Classic celowo. Blizzard prosi graczy, aby przed zgłoszeniem buga upewnili się, czy nie został on tam wymieniony.

Premierę World of Warcraft Classic zaplanowano na 27 sierpnia tego roku. Produkcja będzie dostępna w ramach standardowego abonamentu WoW-a. 13 sierpnia, dla osób z aktywną subskrypcją, udostępniony zostanie kreator postaci pozwalający na stworzenie maksymalnie trzech bohaterów do wersji Classic. Firma Blizzard ogłosiła niedawno plany rozwoju gry, a także podała informacje na temat zawartości PvP.

World of Warcraft

World of Warcraft

PC
po premierze

Data wydania: 23 listopada 2004

Informacje o Grze
8.9

GRYOnline

8.6

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

24

Plotka: data premiery Cyberpunka 2077 na E3 2019

Następny
Plotka: data premiery Cyberpunka 2077 na E3 2019

Zespół PlayStation zaskoczony współpracą z Microsoftem

Poprzedni
Zespół PlayStation zaskoczony współpracą z Microsoftem

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl