Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 czerwca 2001, 12:18

autor: Fajek

Poprawa wydajności w Tribes 2

W dniu jutrzejszym Dynamix i Sierra udostępnią najnowszy patch do gry Tribes 2. Tym razem poprawka ma wpłynąć w diametralny sposób na prędkość działania samej gry na wszystkich systemach. Ma również poprawić wydajność na kartach z układem Voodoo 3.

W dniu jutrzejszym Dynamix i Sierra udostępnią najnowszy patch do gry Tribes 2. Tym razem poprawka ma wpłynąć w diametralny sposób na prędkość działania samej gry na wszystkich systemach. Ma również poprawić wydajność na kartach z układem Voodoo 3.

Patch ten będzie odpowiedzią producenta Tribes 2, firmy Dynamix na masę zastrzeżeń zgłaszanych przez graczy co do prędkości z jaką działa gra. Główną przyczyną powolnego działania są ogromne przestrzenie jakie znajdziemy w grze. Dodatkowym problemem jest charakter samej gry. Ponieważ jest to rozgrywka multiplayer w której udział może wziąć aż 64 zawodników (w niektórych przypadkach nawet 256!) obciążenie komputerów związane z wyświetleniem tak dużej liczby poruszających się obiektów jest ogromne. W najnowszej poprawce główny nacisk został położony na wyżej wymienione problemy.