Pierwsze obrazki z gry Virtua Fighter 5 w wersji na konsolę Xbox 360

Koncern SEGA udostępnił dziś w Internecie pierwsze obrazki wysokiej jakości, przedstawiające grę Virtua Fighter 5 w wersji na konsolę Xbox 360.

Krystian Smoszna

Koncern SEGA udostępnił dziś w Internecie pierwsze obrazki wysokiej jakości, przedstawiające grę Virtua Fighter 5 w wersji na konsolę Xbox 360.

Piąta odsłona popularnego cyklu miała być pierwotnie tzw, tytułem ekskluzywnym dla konsoli PlayStation 3, ale pod koniec ubiegłego roku przedstawiciele firmy SEGA zdecydowali, że wydadzą grę również na konkurencyjną platformę Microsoftu. Konwersja ma zadebiutować na rynku w lecie bieżącego roku. Przypomnijmy, że edycja dedykowana konsoli firmy Sony jest już dostępna od ponad dwóch miesięcy.

A teraz obiecane, pierwsze obrazki z Virtua Fighter 5 w wersji na konsolę Xbox 360 (kliknij na zdjęciu, aby je powiększyć):

Pierwsze obrazki z gry Virtua Fighter 5 w wersji na konsolę Xbox 360 - ilustracja #1
Pierwsze obrazki z gry Virtua Fighter 5 w wersji na konsolę Xbox 360 - ilustracja #2
Pierwsze obrazki z gry Virtua Fighter 5 w wersji na konsolę Xbox 360 - ilustracja #3
Virtua Fighter 5 (2007)

Virtua Fighter 5 (2007)

PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 20 lutego 2007

Informacje o Grze
7.7

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2007-05-02
13:28

zanonimizowany251643 Legend

zekke- gdzie jak gdzie ale w mordobiciu lagi powinny być zerowe żeby się dało normalnie grać. W shooterach 30-50 ms ujdzie w tłoku, w mordobiciu to jest różnica pomiędzy oklepaniem przeciwnikowi michy a zebraniem batów.

Komentarz: zanonimizowany251643
2007-05-02
14:44

zekke Generał

maciek_ssi - no shit sherlock

albz - czy to jest powod aby nie robic mp w ogole? przeciez starsze mortale mialy juz mp zdaje sie. oczywiscie mortale nie sa tak techniczna seria ale jak mowie - pro i tak beda grac turnieje offline a zwyklym zjadaczom chleba takie multi w zupelnosci by wystarczylo i nikt nie plakalby nad tym ze czasami utnie mu 1-2 klatki, w co i tak watpie. Zreszta afaik azja ma przeciez bardzo dobre lacza. Kazda konsola ma taki sam performance, nie potrzeba jakis mocnych dedykowanych serwerow bo w grze nie ma 64 graczy na raz tylko _dwoch_ - czy wiec desynchro byloby tak straszne? Brak multi w VF5 na PS3 to zenada, ale to jeszcze nic - gorzej jak mp bedzie na 360 :P

Komentarz: zekke
2007-05-02
15:05

zanonimizowany251643 Legend

zekke - zrobić się da, to twórcy serii się zarzekali że VF online to by już nie było VF.
No, ale jeżeli MP się pojawi na X360 to na nowo zacznę wierzyć w laptopy Ferrari itp.

Komentarz: zanonimizowany251643
2007-05-02
18:39

hansatan Generał

hansatan

Na PS3 wygląda trochę jakby ostrzejsze tekstury, i lepszy kolorki, ale te screeny nic nie pokazują ;-)

Komentarz: hansatan
2007-05-07
17:18

zanonimizowany409726 Generał

Ładnie :)

Komentarz: zanonimizowany409726

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl