New Desert na konferencji "Game Development: From Design to Infrastructure"
Mamy przyjemność poinformować o udziale studia New Desert w konferencji "Game Development: From Design to Infrastructure". 3 października w Nowym Sączu opowiemy o tym w jaki sposób tworzymy "Sigonyth: Desert Eternity" oraz zaprezentujemy nowe materiały z gry.
New Desert Press Release
(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta / wydawcy / dystrybutora produktu i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)
Mamy przyjemność poinformować o udziale studia New Desert w konferencji "Game Development: From Design to Infrastructure". 3 października w Nowym Sączu opowiemy o tym w jaki sposób tworzymy "Sigonyth: Desert Eternity" oraz zaprezentujemy nowe materiały z gry.
"To dla nas ważne wystąpienie" - mów Dawid Makowski, Koordynator projektu Sigonyth - "po raz pierwszy mamy możliwość zaprezentowania naszej pracy i doświadczeń wśród przedstawicieli tylu dużych firm", Michał Chmieliński dodaje - "dzięki ciężkiej pracy i profesjonalizmowi zaczynamy być zauważani zarówno na naszym rodzimym rynku jak i zagranicą. To dla nas bardzo ważne, bowiem nie dysponujemy funduszami na rozwój, a mimo wszystko stawia się nas na równi z wielkimi korporacjami".
Więcej informacji na temat konferencji możecie znaleźć na specjalnie przygotowanej stronie:
https://www.wsb-nlu.edu.pl/~gd/.
Szczegóły nt. naszego wystąpienia dostępne są w ulotce dostępnej po adresem
https://www.ndesert.com/ftp/public/documents/adverts/konf20051003_view.pdf.