Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 listopada 2018, 10:10

autor: Konrad Serafiński

Inicjatywa FIX PUBG oficjalnie zakończona

Taką informację przekazał Taeseok Jang, producent wykonawczy ze studia PUBG Corp., w liście otwartym do społeczności na platformie Steam. W wyniku trwającej około 3 miesiące kampanii poprawiono wydajność gry, a także zbanowano 2 miliony oszustów. Teraz twórcy chcą skupić się na stabilności oraz jakości nowych funkcji w PUBG.

Tak wyglądają gracze broniący się wspólnie przed błędami w PUBG. - Inicjatywa FIX PUBG oficjalnie zakończona - wiadomość - 2018-11-18
Tak wyglądają gracze broniący się wspólnie przed błędami w PUBG.

Kilka miesięcy temu firma PUBG Corp. ogłosiła kampanię FIX PUBG, której celem było naprawienie błędów oraz definitywne rozprawienie się z oszustami i słabą wydajnością gry Playerunknown’s Battlegrounds. Według twórców, inicjatywa przyniosła oczekiwane zmiany, w wyniku których poprawiła się jakość gry, wzrosła liczba klatek na sekundę, a także udało się zbanować 2 miliony kont cheaterów. Teraz studio oficjalnie ogłosiło zakończenie kampanii, publikując list otwarty do społeczności fanów na Steamie. Producenci postawili sobie nowy cel na 2019 rok. Ma nim być zadbanie o stabilność oraz jakość wprowadzanych do gry funkcji.

FIX PUBG to sukces czy porażka? - Inicjatywa FIX PUBG oficjalnie zakończona - wiadomość - 2018-11-18
FIX PUBG to sukces czy porażka?

Kampania FIX PUBG była zaplanowana na kilka miesięcy. Wśród wielu poprawek, które miała przynieść, widniały takie pozycje jak optymalizacja postaci, efektów czy streamowania poziomów. Prócz tego usprawnienie serwerów oraz ulepszenie kodu sieciowego, a także liczne dodatki do systemów przeciw oszustom. Czy twórcom udało się to wszystko osiągnąć? Komentarze społeczności graczy są mieszane, chociaż patrząc tylko na forum pod opublikowanym listem, można odnieść wrażenie, że cała kampania PUBG Corp. nie przyniosła oczekiwanych skutków.

Wraz z zakończeniem FIX PUBG studio ma zamiar zająć się poprawą jakości wprowadzanych do gry treści. Co za tym idzie, jak pisze Taeseok Jang, producent wykonawczy, aktualizacje mogą pojawiać się rzadziej, ale będą bardziej dopracowane:

Od teraz stabilność oraz jakość są dla nas najważniejszą wartością [...] Prawdopodobnie spowolni to początkowo nasz rytm budowania gry, ale mamy nadzieję, że uda nam się dostarczać nowe treści tak szybko jak wcześniej, przy jednoczesnym zachowaniu naszego celu, jakim jest jakość i stabilność.

Warto przypomnieć, że kilka dni temu ogłoszono pojawienie się Playerunknown’s Battlegrounds na PlayStation 4. Tytuł trafi na konsolę Sony już 7 grudnia. Produkcję można nabyć w jednej z trzech edycji cyfrowych - Łupieżcy, Ocalałego oraz Mistrza. Gracze, którzy zdecydują się na zamówienia przedpremierowe, zapewnią sobie dostęp do ekskluzywnych dodatków, takich jak chociażby plecak Ellie z The Last of Us.

  1. PUBG na Steamie
  2. Polska strona internetowa PUBG