Podwodniacy szykujcie się, ponieważ nadchodzi Sub Command

Któż z nas, w dzieciństwie nie marzył by stać się w przyszłości kapitanem wielkiej łodzi podwodnej. Z czasem niektórym z nas się odwidziało i przerzucili swe zainteresowania na inne obiekty (o równie krągłych kształtach), a niektórym zamiłowanie do wielkich podwodnych cygar zostało do dziś. I to właśnie oni będą za niedługo mieli powód do radości, ponieważ twórcy popularnego niegdyś symulatora 688(I) Hunter/Killer pracują obecnie nad nową grą - Sub Command.

Przemysław Bartula

Któż z nas, w dzieciństwie nie marzył by stać się w przyszłości kapitanem wielkiej łodzi podwodnej. Z czasem niektórym z nas się odwidziało i przerzucili swe zainteresowania na inne obiekty (o równie krągłych kształtach), a niektórym zamiłowanie do wielkich podwodnych cygar zostało do dziś. I to właśnie oni będą za niedługo mieli powód do radości, ponieważ twórcy popularnego niegdyś symulatora 688(I) Hunter/Killer pracują obecnie nad nową grą - Sub Command.

Gra pozwoli nam na samodzielne poprowadzenie w warunkach bojowych trzech wielkich atomowych łodzi podwodnych: 688(I), Akula oraz Seawolf. Sterując nimi dostaniemy dostęp do całej gamy ich rzeczywistych przyrządów pokładowych oraz całego arsenału broni jakim dysponują, począwszy od torped, a skończywszy na pociskach rakietowych.

Sub Command zostanie zaopatrzony w mało powiedzieć dobry trójwymiarowy engine graficzny z ponad 250 trójwymiarowymi modelami obiektów i okrętów, a wszystko to w celu zapewnienia nam jak najbardziej rzeczywistej symulacji. W trybie rozgrywki jednoosobowej czekają nas kampanie, w których zmagać będziemy się z przeciwnikami z 16 krajów, a w trybie rozgrywki wieloosobowej będziemy mogli ramię w ramie z kolegami wziąć udział np. w podwodnych zmaganiach amerykańsko-rosyjskich rozgrywającymi się pod powierzchnią lodu.

Biorąc pod uwagę to, że nad tym projektem pracuje zespół Sonalysts, tzn. twórcy takich hitów jak 688(I) Hunter/Killer oraz Jane's Fleet Command to na pewno możemy się spodziewać solidnej symulacji. Gra zostanie wydana latem bieżącego roku za sprawą firmy Electronic Arts. Oficjalna strona Sub Command.

Sub Command: Akula Seawolf 688(I)

Sub Command: Akula Seawolf 688(I)

PC
po premierze

Data wydania: 17 września 2001

Informacje o Grze
7.5

GRYOnline

8.0

Gracze

7.4

Steam

OCEŃ
Oceny
  • EA / Electronic Arts
  • PC
Podobało się?

1

Przemysław Bartula

Autor: Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
16

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Symulacyjne

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl