Dungeons & Dragons Online: Stormreach w "złocie"

Jeszcze piętnaście dni dzieli nas od premiery najnowszej gry studia Turbine Entertainment, zatytułowanej Dungeons & Dragons Online: Stormreach. Twórcy programu poinformowali przed południem, że program wkroczył w „złotą” fazę produkcji, związaną oczywiście z wytłoczeniem płyt i zapakowaniem ich do pudełek.

Krystian Smoszna

Jeszcze piętnaście dni dzieli nas od premiery najnowszej gry studia Turbine Entertainment, zatytułowanej Dungeons & Dragons Online: Stormreach. Twórcy programu poinformowali przed południem, że program wkroczył w „złotą” fazę produkcji, związaną oczywiście z wytłoczeniem płyt i zapakowaniem ich do pudełek.

Dungeons & Dragons Online: Stormreach w 'złocie' - ilustracja #1

W Stanach Zjednoczonych gra dostępna będzie od ostatniego dnia lutego. W Europie Dungeons & Dragons Online: Stormreach pojawi się w marcu. Niestety, premiera na Starym Kontynencie dotyczy tylko i wyłącznie Niemiec, Francji oraz Wielkiej Brytanii. O polskiej edycji programu nic na razie nie wiadomo.

Dungeons & Dragons Online: Stormreach to gra z gatunku MMORPG, która korzysta z bogactwa niezwykle popularnego systemu, stworzonego w 1974 roku przez Gary’ego Gygaxa oraz Dave’a Arnesona. Program kładzie bardzo duży nacisk na współpracę pomiędzy graczami, co odróżnia go od innych reprezentantów gatunku, np. bijącego rekordy popularności World of WarCraft. Z racji tego, że rozgrywka bazuje na wersji systemu oznaczonego liczbą 3.5, w Dungeons & Dragons Online: Stormreach zobaczymy wszystkie charakterystyczne dla tej edycji rasy oraz klasy. Również walka została w całości oparta o reguły rządzące „papierowym” pierwowzorem.

Dungeons & Dragons Online: Stormreach w 'złocie' - ilustracja #2

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat Dungeons & Dragons Online: Stormreach, skorzystaj z materiałów zgromadzonych na łamach naszego serwisu:

Dungeons & Dragons Online: Stormreach

Dungeons & Dragons Online: Stormreach

PC
po premierze

Data wydania: 28 lutego 2006

Informacje o Grze
8.5

GRYOnline

8.4

Gracze

OCEŃ
Oceny
  • Atari / Infogrames
  • PC
Podobało się?

0

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2006-02-15
11:03

zanonimizowany259815 Pretorianin

😜

> gra jest za mało diablowata

Całe szczęście :P

A gra bez złodzieja w drużynie to zupełna porażka :)

Komentarz: zanonimizowany259815
2006-02-15
11:54

zanonimizowany44715 Senator

Jezeli ktos porownuje DnD do Diablo, to powiem tylko tyle : "prawie jak gracz..."

Komentarz: zanonimizowany44715
2006-02-15
12:12

Kharman Senator

falkon --> znakomita większość przygód jakie rozegrałem w D&D polegała na idź - zabij (jeśli musisz) - przynieś. A to że po drodze zdażało się nam rozpętać małą wojnę, zrobić masę pomniejszych questów i imprezować w każdej karczmie tak, że potem mieliśmy zakaz wstępu to już elastyczność papierowego systemu i obecność MG, których w cRPG nie uświadczysz, z resztą DDO jest nastawione na to na co pierwotne D&D czyli drużynowe czołganie podziemi, i w tym zakresie podejrzewam nie będzie miało specjalnych minusów.

Komentarz: Kharman
2006-02-15
21:17

realsolo Generał

Wiecej sie spodziewalem :| A juz mocno irytujace sa tutorialowe misje ktore ucza ja ksie otwiera skrzynke lootowa znalezion ana ziiemi i wielka na pol ekranu :). Powinien byc mega skip o 5-10 misji;).

Da sie zrobic dobre D&D online. Jest nim NWN. Mniej osob naraz ale hela - wiecej w misji naraz niz w D&D, zrezsta sa jzu shardy z portalami, gzdie zmieniajac lokacje wchodzimy na inny serv przez cofizycznie w grze jest >1k graczy (vide Layonara Online). Po graniu w NWN Online, D&D wydaje sie takie jakies plytkie. Sterowanie srednie. Zobaczymy jak bedzie z finalem i opiniami ludzmi ktorzy zrobia wiecej leveli.

Komentarz: realsolo
2006-02-18
05:23

realsolo Generał

beta niezla.

Komentarz: realsolo

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl