Fracture - gra akcji nowej generacji od LucasArts
Prawie dokładnie dziewięć miesięcy musieliśmy czekać na rozwinięcie tematu, o którym pisaliśmy na początku sierpnia ubiegłego roku. Wówczas dowiedzieliśmy się, że pracownicy Day:1: Studios (twórcy serii MechAssault) rozpoczęli kooperację z LucasArts, celem stworzenia gry dla konsol nowej generacji. Właśnie ujawniono, iż pozycja ta nosi nazwę Fracture i zadebiutuje latem 2008 roku.
Radosław Grabowski
Prawie dokładnie dziewięć miesięcy musieliśmy czekać na rozwinięcie tematu, o którym pisaliśmy na początku sierpnia ubiegłego roku. Wówczas dowiedzieliśmy się, że pracownicy Day:1: Studios (twórcy serii MechAssault) rozpoczęli kooperację z LucasArts, celem stworzenia gry dla konsol nowej generacji. Właśnie ujawniono, iż pozycja ta nosi nazwę Fracture i zadebiutuje latem 2008 roku.
Niniejszy produkt pozwoli posiadaczom konsol PlayStation 3 i Xbox 360 przenieść się na pole walki z drugiej połowy XXII wieku. Developerzy zaprezentują futurystyczny konflikt pomiędzy dwoma przeciwległymi krańcami Stanów Zjednoczonych, podzielonymi w wyniku straszliwej katastrofy naturalnej – gigantycznej powodzi na obszarze dorzecza Missisipi. Wojnę toczyć będzie zachodnia Republika Pacifica (wspierana przez siły azjatyckie i wyspecjalizowana w manipulacjach genetycznych) oraz wschodni Sojusz Atlantycki (związany z Europą i opierający swoje działania na cybernetyce).
Rola głównego bohatera przypadnie żołnierzowi imieniem Mason Briggs, walczącemu po stronie tego drugiego ugrupowania i dysponującemu znakomitym wyszkoleniem w dziedzinie techniki wojennej, nazwanej Deformowaniem Terenu. Protagonista wykorzysta więc m.in. specjalne granaty tektoniczne, aby spowodować wypiętrzenie się konkretnego kawałka ziemi w celu zniszczenia wrogiego oddziału lub utworzenia przejścia do wcześniej niedostępnego obszaru. Z kolei odpowiednie używanie wyrzutni rakiet zaowocuje powstawaniem ogromnych kraterów. Wszystko wyglądać ma naturalnie za sprawą płynnej trójwymiarowej grafiki (widok TPP) i solidnego systemu fizycznego.
Więcej:Gwiezdne wojny w stylu Batman: Arkham. W Battle of the Sith Lords sialibyśmy strach w sercach wrogów
GRYOnline
Gracze
Komentarze czytelników
zanonimizowany454892 Legionista
Kurde, czy oni nie mogą w końcu wymyślić jakiejś oryginalnej fabuły?
hansatan Generał
Niektórzy ludzie bez fantazji i ograniczeni nie potrafią grać w gry używając innego urządzenia niż klawiatura, no ale cóż...
Widziałem filmik z tej gry w której gracz rzuca jakiś granat i robi się dziura w ziemi i wszystko wsysa, wyglądało to dość imponująco...
zanonimizowany230714 Generał
zapowiada sie ciekawa gra :)
zanonimizowany159220 Pretorianin
Pożyjemy, zobaczymy co z gry wyjdzie ;-]
zanonimizowany169157 Generał
hansatan--> jestem posiadaczem ps2 od pol roku i nie gram na nim w nic innego, tylko fps-y. I jakos do tej pory nie jestem w stanie grac tak szybko, dokladnie i miodnie jak na klawie i myszce. Powiesz ze jestem niedorozwiniety... Pady nie maja takiej dokladnosci jak myszka. Jak porownasz analoga, ktory (pomijam ze chodzi jak muł w oryginalnym dualshocku) ktory ma zakres w osi, powiedzmy 2 cm, do myszki ktora poruszasz na blacie 30x30 cm, to wniosek jest jasny. Owszem da sie grac w fpsy na padzie ale to nigdy nie bedzie to samo co mysz. Podobnie jak na klawiaturze nigdy nie bedzie to samo co pad w symulatorach lotu. A zeby nie bylo, gralem tez na x360 w Gearsa, i jakos sterowanie nie powalilo mnie na kolana. Pad to zawsze bedzie pad, czy to jest psx, ps2, czy x360. Dokladnosc zawsze krocie mniejsza od myszki. Pozdro




