Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 listopada 2018, 13:24

autor: Adrian Werner

Fallout 76 z limitem 63 FPS-ów i bez opcji konfiguracji FOV

Studio Bethesda poinformowało, jakie zmiany zostaną wprowadzone do Fallouta 76 po beta-testach. Obejmują one m.in. wsparcie dla monitorów 21:9 oraz poprawki interfejsu. Zaimplementowano również limit 63 klatek na sekundę.

Gra ukaże się w przyszłym tygodniu. - Fallout 76 z limitem 63 FPS-ów oraz brakiem opcji konfiguracji FOV - wiadomość - 2018-11-08
Gra ukaże się w przyszłym tygodniu.
FALLOUT 76 W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Bethesda Game Studios
  2. Wydawca: Bethesda Softworks
  3. Gatunek: RPG/survival sandbox
  4. Platformy: PC, XONE, PS4
  5. Data premiery: 14 listopada 2018 r.

Dobiegły już końca zamknięte testy gry Fallout 76. Autorzy podziękowali ich uczestnikom i ogłosili, jakie zmiany szykowane są w oparciu o uzyskane podczas bety opinie graczy. Do premiery pozostało już tylko kilka dni, więc wszystkie te plany dotyczą przyszłych aktualizacji.

Autorzy zamierzają dodać wsparcie dla monitorów o proporcjach 21:9. Zwiększony zostanie także limit wagi dla pudeł służących do przechowywania przedmiotów. Poza tym zmianie ulegnie system komunikacji głosowej z innymi graczami, dając nam większą kontrolę nad tym z kim chcemy rozmawiać, a kogo zignorować.

W planach są również poprawki wielu niedoróbek technicznych oraz elementów, które gracze mogą wykorzystać do uzyskania niezasłużonej przewagi. Na razie usunięto niektóre problemy z interfejsem oraz błąd powodujący brak możliwości zaspokojenia głodu postaci.

Warto także zwrócić uwagę na fakt, że w trakcie bety autorzy wprowadzili do silnika zmiany, które sprawiają, że gra działa w maksymalnie 63 klatkach na sekundę. Początkowo limit ten zależał od częstotliwości odświeżania monitora użytkownika, co powodowało, że niektórzy gracze poruszali się szybciej niż standardowo. To nie jest nowy problem i niezliczeni deweloperzy gier sieciowych sobie z nim radzą bez ograniczenia FPS-ów, więc pozostaje mieć nadzieję, że wprowadzony limit jest jedynie tymczasowym rozwiązaniem.

Nie ma również szans na dodanie opcji konfiguracji szerokości pola widzenia, gdyż powoduje to liczne problemy graficzne. W trybie trzecioosobowym możemy trochę cofnąć kamerę, ale nic takiego nie pojawi się w widoku pierwszoosobowym. W wersji beta można było to obejść edytując pliki .ini, ale nie wiadomo, czy w przypadku pełnego wydania będzie tak samo.

Fallout 76 zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Gra ukaże się 14 listopada tego roku i zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami. Przypomnijmy, że podczas bety odkryto sporo problemów, które mogą sprowadzić na ten tytuł plagę cheaterów. Mamy więc nadzieję, że autorom uda się szybko ich pozbyć.

  1. Oficjalna strona serii Fallout
  2. Fallout 76 niepokoi – karty z perkami, kulawy V.A.T.S. i... emotki-wymioty
  3. Wszystko o Fallout 76

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej