Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 marca 2008, 11:17

autor: Piotr Doroń

God of War: Chains of Olympus debiutuje za Wielką Wodą

Nie tylko właściciele pecetów mają powody do radości. Posiadają je również miłośnicy przenośnej platformy PlayStation Portable, którzy mogą się cieszyć ze światowej premiery jednej z najbardziej oczekiwanych produkcję na tę konsolę – God of War: Chains of Olympus.

Nie tylko właściciele pecetów mają powody do radości. Posiadają je również miłośnicy przenośnej platformy PlayStation Portable, którzy mogą się cieszyć ze światowej premiery jednej z najbardziej oczekiwanych produkcję na tę konsolę – God of War: Chains of Olympus.

God of War: Chains of Olympus debiutuje za Wielką Wodą - ilustracja #1

Pierwsze przenośne przygody nieustraszonego Kratosa zdążyły już znaleźć uznanie wśród Zachodnich krytyków. Z danych zebranych przez serwis GameRankings wynika, że God of War: Chains of Olympus jest aktualnie najlepiej ocenianą pozycją powstałą z myślą o PSP (ze średnią z not zbliżoną do 94%). Jesteśmy pewni, że równie dobrze poradzą sobie one w starciu z wygłodniałymi posiadaczami jedynej jak dotąd przenośnej platformy koncernu Sony.

God of War to połączenie dynamicznej gry akcji nastawionej na walkę z wieloma przeciwnikami z elementami przygodówki (rozwiązywanie prostych zagadek). Bohater, Spartanin Kratos ma bogaty repertuar ciosów oraz kilka rodzajów broni do swojego użytku, potrafi także korzystać z magii. W trakcie swojej wędrówki protagonista poznaje nowe umiejętności. Chains of Olympus jest prequelem pierwszej części God of War, a więc akcja tytułu rozgrywa się przed wydarzeniami przedstawionymi w jedynce i rzuca nowe światło na pewne fakty.

Producentem God of War: Chains of Olympus jest studio Ready at Down. Europejska premiera gry zapowiadana jest na 28 marca bieżącego roku. Więcej informacji na jej temat znajdziecie na łamach naszej Encyklopedii.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej