Dziś piszemy o aktualizacji 1.50 w No Man's Sky, która w edycji GOG.com nie zawiera na razie trybu multiplayer, oraz drugim z kolei opóźnieniu premiery pełnej wersji Sunless Skies, tym razem do stycznia 2019 roku. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Krzysztof Sobiepan

Po debiucie ogromnej aktualizacji 1.50 do kosmicznej gry eksploracyjnej No Man's Sky gracze posiadający tytuł w systemie cyfrowej dystrybucji GOG.com poczuli się nieco zawiedzeni – ogłoszono bowiem, że wersja wolna od zabezpieczeń nie otrzyma komponentu wieloosobowego w najbliższym czasie. Połączone siły Hello Games i zespołu GOG nie poradziły sobie z różnicami w odmiennych wersjach produktu i użytkownicy tej platformy będą musieli jeszcze poczekać na udostępnienie multiplayera, które ma się odbyć „później w tym roku”. W związku z falą niezadowolenia polska firma zaczęła też oferować zwrot pieniędzy dla nabywców.
Studio Failbetter Games po raz kolejny postanowiło przesunąć pełne wydanie swojej gry Sunless Skies, tym razem do następnego roku. Początkowo kontynuacja skupionej na narracji strategii Sunless Sea miała pożegnać się z Wczesnym Dostępem w maju, następnie została opóźniona do września, a ostatni wpis na oficjalnym blogu dewelopera po raz kolejny przesuwa premierę na styczeń 2019 roku. Powodem ma być potrzeba ponownego przyjrzenia się mechanikom survivalowym oraz powrót do prac nad Reach – jedną z pierwszych ukończonych lokacji. Zespół przebył dość trudną drogę ze swoim najnowszym projektem, złe wyniki sprzedaży drugiej części zmusiły do zwolnień czterech osób z zespołu, a darczyńcy z serwisu Kickstarter powoli zaczynają się niecierpliwić. Na pocieszenie twórcy oddają graczom trzeci duży teren w grze o nazwie Eleutheria. Więcej o nim przeczytacie tutaj.
Polecamy też Waszej uwadze najnowsze obrazki w naszej galerii…
…jak również najnowsze filmy z gier:
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
3