Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 kwietnia 2007, 07:44

autor: Radosław Grabowski

Prey dla telefonów komórkowych będzie FPS-em z prawdziwego zdarzenia

Komórkowe gry już dawno przestały kojarzyć się z prymitywnym sterowaniem wężem, zjadającym kropki – teraz pojawia się całkiem sporo pozycji, charakteryzujących się dużą złożonością m.in. w temacie fabuły i oprawy wizualnej. Właśnie takim produktem będzie mobilna wersja słynnego FPS-a pt. Prey, która na mocy ubiegłorocznej umowy zostanie wydana w drugiej połowie Anno Domini 2007.

Komórkowe gry już dawno przestały kojarzyć się z prymitywnym sterowaniem wężem, zjadającym kropki – teraz pojawia się całkiem sporo pozycji, charakteryzujących się dużą złożonością m.in. w temacie fabuły i oprawy wizualnej. Właśnie takim produktem będzie mobilna wersja słynnego FPS-a pt. Prey, która na mocy ubiegłorocznej umowy zostanie wydana w drugiej połowie Anno Domini 2007.

Prey dla telefonów komórkowych będzie FPS-em z prawdziwego zdarzenia - ilustracja #1

Grafika w komórkowej konfrontacji Indianina imieniem Tommy z kosmicznymi najeźdźcami wyglądać będzie tak, jak na powyższym obrazku. Wszystko dzięki silnikowi Ripp3D, opracowanemu przez specjalistów z MachineWorks Northwest. Oczywiście aby uruchomić omawianą grę, trzeba będzie posiadać odpowiedni telefon – pod uwagę brana jest platforma Windows Mobile oraz BREW i Symbian OS.

Warto zauważyć, że mobilny wariant Prey'a zaoferuje nam nowe elementy scenariusza, lokacje i podkłady muzyczne. Gra będzie więc atrakcyjna nawet dla osób, znających od podszewki przygody Tommy'ego w wersji dla komputerów osobistych klasy PC i konsol Xbox 360.