Przemysł rozrywkowo-medialny w 2003 roku = 1,1 biliona USD

Według najnowszego raportu amerykańskiej organizacji PricewaterhouseCoopers, noszącego tytuł „Entertainment and Media Outlook”, globalne wydatki konsumenckie w branży rozrywkowej i medialnej przekroczą 1.100.000.000.000 USD w 2003 roku (wzrost o 3,7% w stosunku do 2002).

Radosław Grabowski

Według najnowszego raportu amerykańskiej organizacji PricewaterhouseCoopers, noszącego tytuł „Entertainment and Media Outlook”, globalne wydatki konsumenckie w branży rozrywkowej i medialnej przekroczą 1.100.000.000.000 USD w 2003 roku (wzrost o 3,7% w stosunku do 2002).

Ponadto w latach 2003-2007 stale zwiększać się będzie przestrzeń rynkowa, zajmowana przez łącza szerokopasmowe, dystrybucję programów telewizyjnych i gry video. W tym ostatnim przypadku szczególnemu rozwojowi ulegną dwie dziedziny: rywalizacja online i zabawa przy pomocy telefonów komórkowych.

Analitycy dodają, że elektroniczna rozrywka zyska już niebawem w Stanach Zjednoczonych dominującą pozycję (za cztery lata, dzięki średniej rocznej stopie wzrostu w wysokości 24,6%, osiągnie granicę 12.000.000.000 USD) w swoim segmencie rynku.

Podobało się?

0

CD Projekt Red Studio poszukuje osób do pracy nad grą Wiedźmin

Następny
CD Projekt Red Studio poszukuje osób do pracy nad grą Wiedźmin

Soundtrack Outlaw Volleyball na początku lipca

Poprzedni
Soundtrack Outlaw Volleyball na początku lipca

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl