O tym, że mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów przyciągają przed telewizory miliony widzów, doskonale wiedzą prezesi firmy Sony Computer Entertainment. Przedstawiciele koncernu poinformowali wczoraj, że przedłużyli kontrakt z UEFA dotyczący sponsoringu zmagań europejskich drużyn w tych jednych w swoim rodzaju rozgrywkach.
O tym, że mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów przyciągają przed telewizory miliony widzów, doskonale wiedzą szefowie firmy Sony Computer Entertainment. Przedstawiciele koncernu poinformowali wczoraj, że przedłużyli kontrakt z UEFA dotyczący sponsoringu zmagań europejskich drużyn w tych jednych w swoim rodzaju rozgrywkach.

Europejski oddział Sony Computer Entertainment już po raz trzeci zawiera podobne porozumienie z władzami UEFA. Firma nieprzerwanie inwestuje w Ligę Mistrzów od 1997 roku, co widać doskonale na reklamach, którymi otoczone są piłkarskie areny. Dzięki najnowszemu kontraktowi, napisy PlayStation będą pojawiać się na stadionach przez kolejne lata, do sezonu 2008/2009 włącznie. Przedstawiciele koncernu podkreślają dużą rangę tego wydarzenia i liczą na to, że kolejne porozumienie pomoże im umocnić pozycję marki PlayStation na Starym Kontynencie.
Więcej:AMD woli pracować z Sony niż z Microsoftem, bo Mark Cerny ma wizję i aktywnie działa przy PS6
0

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.