Fracture - gra akcji nowej generacji od LucasArts

Prawie dokładnie dziewięć miesięcy musieliśmy czekać na rozwinięcie tematu, o którym pisaliśmy na początku sierpnia ubiegłego roku. Wówczas dowiedzieliśmy się, że pracownicy Day:1: Studios (twórcy serii MechAssault) rozpoczęli kooperację z LucasArts, celem stworzenia gry dla konsol nowej generacji. Właśnie ujawniono, iż pozycja ta nosi nazwę Fracture i zadebiutuje latem 2008 roku.

Radosław Grabowski

Prawie dokładnie dziewięć miesięcy musieliśmy czekać na rozwinięcie tematu, o którym pisaliśmy na początku sierpnia ubiegłego roku. Wówczas dowiedzieliśmy się, że pracownicy Day:1: Studios (twórcy serii MechAssault) rozpoczęli kooperację z LucasArts, celem stworzenia gry dla konsol nowej generacji. Właśnie ujawniono, iż pozycja ta nosi nazwę Fracture i zadebiutuje latem 2008 roku.

Niniejszy produkt pozwoli posiadaczom konsol PlayStation 3 i Xbox 360 przenieść się na pole walki z drugiej połowy XXII wieku. Developerzy zaprezentują futurystyczny konflikt pomiędzy dwoma przeciwległymi krańcami Stanów Zjednoczonych, podzielonymi w wyniku straszliwej katastrofy naturalnej – gigantycznej powodzi na obszarze dorzecza Missisipi. Wojnę toczyć będzie zachodnia Republika Pacifica (wspierana przez siły azjatyckie i wyspecjalizowana w manipulacjach genetycznych) oraz wschodni Sojusz Atlantycki (związany z Europą i opierający swoje działania na cybernetyce).

Rola głównego bohatera przypadnie żołnierzowi imieniem Mason Briggs, walczącemu po stronie tego drugiego ugrupowania i dysponującemu znakomitym wyszkoleniem w dziedzinie techniki wojennej, nazwanej Deformowaniem Terenu. Protagonista wykorzysta więc m.in. specjalne granaty tektoniczne, aby spowodować wypiętrzenie się konkretnego kawałka ziemi w celu zniszczenia wrogiego oddziału lub utworzenia przejścia do wcześniej niedostępnego obszaru. Z kolei odpowiednie używanie wyrzutni rakiet zaowocuje powstawaniem ogromnych kraterów. Wszystko wyglądać ma naturalnie za sprawą płynnej trójwymiarowej grafiki (widok TPP) i solidnego systemu fizycznego.

Fracture - gra akcji nowej generacji od LucasArts - ilustracja #1
Fracture - gra akcji nowej generacji od LucasArts - ilustracja #2
Fracture - gra akcji nowej generacji od LucasArts - ilustracja #3
Fracture - gra akcji nowej generacji od LucasArts - ilustracja #4
Fracture - gra akcji nowej generacji od LucasArts - ilustracja #5
Fracture

Fracture

PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 7 października 2008

Informacje o Grze
4.5

GRYOnline

5.1

Gracze

OCEŃ
Oceny
  • LucasArts / Lucasfilm Games
  • X360
  • PS3
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2007-05-04
15:26

zanonimizowany454892 Legionista

Kurde, czy oni nie mogą w końcu wymyślić jakiejś oryginalnej fabuły?

Komentarz: zanonimizowany454892
2007-05-04
16:34

hansatan Generał

hansatan

Niektórzy ludzie bez fantazji i ograniczeni nie potrafią grać w gry używając innego urządzenia niż klawiatura, no ale cóż...

Widziałem filmik z tej gry w której gracz rzuca jakiś granat i robi się dziura w ziemi i wszystko wsysa, wyglądało to dość imponująco...

Komentarz: hansatan
2007-05-04
23:00

zanonimizowany230714 Generał

😊

zapowiada sie ciekawa gra :)

Komentarz: zanonimizowany230714
2007-05-05
01:28

zanonimizowany159220 Pretorianin

Pożyjemy, zobaczymy co z gry wyjdzie ;-]

Komentarz: zanonimizowany159220
2007-05-05
12:55

zanonimizowany169157 Generał

hansatan--> jestem posiadaczem ps2 od pol roku i nie gram na nim w nic innego, tylko fps-y. I jakos do tej pory nie jestem w stanie grac tak szybko, dokladnie i miodnie jak na klawie i myszce. Powiesz ze jestem niedorozwiniety... Pady nie maja takiej dokladnosci jak myszka. Jak porownasz analoga, ktory (pomijam ze chodzi jak muł w oryginalnym dualshocku) ktory ma zakres w osi, powiedzmy 2 cm, do myszki ktora poruszasz na blacie 30x30 cm, to wniosek jest jasny. Owszem da sie grac w fpsy na padzie ale to nigdy nie bedzie to samo co mysz. Podobnie jak na klawiaturze nigdy nie bedzie to samo co pad w symulatorach lotu. A zeby nie bylo, gralem tez na x360 w Gearsa, i jakos sterowanie nie powalilo mnie na kolana. Pad to zawsze bedzie pad, czy to jest psx, ps2, czy x360. Dokladnosc zawsze krocie mniejsza od myszki. Pozdro

Komentarz: zanonimizowany169157

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl