Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 czerwca 2007, 06:23

autor: Radosław Grabowski

Pierwsze obrazki z gry Darkest of Days i inne szczegóły

Połowa czerwca minęła i zgodnie z wcześniejszymi doniesieniami doczekaliśmy się rozszerzonych informacji, dotyczących gry pt. Darkest of Days. Jest to FPS dla PeCetów i konsol Xbox 360, przygotowywany przez nowo powstałe studio 8Monkey Labs, należące do firmy Phantom EFX. Trójwymiarową grafikę renderować ma engine o nazwie Marmoset, a gotowy produkt ujrzy światło dzienne w roku 2008.

Połowa czerwca minęła i zgodnie z wcześniejszymi doniesieniami doczekaliśmy się rozszerzonych informacji, dotyczących gry pt. Darkest of Days. Jest to FPS dla PeCetów i konsol Xbox 360, przygotowywany przez nowo powstałe studio 8Monkey Labs, należące do firmy Phantom EFX. Trójwymiarową grafikę renderować ma engine o nazwie Marmoset, a gotowy produkt ujrzy światło dzienne w roku 2008.

Pierwsze obrazki z gry Darkest of Days i inne szczegóły - ilustracja #1

Wcielimy się w dziewiętnastowiecznego amerykańskiego żołnierza, znanego jako Alexander Morris i uczestniczącego początkowo w typowej krwawej bitwie. W pewnym momencie życie głównego bohatera zostanie uratowane przez tajemniczą postać, która wepchnie go do portalu czasoprzestrzennego – w rezultacie protagonista wyląduje w odległej przyszłości. Tam dowie się, iż pewna organizacja pracuje nad dokonaniem kluczowych zmian w przeszłości, celem zmodyfikowania wyglądu teraźniejszości ze swojego punktu widzenia. Naszym głównym zadaniem będzie podróżowanie w czasie i działanie w taki sposób, aby przyszłość mogła przybrać określony kształt.

Pierwsze obrazki z gry Darkest of Days i inne szczegóły - ilustracja #2

Developerzy pozwolą nam na uczestniczenie m.in. w bitwie pod Antietam z okresu Wojny Secesyjnej (Anno Domini 1862) oraz w rosyjsko-niemieckim starciu pod Tannenbergiem z roku 1914. Biorąc udział w tych wiekopomnych konfrontacjach militarnych dostrzeżemy nie tylko odmienności w dziedzinie stosowanej techniki wojskowej, ale także np. różnice w zachowaniu ludzi. Będą to rozbudowane bitwy z użyciem chociażby piechoty, artylerii i jazdy, a my w przebraniu z odpowiedniej epoki mamy wykonywać w wojennym zgiełku swoje zadania. Nie zabraknie przede wszystkim strzelania z historycznej broni palnej – celne oko umożliwi uzyskanie przewagi psychologicznej poprzez złamanie wrogiego morale.

Pierwsze obrazki z gry Darkest of Days i inne szczegóły - ilustracja #3

Warto zauważyć, że posługiwać się będziemy również akcesoriami futurystycznymi, aczkolwiek wyłącznie w należytym kontekście sytuacyjnym. Przykładowo gdy znajdziemy się w dotkniętych wulkanicznym kataklizmem Pompejach, używanie przez nas sprzętu z przeszłości ma być wytłumaczalne np. gniewem rzymskich bóstw. Podczas rozgrywki napotkamy też innych przybyszów z przyszłości, chcących przeszkodzić nam w misji.

Pierwsze obrazki z gry Darkest of Days i inne szczegóły - ilustracja #4