Jeszcze dwa miesiące i zacznie się "Europejski Szturm"
Autor scenariusza słynnego filmu Francisa Forda Coppoli pt. Apocalypse Now (Czas Apokalipsy), czyli John Milius, szykuje teraz razem z pracownikami korporacji Electronic Arts nową odsłonę popularnego cyklu Medal of Honor o podtytule European Assault (wcześniej nazwa brzmiała Dogs of War). Poznaliśmy właśnie precyzyjną datę komercyjnego debiutu niniejszej gry z gatunku FPS.
Radosław Grabowski
Autor scenariusza słynnego filmu Francisa Forda Coppoli pt. Apocalypse Now (Czas Apokalipsy), czyli John Milius, szykuje teraz razem z pracownikami korporacji Electronic Arts nową odsłonę popularnego cyklu Medal of Honor o podtytule European Assault (wcześniej nazwa brzmiała Dogs of War). Poznaliśmy właśnie precyzyjną datę komercyjnego debiutu niniejszej gry z gatunku FPS.

Dokładnie 16 czerwca bieżącego roku posiadacze konsol Sony PlayStation 2, Microsoft Xbox i Nintendo GameCube wylądują w ogarniętej wojennym pożarem Europie z początku lat czterdziestych XX wieku. Wraz z alianckim porucznikiem Williamem Holtem i jego specjalnym oddziałem trzeba będzie oczywiście stawić czoła licznym przeciwnikom spod znaku sztandaru z hakenkreuzem. Aby zapewnić wysoki stopień zgodności z historią zatrudniono fachowego konsultanta w osobie kapitana Dale Dye.
Rzecz jasna developerzy zaimplementują ponad trzydzieści autentycznych rodzajów broni, dziewięć trybów zabawy multiplayer etc. Oto trzy przykładowe zrzuty ekranowe, prezentujące elegancko wykonaną trójwymiarową oprawę wizualną:



Gracze
Komentarze czytelników
Reptil3 Pretorianin
Co znaczy "taki wysyp"? Przecież MOH gra mająca konsolowe korzenie. Swoją drogą sprzedaż udziałów Dreamworks Elektronikom, było jednym z najgłupszych posunięć Billa G.
Windi_ Generał
MUSZĄ zrobić na PC :D nie mogą mnie zostawic bez mozliwosci pogrania w kolejna czesc Medal Of Honor :)
zanonimizowany30338 Legend
Reptil3 --> Wiem, że MOH zaczynało na PSXie, ale wielce mówi się, że niby FPS'y nie są grami nadającymi się na konsole, a jak widać jest zupełnie inaczej... Takie gierki "rosną" jak grzybki pod deszczu...
zanonimizowany1254 Generał
Goozys[DEA] --> no bo w wiekoszosci przypadkow sie nie nadaja :-) celowanie padem w klasycznych FPS'ach na konsolach to udreka :-)
FPS'y na konsole trzeba robic z glowa, np. takie Chronicles of Riddick, gdzie nie tylko szybkosc przesuwanego celowniczka sie liczy a gameplay jest tak jakby dostosowany do pada, ale i tak czy to na PC czy to na konsoli FPS'y zawsze pozostana domena myszki i klawiatury