Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 maja 2003, 12:52

Doom III - Czy id Software zdąży przed gwiazdką?

Ileż to już razy czytaliśmy wypowiedzi twórców trzeciego Dooma, o tym jaki on to będzie wspaniały, ile razy te same zachwyty padały z ust zachodnich redaktorów, którzy mieli kontakt z grą oraz z ust graczy, którym udało się zdobyć wersję alfa. Nie ma wątpliwości, iż Doom III będzie dużym hitem, pozostaje tylko pytanie. Kiedy to nastąpi? Do tej pory oficjalne i nieoficjalne źródła wskazywały na trzeci kwartał tego roku, jednakże najnowszy wywiad z twórcami zamieszczony na serwisie GameSpot troszkę rozwiewa nasze nadzieje na szybką premierę owego tytułu.

Ileż to już razy czytaliśmy wypowiedzi twórców trzeciego Dooma, o tym jaki on to będzie wspaniały, ile razy te same zachwyty padały z ust zachodnich redaktorów, którzy mieli kontakt z grą oraz z ust graczy, którym udało się zdobyć wersję alfa. Nie ma wątpliwości, iż Doom III będzie dużym hitem, pozostaje tylko pytanie. Kiedy to nastąpi? Do tej pory oficjalne i nieoficjalne źródła wskazywały na trzeci kwartał tego roku, jednakże najnowszy wywiad z twórcami zamieszczony na serwisie GameSpot troszkę rozwiewa nasze nadzieje na szybką premierę owego tytułu.

Otóż główny projektant id Software, Tim Willits, na pytanie redaktora serwisu dotyczące terminu premiery odpowiedział, iż (cytuję) „cały czas mamy nadzieję, że ukończymy grę przed końcem tego roku”, co, patrząc realistycznie, należy rozumieć, że w najlepszym przypadku zagramy w Dooma III na gwiazdkę, a znając obecnie panującą modę „termin premiery przesunięty”, to początek roku 2004 wydaje się być bardziej prawdopodobnym terminem.

Szczegóły dotyczące gry znajdziecie w Encyklopedii GRY-OnLine.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej