Michael Giacchino skomponuje muzykę do gry Turning Point: Fall of Liberty
Już od jakiegoś czasu wśród twórców gier wojennych panuje moda na wykorzystywanie nagranego przez orkiestrę symfoniczną filmowego soundtracku. Nie inaczej będzie z Turning Point: Fall of Liberty, produkcją studia Spark Entertainment (mającego już na swoim koncie Call of Duty: Fines Hour), do której, jak ogłoszono, muzykę skomponuje Michael Giacchino.
Artur Falkowski
Już od jakiegoś czasu wśród twórców gier wojennych panuje moda na wykorzystywanie nagranego przez orkiestrę symfoniczną soundtracku. Nie inaczej będzie z Turning Point: Fall of Liberty, produkcją studia Spark Entertainment (mającego już na swoim koncie Call of Duty: Fines Hour), do której, jak ogłoszono, muzykę skomponuje Michael Giacchino.
Wspomniany kompozytor przygotowywał już ścieżki dźwiękowe do seriali telewizyjnych (Lost, Alias), filmów pełnometrażowych (Mission Impossible III, The Incredibles), a także gier (serie Call of Duty i Medal of Honor).
Przypominamy, że Turning Point: Fall of Liberty będzie pokazaną z perspektywy pierwszej osoby strzelaniną, w której wcielimy się w rolę amerykańskiego partyzanta walczącego z najeżdżającymi Stany Zjednoczone nazistami. Twórcy przygotowują historię wzorowaną co prawda na faktach, ale alternatywną względem rzeczywistych wydarzeń. Według fabuły gry Anglia poddała się Niemcom, USA nie ingerowały w konflikt w Europie, a wszystko dlatego, że Winston Churchill zginął w wypadku samochodowym w 1931 roku.
Przypominamy, że gra powinna ukazać się pod koniec tego roku w wersjach na X360, PS3 oraz komputery PC. Jej wydawcą jest firma Codemasters. Więcej informacji znajdziecie na łamach naszej encyklopedii.

GRYOnline
Gracze
Komentarze czytelników
Cypher. Generał
zapowiada sie swietna gierka ze swiatna muzyka :) nie pozostaje nic tylko czekac ;]
zanonimizowany425192 Generał
"Twórcy przygotowują historię wzorowaną co prawda na faktach, ale alternatywną względem rzeczywistych wydarzeń." ====> raczej na JEDNYM fakcie (wypadek Churchill'a). Jeżeli jednak nie o to chodziło autorowi tego tekstu to nie rozumiem tego zdania. Zresztą sam wypadek nie będzie miał wpływu na rozgrywkę i znajdzie się pewnie co najwyżej w intrze, więc opowiedziana w tej grze historia NIE BĘDZIE oparta na faktach!