Dungeons & Dragons Online: Stormreach w "złocie"
Jeszcze piętnaście dni dzieli nas od premiery najnowszej gry studia Turbine Entertainment, zatytułowanej Dungeons & Dragons Online: Stormreach. Twórcy programu poinformowali przed południem, że program wkroczył w „złotą” fazę produkcji, związaną oczywiście z wytłoczeniem płyt i zapakowaniem ich do pudełek.
Jeszcze piętnaście dni dzieli nas od premiery najnowszej gry studia Turbine Entertainment, zatytułowanej Dungeons & Dragons Online: Stormreach. Twórcy programu poinformowali przed południem, że program wkroczył w „złotą” fazę produkcji, związaną oczywiście z wytłoczeniem płyt i zapakowaniem ich do pudełek.

W Stanach Zjednoczonych gra dostępna będzie od ostatniego dnia lutego. W Europie Dungeons & Dragons Online: Stormreach pojawi się w marcu. Niestety, premiera na Starym Kontynencie dotyczy tylko i wyłącznie Niemiec, Francji oraz Wielkiej Brytanii. O polskiej edycji programu nic na razie nie wiadomo.
Dungeons & Dragons Online: Stormreach to gra z gatunku MMORPG, która korzysta z bogactwa niezwykle popularnego systemu, stworzonego w 1974 roku przez Gary’ego Gygaxa oraz Dave’a Arnesona. Program kładzie bardzo duży nacisk na współpracę pomiędzy graczami, co odróżnia go od innych reprezentantów gatunku, np. bijącego rekordy popularności World of WarCraft. Z racji tego, że rozgrywka bazuje na wersji systemu oznaczonego liczbą 3.5, w Dungeons & Dragons Online: Stormreach zobaczymy wszystkie charakterystyczne dla tej edycji rasy oraz klasy. Również walka została w całości oparta o reguły rządzące „papierowym” pierwowzorem.

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat Dungeons & Dragons Online: Stormreach, skorzystaj z materiałów zgromadzonych na łamach naszego serwisu:
- Informacje encyklopedyczne
- Zapowiedź gry
- Zwiastun filmowy #1
- Zwiastun filmowy #2
- Zwiastun filmowy #3
- Galeria obrazków
Więcej:Powrót po 20 latach. Atari ożywia Infogrames, tworząc nową markę wydawniczą

Dungeons & Dragons Online: Stormreach
Data wydania: 28 lutego 2006
GRYOnline
Gracze
- Atari / Infogrames
- PC
Komentarze czytelników
zanonimizowany259815 Pretorianin
> gra jest za mało diablowata
Całe szczęście :P
A gra bez złodzieja w drużynie to zupełna porażka :)
zanonimizowany44715 Senator
Jezeli ktos porownuje DnD do Diablo, to powiem tylko tyle : "prawie jak gracz..."
Kharman Senator
falkon --> znakomita większość przygód jakie rozegrałem w D&D polegała na idź - zabij (jeśli musisz) - przynieś. A to że po drodze zdażało się nam rozpętać małą wojnę, zrobić masę pomniejszych questów i imprezować w każdej karczmie tak, że potem mieliśmy zakaz wstępu to już elastyczność papierowego systemu i obecność MG, których w cRPG nie uświadczysz, z resztą DDO jest nastawione na to na co pierwotne D&D czyli drużynowe czołganie podziemi, i w tym zakresie podejrzewam nie będzie miało specjalnych minusów.
realsolo Generał
Wiecej sie spodziewalem :| A juz mocno irytujace sa tutorialowe misje ktore ucza ja ksie otwiera skrzynke lootowa znalezion ana ziiemi i wielka na pol ekranu :). Powinien byc mega skip o 5-10 misji;).
Da sie zrobic dobre D&D online. Jest nim NWN. Mniej osob naraz ale hela - wiecej w misji naraz niz w D&D, zrezsta sa jzu shardy z portalami, gzdie zmieniajac lokacje wchodzimy na inny serv przez cofizycznie w grze jest >1k graczy (vide Layonara Online). Po graniu w NWN Online, D&D wydaje sie takie jakies plytkie. Sterowanie srednie. Zobaczymy jak bedzie z finalem i opiniami ludzmi ktorzy zrobia wiecej leveli.