Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 marca 2007, 17:40

autor: Marek Grochowski

Phylon w produkcji

Mało znana ekipa Rapid Reality Studios podała dzisiaj do wiadomości, że rozpoczęła prace nad nową, sieciową strzelanką, zatytułowaną Phylon. Premiera projektu dedykowanego wyłącznie komputerom osobistym planowana jest jeszcze na pierwszą połowę bieżącego roku.

Mało znana ekipa Rapid Reality Studios podała dzisiaj do wiadomości, że rozpoczęła prace nad nową, sieciową strzelanką, zatytułowaną Phylon. Premiera projektu dedykowanego wyłącznie komputerom osobistym planowana jest jeszcze na pierwszą połowę bieżącego roku.

Phylon pozwoli nam na udział w konflikcie pomiędzy trzema wrogimi frakcjami: Bloblic Colossal Imperium, Amphibian Resistance oraz Terran Colonies. Nacje od lat walczą między sobą o panowanie nad futurystyczną planetą Anura i z każdym dniem ich spór przybiera na sile. Zadaniem graczy będzie więc opowiedzenie się po jednej ze stron i rozpoczęcie zmagań w wirtualnym świecie przy pomocy wybranego przez siebie bohatera.

Phylon w produkcji - ilustracja #1

Najnowsze dziecko temu Rapid Reality pozwoli nam na dostosowanie prowadzonej przez nas postaci do indywidualnych potrzeb. Dane nam będzie m.in. rozwijać umiejętności herosa, a także kupować mu nowe zdolności, wymyślne rodzaje broni, pancerze czy nawet plecak odrzutowy.

Zabawa toczyć się będzie na niewielkich, trójwymiarowych arenach, gdzie jednocześnie będzie mogło walczyć ze sobą ponad 64 graczy. Aby właściwie uhonorować najlepszych z nich, twórcy planują wprowadzenie specjalnych rankingów dla pojedynczych wojowników oraz założonych przez nich klanów. Jeśli chodzi techniczną stronę Phylona, do naszej dyspozycji oddane zostaną dwa widoki kamery – TPP oraz FPP, co ma z założenia ułatwić orientację na polu walki i umożliwić nam skupienie się na wymianie ognia. Z racji tego, że tytuł traktować będzie tylko i wyłącznie o potyczkach w sieci, ujrzymy w nim klasyczne dla multiplayera tryby rozgrywki, jak chociażby Domination czy Deathmatch.

Całość okraszona zostanie ponadto solidną dawkę humoru, objawiającą się np. w karykaturalnych sylwetkach postaci czy swobodnym podejściu do klimatów science-fiction. Premiera gry planowana jest na kwiecień 2007. Tytuł będzie rozprowadzany przez Internet, za pośrednictwem usługi Direct2Drive.