Destiny 2 z problemami na PlayStation 4 Pro; gracze narzekają też na niektóre zmiany

Wczoraj miała miejsce światowa premiera gry Destiny 2 na konsolach. Najnowsze dzieło studia Bungie Software nie ustrzegło się problemów – niektórzy gracze skarżą się na przykład na szwankujące serwery, podczas gdy inni doświadczyli irytujących „zawieszek”; fani narzekają też na zmianę w możliwościach personalizacji swoich awatarów.

Krystian Pieniążek

Destiny 2 zadebiutowało wczoraj na konsolach i wiele wskazuje na to, że tym razem ekipa Bungie Software odrobiła zadanie domowe. Niemniej, produkcja nie ustrzegła się problemów – mowa zarówno o kwestiach technicznych, jak i o pewnych aspektach związanych bezpośrednio z rozgrywką.

Zacznijmy od tego, że jak donosi redakcja serwisu Eurogamer, posiadacze PlayStation 4 Pro doświadczają irytującego problemu – podczas wyboru postaci gra wyświetla komunikat o utracie połączenia z serwerami. Co ciekawe, sprawa nie dotyczy osób grających na standardowej wersji konsoli Sony. Na tym jednak nie koniec – na PlayStation 4 Pro omawiana produkcja potrafi się bowiem zawiesić podczas rozgrywki; co więcej, ów problem pojawia się już po kilku minutach zabawy. Co na to sami deweloperzy? Cóż, są świadomi problemu i pracują nad rozwiązaniem.

Destiny 2 to kolejna głośna produkcja, która nie ustrzegła się problemów w dniu premiery. Czas pokaże, jak uporają się z nimi deweloperzy ze studia Bungie Software. - Destiny 2 z problemami na PlayStation 4 Pro; gracze narzekają też na niektóre zmiany - wiadomość - 2017-09-07
Destiny 2 to kolejna głośna produkcja, która nie ustrzegła się problemów w dniu premiery. Czas pokaże, jak uporają się z nimi deweloperzy ze studia Bungie Software.

Jak się okazuje, to niejedyne powody do narzekań, jakie twórcy dali fanom. Jeśli graliście w pierwsze Destiny, z pewnością pamiętacie, że elementy uzbrojenia można było „kolorować”, wykorzystując w tym celu tak zwane shadery. Co ważne, były to modyfikacje wielokrotnego użytku, które mogliśmy „podpiąć” pod różne fragmenty pancerza. Tymczasem w Destiny 2 stały się one swoistymi „jednorazówkami” – autorzy próbowali jednak zrekompensować graczom tę niedogodność, czyniąc je bardziej pospolitymi (a co za tym idzie – łatwiejszymi do zdobycia) przedmiotami, aniżeli miało to miejsce w pierwszej części serii. O tym, jak bardzo owa zmiana nie przypadła do gustu miłośnikom cyklu, świadczą liczne tematy na forach internetowych i serwisach pokroju Reddita.

Czyżby autorzy chcieli w ten sposób zmusić graczy do wydawania realnej gotówki i wykupywania skrzynek z zawartością, w których pojawiają się owe nieszczęsne Shadery? Cóż, to pytanie pozostaje póki co bez odpowiedzi – chyba że za taką można uznać wypowiedzi rozgoryczonych graczy, z których wielu nie pozostawia na twórcach suchej nitki.

Warto odnotować, że o ile Destiny 2 trafiło już w ręce posiadaczy PlayStation 4 i Xboksa One, pecetowcy wciąż czekają na swoją kolej – pod koniec sierpnia miały miejsce beta-testy wersji przeznaczonej na komputery osobiste, na których omawiany tytuł zadebiutuje 24 października.

Destiny 2

Destiny 2

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 6 września 2017

Informacje o Grze
6.9

GRYOnline

6.8

Gracze

7.8

Steam

8.4

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

3

Krystian Pieniążek

Autor: Krystian Pieniążek

Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.

Płatne modyfikacje od Bethesdy? „Nikt Was do niczego nie zmusza”

Następny
Płatne modyfikacje od Bethesdy? „Nikt Was do niczego nie zmusza”

Twórcy Rainbow Six: Siege celują w setkę różnych operatorów

Poprzedni
Twórcy Rainbow Six: Siege celują w setkę różnych operatorów

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl