Jakie są plany twórców Supreme Commandera?
Polska premiera gry Supreme Commander nastąpi 15 marca 2007 za sprawą firmy CD Projekt, a sugerowana cena detaliczna produktu wyniesie 99,90 PLN. Tymczasem za granicą pozycja owa jest już dostępna, a jej twórcy ze studia Gas Powered Games mają pewne plany na przyszłość. Część z nich przedstawił Chris Taylor w wywiadzie dla niemieckiego serwisu internetowego o nazwie eXtreme Players.
Radosław Grabowski
Polska premiera gry Supreme Commander nastąpi 15 marca 2007 za sprawą firmy CD Projekt, a sugerowana cena detaliczna produktu wyniesie 99,90 PLN. Tymczasem za granicą pozycja owa jest już dostępna, a jej twórcy ze studia Gas Powered Games mają pewne plany na przyszłość. Część z nich przedstawił Chris Taylor w wywiadzie dla niemieckiego serwisu internetowego o nazwie eXtreme Players.
Przede wszystkim developerzy pracują teraz nad patchem, uaktywniającym w ich dziele oprawę graficzną, zgodną z DirectX 10. Poza tym już za kilka miesięcy Taylor i spółka ujawni coś, co chowa w rękawie. Wszystko wskazuje na to, iż mowa o pierwszym oficjalnym rozszerzeniu Supreme Commandera. Będziemy trzymać rękę na pulsie i w odpowiednim momencie poinformujemy Was o rozwoju sytuacji.

GRYOnline
Gracze
Steam
- THQ
- PC
Komentarze czytelników
DeadPL Pretorianin

No i niech chłopaki robią tego patcha do dx10, najpierw coH, teraz SC :) bardzo dobrze...ciekawe kto jeszcze.
zanonimizowany139149 Pretorianin
jakie 10 lat, TA kingdoms wyszedl 2 lata pozniej,niewypalem byl ale byl klejna gra jak by nie bylo.
zanonimizowany1278 Senator
jura80 -> masz racje, TA:K byla tak slaba, ze musialem ja wymazac z pamieci ;) zeby tylko nowym projektem nie byl SC:K ;)
zanonimizowany10036 Chorąży
Ja tam mam nadzieję, że po błędach zajmą się raczej poważnym usprawnieniem silnika gry. Jak na razie to 500 jednostek można tylko obsłużyć na kompie typu 234234 GHz... No i oczywiście mam nadzieję, że modderzy zajmą się dywersyfikacją frakcji :).
zanonimizowany1278 Senator
siedze na sredniej jakosci laptopie z 1 gb ram (dzielonego z kg) i np wczoraj hostowalem gre, w ktorej limit ustawilem do 1000 jednostek. rozgrywka 1vs1 na duzej mapie (dla 8 graczy), po 30 minutach budowa stanela z braku wolnych slotow, a framerate wciaz pozwalal na wygodna zabawe. skonczcie juz pisac o problemach z fpsami, bo tylko osmieszacie sie powtarzajac banialuki ludzi majacych problem ze zmiana opcji, albo zgraniem sterownikow.