Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 marca 2008, 17:36

autor: Piotr Doroń

Peter Molynuex zabiera głos w sprawie tajemniczego Dimitri

Największy obecnie guru rynku elektronicznej rozrywki, Peter Molyneux, znowu przemówił. Tym razem w sprawie swojego tajemniczego dzieła, znajdującego się we wczesnej fazie produkcji od 1999 roku. Wszystko wskazuje na to, że w pracach nad Dimitri, określanym przez Petera mianem „eksperymentu, doszło do bardzo ważnego przełomu.

Największy obecnie guru rynku elektronicznej rozrywki, Peter Molyneux, znowu przemówił. Tym razem w sprawie swojego tajemniczego dzieła, znajdującego się we wczesnej fazie produkcji od 1999 roku. Wszystko wskazuje na to, że w pracach nad Dimitri, określanym przez Petera mianem „eksperymentu , doszło do bardzo ważnego przełomu.

Prace nad Dimitri rozpoczęły się tuż po wydaniu pierwszej odsłony cyklu Black & White. Początkowo skupiały się one na eksperymentowaniu ze Sztuczną Inteligencją. Głównie z tego powodu program powstający w biurach Lionhead Studios nigdy nie ujrzał światła dziennego. Wiele wskazuje jednak na to, że ostatni przełom może nas do tej chwili znacznie przybliżyć.

Dimitri od samego początku traktowaliśmy w kategoriach projektu eksperymentalnego. Przed sześcioma miesiącami dokonaliśmy jednak pewnego istotnego odkrycia, które wpłynęło bardzo pozytywnie na naszą ekipę oraz dalsze prace ”, powiedział Molyneux w wywiadzie dla serwisu Gamers Global. „Ten przełom pozwolił przekuć naszą ideę w pełnowartościową grę. I, zapewniam Was, ta gra trafi na okładki magazynów Nature oraz Science ”.

Czym ma być Dimitri? Wie o tym prawdopodobnie wyłącznie najbliższa ekipa zarządzana przez Petera Molyneux. Nieco światła na tę sprawę rzucają słowa twórcy Popoulusa, wypowiedziane w 2005 roku: „Dimitri jest o Tobie. Pozwoli on każdemu na przeżycie własnego życia w grze, całego własnego, indywidualnego życia ”. Miejmy nadzieję, że już niedługo doczekamy się wyczerpującego wyjaśnienia wszystkich znaków zapytania.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej

gry