Sins of a Solar Empire z sukcesem na terenie Stanów Zjednoczonych
Amerykańska organizacja NPD podzieliła się z nami kolejnym zestawieniem obejmującym miesięczna, sklepową sprzedaż gier pecetowych na terenie Stanów Zjednoczonych. W porównaniu do wyników wypracowanych w miesiącu styczniu nie odnotowaliśmy zbyt wielu zmian. Najefektowniejszą z nich jest niewątpliwie udany debiut Sins of a Solar Empire.
Amerykańska organizacja NPD podzieliła się z nami kolejnym zestawieniem obejmującym miesięczna, sklepową sprzedaż gier pecetowych na terenie Stanów Zjednoczonych. W porównaniu do wyników wypracowanych w miesiącu styczniu nie odnotowaliśmy zbyt wielu zmian. Najefektowniejszą z nich jest niewątpliwie świetny debiut Sins of a Solar Empire.
Pozycja przeznaczona w głównej mierze do sprzedaży kanałami e-dystrybycji (wydawca, firma Stardock Systems, dystrybuuje swoje gry właściwie tylko w ten sposób) poradziła sobie doskonale i w zestawieniu obejmującym sprzedaż w największych amerykańskich sieciach handlowych zdołała wywalczyć drugie miejsce, ustępując jedynie czwartej odsłonie cyklu Call of Duty 4. Sytuacja ta nie powinna nas dziwić – SoaSE jest bardzo dobrą produkcją (w naszej recenzji ocenioną na 86%). Ostatni stopień podium przypadł specjalnemu zestawowi World of Warcraft: Battle Chest.
Warto przy okazji zaznaczyć, że po raz kolejny pierwsza dziesiątka notowania została zdominowana przez dwie marki – właśnie WoW oraz nieśmiertelne The Sims – które zdobyły aż sześć miejsc. Pozostałe cztery przypadły dwóm wymienionym wyżej produkcjom, a także pakietowi The Orange Box oraz Crysisowi.
1. | Call of Duty 4: Modern Warfare |
2. | Sins of a Solar Empire |
3. | World of Warcraft: Battle Chest |
4. | The Sims 2 Free Time |
5. | World Of Warcraft: Burning Crusade |
6. | World of Warcraft |
7. | The Orange Box |
8. | The Sims 2 Deluxe |
9. | The Sims: Castaway Stories |
10. | Crysis |

Sins of a Solar Empire: Grzechy Imperium Słońca
Sins of a Solar Empire
Data wydania: 4 lutego 2008
GRYOnline
Gracze
Komentarze czytelników
zanonimizowany471757 Centurion
Bo ma regeneracje zamiast apteczek?
zanonimizowany380842 Legend
dla mnie te regeneracje ciała w Cod 4 i 2 to niestety wada gry. Mam wrażenie jakbyśmy chodzili Terminatorami :) może w 4 nie ale w 2 części jak najbardziej.
Nadal dla mnie Medal of honor - to najlepszy Wojenny FPP i żadna nowa gra jak dotąd nie przebiła jej
a żeby nie robić offtopicu to - To wstyd aby w polsce takich gier jak SOASE nie był wydany. Nawet nie ma zainteresowania ze strony dystrybutorów nic eh;/
Adrian Werner Generał

@finfafin
Owszem regeneracja zdradza konsolowy rodowód, ale nie tylko to. Wystarczy spojrzeć na mapy, niby na PC jest większy limit graczy, ale wszystkie mapy zaprojektowano na 16 graczy. Perksy to także typowo konsolowy pomysł.
CoD4 to gra na 360, wersja PCtowa to jedynie port. I nie żebym narzekał, mnie się PCtowe CoD4 bardzo podoba, ale to zdecydowanie gra o konsolowym rodowodzie.
Thorvik Generał
Adrian Werner -> Dlatego napisałem że filozofią zbliżonego.Fakt, nie jest potrzebny by grę uruchomić, ale aby pobrać i zainstalować to już tak (przynajmniej ja nie znalazłem innej możliwości).
Wolałem uprzedzić bo ktoś kupi i będzie narzekał że musi instalować jakiś dodatkowy program, bez względu na to jak mało upierdliwy ten program jest. Cóż, przynajmniej działa w przeciwieństwie od tego z Battlefront, którego panelu administracyjnego do tej pory nie mogę uruchomić ;-)
zanonimizowany471757 Centurion
Regeneracja była juz w CoD2 które wyszło na PC jako czasowy exclusive. To nie jest żadne skonsolowacenie tylko rozwoj gatunku.
Male mapy to moze byc wina albo enginu ktory sobie moze nie radzic z duzymi mapami, albo tego ze tworcy chcieli po prostu zrobic male mapy (mapy w cod mp zawsze byly male, nawet w tych pierwszych, napewno pctowych) bo uznali ze tam bedzie lepiej pasowala taka mechanika gry. Robienie gry jak sie chce to tez konsolowacenie? CS:S to tez konsolowy fps?
I czemu niby perki to konsolowy pomysl? Kazdy nowy pomysl przypisujemy konsolom? Ja mowie ze to oznaka pctow, pokaz mi ze tak nie jest.
A teraz z drugiej strony, cod4 to gra typowo pctowa bo wystepuje bunny hoping i notoryczne padanie na pysk, granaty leca przez pol mapy i tryb s&d - wszystko to to domena pctow.
Czytajac twoje posty odnosze wrazenie ze na sile chcesz przypisac wszystkie nowe mainstreamowe gry konsolom, a niszowe, budzetowe i pseudo ambitne/inteligentne pctom. Po co? Chcesz juz zabic tego pcta jako maszyne do gier?