Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 stycznia 2007, 13:15

FlatOut 2 sprzedał się w nakładzie przekraczającym pół miliona sztuk

Fińska firma Bugbear Entertainment Ltd. opublikowała oficjalne oświadczenie prasowe, w którym poinformowała, że jej ostatni produkt – gra FlatOut 2 – sprzedał się w nakładzie przekraczającym pół miliona sztuk.

Fińska firma Bugbear Entertainment Ltd. opublikowała oficjalne oświadczenie prasowe, w którym poinformowała, że jej ostatni produkt – gra FlatOut 2 – sprzedał się w nakładzie przekraczającym pół miliona sztuk.

FlatOut 2 sprzedał się w nakładzie przekraczającym pół miliona sztuk - ilustracja #1

Wyprodukowany przez Finów program ukazał się z myślą o następujących platformach sprzętowych – PC, Xbox i PlayStation 2. Wszystkie trzy wersje otrzymały przyzwoite noty (ok. 75% wg GameRankings) na łamach zachodnich magazynów poświęconych elektronicznej rozrywce. Popularny serwis IGN uhonorował nawet edycję na konsolę firmy Sony tytułem najlepszych wyścigów samochodowych, jakie ukazały się w ubiegłym roku.

FlatOut 2 sprzedał się w nakładzie przekraczającym pół miliona sztuk - ilustracja #2

W drugim FlatOucie autorzy wyszli naprzeciw oczekiwaniom graczy i skupili się na większym wyeksponowaniu elementu „destrukcyjnego”. Otrzymaliśmy więc iście niszczycielskie wyścigi samochodowe, w których samo dojechanie do mety w jednym kawałku jest sporym sukcesem. Ulepszono silnik graficzny, a także wszelkie mechanizmy odpowiedzialne za oddziaływania fizyczne, dzięki czemu liczne kraksy wyglądają jeszcze bardziej widowiskowo niż w „jedynce”. Odpadające drzwi, błotniki i inne elementy karoserii aut, pękające szyby, zdruzgotane zderzaki, dymiące silniki czy odpadające koła to stały element każdego wyścigu. Na dodatek na trasach umieszczono setki interaktywnych obiektów i przeszkód oraz różne karkołomne skróty, które urozmaicają i wzmacniają wszechobecną rozwałkę.

FlatOut 2 sprzedał się w nakładzie przekraczającym pół miliona sztuk - ilustracja #3

Aktualnie Bugbear Entertainment Ltd. pracuje nad grą FlatOut: Ultimate Carnage, która ukaże się wyłącznie z myślą o konsoli Xbox 360.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej