Dzień przed oficjalnym ujawnieniem kontynuacji SiN

Duża biała jedynka na szarym polu zwiastuje, iż tylko jeden dzień dzieli nas od zakończenia odliczania wstecznego, prowadzonego przez korporację Ritual Entertainment na stronie http://www.ritual.com/splash/. Wiemy już, że chodzi o drugą część gry typu FPS pt. SiN – wczoraj powiadomiliśmy Was nawet o wykorzystaniu w sequelu „silnika” Source i systemu Steam. Dziś mamy kilka informacji nt. rozgrywki.

Radosław Grabowski

Duża biała jedynka na szarym polu zwiastuje, iż tylko jeden dzień dzieli nas od zakończenia odliczania wstecznego, prowadzonego przez korporację Ritual Entertainment na stronie https://www.ritual.com/splash/. Wiemy już, że chodzi o drugą część gry typu FPS pt. SiN – wczoraj powiadomiliśmy Was nawet o wykorzystaniu w sequelu „silnika” Source i systemu Steam. Dziś mamy kilka informacji nt. rozgrywki.

Obok głównego bohatera nazwiskiem John R. Blade pojawi się Jessica Cannon, specjalizująca się w infiltracji wszelakiej. Kobieta ta stanowić ma nieocenioną pomoc w pokonywaniu rozmaitych przeszkód, obecnych w wirtualnej rzeczywistości. Oczywiście developerzy zaimplementują mnóstwo różnych rodzajów broni z charakterystycznymi pistoletami Magnum na czele. Ponadto programiści wprowadzą w swoim dziele zaawansowane algorytmy Sztucznej Inteligencji, jak również możliwość poruszania się wieloma odmiennymi wehikułami.

Niniejsza gra ukazywać się będzie w odcinkach, więc dlatego otrzymała tytuł SiN Episodes. Pierwsza część tego swoistego wirtualnego serialu przedstawi nam futurystyczną metropolię Freeport City. Weźmiemy tu np. udział w interesującej scenie pościgu samochodowego – autorzy pozwolą nam na dowolne zmienianie miejsc w pojeździe, wychylanie się przez okna w celu oddawania strzałów, a nawet wybieranie muzyki z radia. Rzecz jasna w roli głównego przeciwnika wystąpi demoniczna Elexis, wspierana przez hordy mutantów.

Wspomniany epizod numer jeden ujrzy światło dzienne prawdopodobnie w trakcie najbliższej zimy, a jego cena detaliczna wyniesie około 20 USD (circa 68 PLN). Według ludzi z Ritual Entertailment każdy odcinek zagwarantuje mniej więcej sześć godzin bardzo emocjonującej zabawy, a sygnały otrzymywane od graczy z pewnością wpłyną na kształt fabuły kolejnych części.

SIN

SIN

PC
po premierze

Data wydania: 26 listopada 1998

Informacje o Grze
7.7

Gracze

7.7

Steam

OCEŃ
Oceny
  • Activision
  • PC
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2005-07-07
16:33

zanonimizowany164753 Konsul

👎

prawie 70zl za 6 godzin grania?! niech sie w 4litery pocaluja!!!
toz to sie wogole nie oplaca kupowac! wole wydac taka kase na stare ale wciaz wymiatajace Halo, swiezego i znakomitego SC:CT, badz na inne ciekawe tytuly spod znaku strzelanek!
nie wazne jak dobry bedzie Sin2 - tak graficznie jak i dzwiekowo to przewiduje porazke ze wzgledu na beznadziejny sposob dystrybucji -> i nie chodzi tutaj o Steama ale o dzielenie na epizody za ktore trzeba placic z osobna!

Komentarz: zanonimizowany164753

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl